Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R1TM1X

Legacy Member
Die tappatalk 4 trekt echt op geen kloten met momenten.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met Tapabucht

Michster

Legacy Member
Army of Darkness bestellen en een HTC case krijgen in de plaats. :sop:

Bol.com, wanneer werk je eens deftig?

lantaarnpaal zei:
dat programma conny & clide op vtm

Gênant hé, als een vtm-reeks over seks wilt praten? :unsure:

dweil

Legacy Member
Mathelas zei:
Ik: Printer, ik zou graag dit blaadje willen afdrukken in het zwart/wit.

Printer: Fuck you, alle kleuren van de regenboog krijg je.


Soms doet hij het gewoon in het zwart/wit zoals ik netjes aanduid en soms wilt hij niet en doet hij het gewoon in kleur. :(

grijstinten? bij men hp-kutprinter werkte het toen ik die optie koos...

Preske

Legacy Member
M'ne pa die van die gekochte popcorn met chocolade mee had voor mij, maar het zelf heeft opgevreten. Als ik hem dat zeg krijg ik als antwoord "ge had het maar niet moeten laten staan".

ja, want van dat een half uur te laten staan wordt dat slecht. :ironic:

Nu, ik mag zelfs geen popcorn met chocolade, al die gekochte popcorn is brol, maar het gaat mij om het principe. Niet alleen vreet hij constant alles op van een ander, hij had dat sowieso gewoon voor zijn eigen gekocht.

Haita zei:
Tijd dat 9lives een facepalm-emoticon implementeert..

:doh:

Pariah

Legacy Member
De autochtone bevolking moet zich weer eens aanpassen aan de allochtone die voor het minste op hun kameel zitten.

Als je u niet kunt vinden in de cultuur van u gastland, bol het dan gewoon af. ;)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

SarahBaptie

Legacy Member
Preske zei:
M'ne pa die van die gekochte popcorn met chocolade mee had voor mij, maar het zelf heeft opgevreten. Als ik hem dat zeg krijg ik als antwoord "ge had het maar niet moeten laten staan".

ja, want van dat een half uur te laten staan wordt dat slecht. :ironic:

Nu, ik mag zelfs geen popcorn met chocolade, al die gekochte popcorn is brol, maar het gaat mij om het principe. Niet alleen vreet hij constant alles op van een ander, hij had dat sowieso gewoon voor zijn eigen gekocht.



:doh:

Kzou er op slaan! Hard!

Timmeke

Legacy Member
Preske zei:
en buitenvliegen zeker

Zou ge buitenvliegen als je op de popcorn zou slaan?
Het ging toch over slaan op de popcorn zodat uw pa die niet meer zou opeten?
:unsure:

ludnak

Legacy Member
Timmeke zei:
Zou ge buitenvliegen als je op de popcorn zou slaan?
Het ging toch over slaan op de popcorn zodat uw pa die niet meer zou opeten?
:unsure:
De grappen op 9lives zijn niet meer de grappen van weleer.

Pariah

Legacy Member
Ruben666 zei:
Vaderland bedoel je uiteraard.

Nee gastland. Mooiste voorbeeld is als het bijv. België- Turkije is. Dan zitten er bijna meer Turken dan Belgen in het stadion. Toch zeker nog ten tijde van voor de Rode Duivels hype.

Waarom supporteren ze dan niet voor België, hun vaderland zoals jij het noemt...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

ludnak

Legacy Member
Pariah zei:
Nee gastland. Mooiste voorbeeld is als het bijv. België- Turkije is. Dan zitten er bijna meer Turken dan Belgen in het stadion. Toch zeker nog ten tijde van voor de Rode Duivels hype.

Waarom supporteren ze dan niet voor België, hun vaderland zoals jij het noemt...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Nationale trots zeker? Dit in combinatie met meer voeling met Turkije hebben.

Pariah

Legacy Member
ludnak zei:
Nationale trots zeker? Dit in combinatie met meer voeling met Turkije hebben.

Trots op een land waar ze niet geboren zijn... Bewijst enkel dat de integratie bij de 3de en 4de generatie mislukt is. Als het om te profiteren is van het systeem zijn ze maar al te graag Belg. :)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan