Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is omdat gij idd nog aan de automaat uw kaarten koopt en campuskaarten gebruikt.ryoudragon zei:Wat is dat hier allemaal van die nieuwe kaarten? Geldt dat ook voor Campuskaarten? Ik koop altijd mijn kaartjes aan die machines die van aan geen kanten werken, dus ik weet van niets?![]()
OfFPiR zei:Waarom niet gewoon 1 kaart voor alles.
Ze kunnen bijvoorbeeld al beginnen met je rijbewijs mee op je eID te zetten.
Nee, (nog) niet voor campuskaarten.ryoudragon zei:Wat is dat hier allemaal van die nieuwe kaarten? Geldt dat ook voor Campuskaarten? Ik koop altijd mijn kaartjes aan die machines die van aan geen kanten werken, dus ik weet van niets?![]()
Bananarama zei:Het maakt niet uit waar ze zich op baseren voor die 5 euro, het punt is dat ik 5 euro betaald heb voor iets waarvan zwart op wit staat dat het geldig is tot 2015 en dat ze mij nu dwingen om dat zonder enige vorm van terugbetaling te vervangen alvorens het vervallen is.
get over it. We leven in België, hier moet je voor alles betalen.glashelder zei:Nee, (nog) niet voor campuskaarten.
Juist, ja. Ik was even op automatische piloot aan het reagerenTimmeke zei:Nog niet?
Ik zie eigenlijk niet in hoe ze dit voor campuskaarten kunnen doen... Lijkt me nogal raar dit op een chipkaart te zetten?
Alhoewel, de moederkaart kan wel elektronisch zijn, de validering niet. Of misschien wel, ik weet niet hoe zo'n dingen werken. Dat je de validering 10x in zo'n machientje kan steken, of zo. Daarna ontploft het 
sneax zei:Belgie is een democratisch land eh, als er genoeg mensen zijn die daar voor kiezen tja dan zal hun wil geschiede =)
glashelder zei:Juist, ja. Ik was even op automatische piloot aan het reagerenAlhoewel, de moederkaart kan wel elektronisch zijn, de validering niet. Of misschien wel, ik weet niet hoe zo'n dingen werken. Dat je de validering 10x in zo'n machientje kan steken, of zo. Daarna ontploft het
![]()

Omdat die grootste partij niet de meerderheid van het land vertegenwoordigd, die kleine partijen samen wel. Simpel toch.Preske zei:Als we een democratisch land zijn, waarom worden we dan iet bestuurd door de grootste partij v h land maar door een monster coalitie van alle andere verliezende partijen?
RB26DETT zei:Omdat die grootste partij niet de meerderheid van het land vertegenwoordigd, die kleine partijen samen wel. Simpel toch.
Uw plaat blijft hangen hoor (al een paar jaar).
Als ze meer dan 50% van de kiezers vertegenwoordigen, dan vertegenwoordigen ze de meerderheid. Coalitie of niet.Preske zei:Dus liever een mengelmoes van partijen die met niets overeenkomen en in ieder andere situatie het licht in elkaar ogen niet gunnen? Hoe is dat dan "de meerderheid" vertegenwoordigen?
Mijn plaat heeft evenveel recht om beluisterd te worden als eenieder. Dat is mijn democratisch recht.
yuppie zei:Uw verhevenheid dan.
En veralgemening is veralgemening en arrogant is arrogant, dat heeft alles te maken met u beter te voelen. En dat blijkt nu nekeer uit 4/5 van uw posts.
Maar bon, kga er over zwijgen want kben er weer nen chatbox van aant maken.
En mijn ergernis van vandaag is een achterlijke vergadering in de namiddag waar ik 0 zin in heb.
Haita zei:get over it. We leven in België, hier moet je voor alles betalen.
Yusifer zei:Aan het aanschuiven bij de autokeuring, pff ben zenuwachtig ook al is er geen reden toe gezien ik nog maar net jaar rij met deze wagen (Subaru Impeza). Altijd dat beetje angst dat er toch iets mis kan lopen!
