Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
Wat is dat hier allemaal van die nieuwe kaarten? Geldt dat ook voor Campuskaarten? Ik koop altijd mijn kaartjes aan die machines die van aan geen kanten werken, dus ik weet van niets? :confused:

Timmeke

Legacy Member
ryoudragon zei:
Wat is dat hier allemaal van die nieuwe kaarten? Geldt dat ook voor Campuskaarten? Ik koop altijd mijn kaartjes aan die machines die van aan geen kanten werken, dus ik weet van niets? :confused:
Dat is omdat gij idd nog aan de automaat uw kaarten koopt en campuskaarten gebruikt.

OfFPiR

Legacy Member
Waarom niet gewoon 1 kaart voor alles.
Ze kunnen bijvoorbeeld al beginnen met je rijbewijs mee op je eID te zetten.

exCite

Legacy Member
OfFPiR zei:
Waarom niet gewoon 1 kaart voor alles.
Ze kunnen bijvoorbeeld al beginnen met je rijbewijs mee op je eID te zetten.

Kan momenteel niet, want dan kunnen ze in het buitenland dit niet nakijken.

glashelder

Legacy Member
ryoudragon zei:
Wat is dat hier allemaal van die nieuwe kaarten? Geldt dat ook voor Campuskaarten? Ik koop altijd mijn kaartjes aan die machines die van aan geen kanten werken, dus ik weet van niets? :confused:
Nee, (nog) niet voor campuskaarten.

BLPGRN

Legacy Member
Bananarama zei:
Het maakt niet uit waar ze zich op baseren voor die 5 euro, het punt is dat ik 5 euro betaald heb voor iets waarvan zwart op wit staat dat het geldig is tot 2015 en dat ze mij nu dwingen om dat zonder enige vorm van terugbetaling te vervangen alvorens het vervallen is.

:sleep: get over it. We leven in België, hier moet je voor alles betalen.

Timmeke

Legacy Member
glashelder zei:
Nee, (nog) niet voor campuskaarten.

Nog niet?
Ik zie eigenlijk niet in hoe ze dit voor campuskaarten kunnen doen... Lijkt me nogal raar dit op een chipkaart te zetten?

glashelder

Legacy Member
Timmeke zei:
Nog niet?
Ik zie eigenlijk niet in hoe ze dit voor campuskaarten kunnen doen... Lijkt me nogal raar dit op een chipkaart te zetten?
Juist, ja. Ik was even op automatische piloot aan het reageren :D Alhoewel, de moederkaart kan wel elektronisch zijn, de validering niet. Of misschien wel, ik weet niet hoe zo'n dingen werken. Dat je de validering 10x in zo'n machientje kan steken, of zo. Daarna ontploft het :unsure:

Preske

Legacy Member
sneax zei:
Belgie is een democratisch land eh, als er genoeg mensen zijn die daar voor kiezen tja dan zal hun wil geschiede =)


Als we een democratisch land zijn, waarom worden we dan iet bestuurd door de grootste partij v h land maar door een monster coalitie van alle andere verliezende partijen?

Timmeke

Legacy Member
glashelder zei:
Juist, ja. Ik was even op automatische piloot aan het reageren :D Alhoewel, de moederkaart kan wel elektronisch zijn, de validering niet. Of misschien wel, ik weet niet hoe zo'n dingen werken. Dat je de validering 10x in zo'n machientje kan steken, of zo. Daarna ontploft het :unsure:

tja, idd, moederkaart kan een chipkaart worden, maar ge zou uiteindelijk nog altijd de papierekes moeten gaan halen voor uw ritten. De meerwaarde van een chipkaart als moederkaart is dan ook deels teniet gedaan. Alhoewel, ze kunnen dan gewoon het argument gebruiken dat alles op 1 kaart kan.
Redelijk geprul dan wel: moet ge altijd die chipkaart + de papieren kaart bovenhalen ipv gewoon 1 kaart:p

RB26DETT

Legacy Member
Preske zei:
Als we een democratisch land zijn, waarom worden we dan iet bestuurd door de grootste partij v h land maar door een monster coalitie van alle andere verliezende partijen?
Omdat die grootste partij niet de meerderheid van het land vertegenwoordigd, die kleine partijen samen wel. Simpel toch.

Uw plaat blijft hangen hoor (al een paar jaar).

Preske

Legacy Member
RB26DETT zei:
Omdat die grootste partij niet de meerderheid van het land vertegenwoordigd, die kleine partijen samen wel. Simpel toch.

Uw plaat blijft hangen hoor (al een paar jaar).

Dus liever een mengelmoes van partijen die met niets overeenkomen en in ieder andere situatie het licht in elkaar ogen niet gunnen? Hoe is dat dan "de meerderheid" vertegenwoordigen?

Mijn plaat heeft evenveel recht om beluisterd te worden als eenieder. Dat is mijn democratisch recht.

ludnak

Legacy Member
Preske zei:
Dus liever een mengelmoes van partijen die met niets overeenkomen en in ieder andere situatie het licht in elkaar ogen niet gunnen? Hoe is dat dan "de meerderheid" vertegenwoordigen?

Mijn plaat heeft evenveel recht om beluisterd te worden als eenieder. Dat is mijn democratisch recht.
Als ze meer dan 50% van de kiezers vertegenwoordigen, dan vertegenwoordigen ze de meerderheid. Coalitie of niet.

Liever komt daar niet bij kijken, dat is wiskunde.

Atomsk

Legacy Member
Ik ben deze nacht weer in slaap gevallen in de "smijt-Atomsk-van't-derde-verdiep-en-laat-'em-op-zijn-pens-landen" houding.

Mijn linker schouder en een deel van mijn nek doen temenes pijn. Kon zojuist niet eens mijn fleske fruitsap uitdrinken.

Yusifer

Legacy Member
Aan het aanschuiven bij de autokeuring, pff ben zenuwachtig ook al is er geen reden toe gezien ik nog maar net jaar rij met deze wagen (Subaru Impeza). Altijd dat beetje angst dat er toch iets mis kan lopen!

Cuth

Legacy Member
yuppie zei:
Uw verhevenheid dan.

En veralgemening is veralgemening en arrogant is arrogant, dat heeft alles te maken met u beter te voelen. En dat blijkt nu nekeer uit 4/5 van uw posts.

Maar bon, kga er over zwijgen want kben er weer nen chatbox van aant maken.



En mijn ergernis van vandaag is een achterlijke vergadering in de namiddag waar ik 0 zin in heb.

Mijn steun heb je!

Zubrowka

Legacy Member
Waarom stem je op de NVA preske? Gezien ze staan te springen om te snoeien in de sociale zekerheid ben je nog als eerste de pineut...

Vordesh

Legacy Member
Yusifer zei:
Aan het aanschuiven bij de autokeuring, pff ben zenuwachtig ook al is er geen reden toe gezien ik nog maar net jaar rij met deze wagen (Subaru Impeza). Altijd dat beetje angst dat er toch iets mis kan lopen!

Wa niet goed is laat ge maken en problem solved? Welke angst moet ge hier nu voor hebben? Mss juist da ge veel kosten gaat hebben maar dan scheelt er toch al iets aan uw wagen dat moet opvallen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan