Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coldplayke

Legacy Member
Slecht geslapen vannacht. Een pipo moest op kot om de zoveel minuten zijn deur opendoen, 2 verdiepingen naar beneden gaan, terug naar boven komen, deur met veel lawaai dichtvlammen en 3dubbel op slot draaien, dat meer dan een uur lang. En dan om half 7 begon hij weer, terwijl iemand anders met open deur Miley Cyrus zat af te spelen -_-

tgc_9012

Legacy Member
?therapy? zei:
Volgend jaar komt de Gaikai streaming dienst op PS4. Hiermee zal je een beperkt aanbod aan PS3 games kunnen spelen op de ps4 en dan zal het aanbod wel uitbreiden.
Dan zal je waarschijnlijk wel opnieuw moeten betalen voor uw PS3 games zeker?

sharpshot

Legacy Member
is dat niet gewoon subscription based? Vast bedrag per maand etc...

PinkyNTheBrain

Legacy Member
coldplayke zei:
Slecht geslapen vannacht. Een pipo moest op kot om de zoveel minuten zijn deur opendoen, 2 verdiepingen naar beneden gaan, terug naar boven komen, deur met veel lawaai dichtvlammen en 3dubbel op slot draaien, dat meer dan een uur lang. En dan om half 7 begon hij weer, terwijl iemand anders met open deur Miley Cyrus zat af te spelen -_-

Drinkt een goei glas whisky, ge gaat van niks meer wakker worden!

JohnnyricoMC

Legacy Member
CosMiced zei:
ze bestaan :) Kan makelijk worden gemaakt, Alleen heb je wel zeker een processor +5ghz nodig voor het smooth te laten draaien :)

Misschien zou een Thunderbolt-clustertje van Mac Pro's het kunnen trekken :D Zou wel een hilarisch duur gamingmachien zijn :unsure:

Boterkoek

Legacy Member
Mijne riem vergeten, nu moet ik om continu mijn broek vasthouden met mijn hand. Daarstraks lag mijn broek op mijn enkels. Gelukkig waren er geen getuigen.


Over Paul Walker...Ik neem aan dat er gene Fast and Furious 7 komt? Of waren die opnames al gedaan?

SwagYolo

Legacy Member
Boterkoek zei:
Mijne riem vergeten, nu moet ik om continu mijn broek vasthouden met mijn hand. Daarstraks lag mijn broek op mijn enkels. Gelukkig waren er geen getuigen.


Over Paul Walker...Ik neem aan dat er gene Fast and Furious 7 komt? Of waren die opnames al gedaan?
Die zijn nog bezig, maar ze gaan gewoon verder ze. Die gaan echt niet stoppen omdat 1 van hun poppetjes weg is

Preske

Legacy Member
Boterkoek zei:
Mijne riem vergeten, nu moet ik om continu mijn broek vasthouden met mijn hand. Daarstraks lag mijn broek op mijn enkels. Gelukkig waren er geen getuigen.


Over Paul Walker...Ik neem aan dat er gene Fast and Furious 7 komt? Of waren die opnames al gedaan?

opnames waren grotendeels gedaan, dus ik neem aan dat ze het script zullen omgooien en hem laten sterven in de film.

BlazeMusic

Legacy Member
Zwarte schimmel ontdekt in de douche van m'n pa en broers. Ik heb gelukkig een eigen douche (klein badkamertje boven). Ze zijn niet thuis, dus heb alles eens onder handen gepakt met Cif en een schuurspons. Bah zeg, ik snap niet dat ze er dagelijks in douchen... :wtf:

Om op die ergernis door te bouwen: mensen die niet met hun hygiëne inzitten. Kom vaak genoeg mensen tegen die ik vanop een afstandje gewoon ruik, of waaraan duidelijk te merken valt dat ze hun tanden niet hebben gepoetst die dag.

Katz

Legacy Member
Telenet plat thuis.
Zucht, ik heb nu wel mijn rekening 1 dag te laat betaald, en ik ben hier nogal chronisch te laat mee, altijd meestal 1 dag te laat aangezien ik het betaal met mijn wedde van de volgende maand.
Kan ik dit zien in mijn telenet account dat ik afgesloten ben?

Xirtanneke

Legacy Member
Katz zei:
Telenet plat thuis.
Zucht, ik heb nu wel mijn rekening 1 dag te laat betaald, en ik ben hier nogal chronisch te laat mee, altijd meestal 1 dag te laat aangezien ik het betaal met mijn wedde van de volgende maand.
Kan ik dit zien in mijn telenet account dat ik afgesloten ben?

Voor 1 dag te laat sluiten ze u echt niet af, is echt wel een technisch probleem dan.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Katz zei:
Telenet plat thuis.
Zucht, ik heb nu wel mijn rekening 1 dag te laat betaald, en ik ben hier nogal chronisch te laat mee, altijd meestal 1 dag te laat aangezien ik het betaal met mijn wedde van de volgende maand.
Kan ik dit zien in mijn telenet account dat ik afgesloten ben?

Helemaal plat of gewoon heel traag? Hier geen problemen alleszinds

Anoniem15

Legacy Member
Mijn vader heeft vandaag twee vreemdelingen betrapt die naar mijn camionette stonden te kijken. Aangezien er hier in de buurt wekelijks inbraken zijn in woningen, bestelwagens en zelfs diefstal van wagens toe is dit wel iets om me zorgen over te maken. Hij heeft de nummerplaat genoteerd en dit doorgegeven aan de politie, meer kunnen we niet doen. Probleem is wel dat ik 's nachts de hele tijd wakker ga liggen hierdoor en overdag op mijn werk er ook de hele tijd mee in mijn hoofd gaan zitten.

Dit begint toch een beetje de spuigaten uit te lopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan