Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R1TM1X zei:Die tappatalk 4 trekt echt op geen kloten met momenten.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met Tapatalk


lantaarnpaal zei:dat programma conny & clide op vtm

Mathelas zei:Ik: Printer, ik zou graag dit blaadje willen afdrukken in het zwart/wit.
Printer: Fuck you, alle kleuren van de regenboog krijg je.
Soms doet hij het gewoon in het zwart/wit zoals ik netjes aanduid en soms wilt hij niet en doet hij het gewoon in kleur.![]()
Malan zei:
Haita zei:Tijd dat 9lives een facepalm-emoticon implementeert..
Preske zei:M'ne pa die van die gekochte popcorn met chocolade mee had voor mij, maar het zelf heeft opgevreten. Als ik hem dat zeg krijg ik als antwoord "ge had het maar niet moeten laten staan".
ja, want van dat een half uur te laten staan wordt dat slecht. :ironic:
Nu, ik mag zelfs geen popcorn met chocolade, al die gekochte popcorn is brol, maar het gaat mij om het principe. Niet alleen vreet hij constant alles op van een ander, hij had dat sowieso gewoon voor zijn eigen gekocht.
:doh:
SarahBaptie zei:Kzou er op slaan! Hard!
Preske zei:en buitenvliegen zeker

De grappen op 9lives zijn niet meer de grappen van weleer.Timmeke zei:Zou ge buitenvliegen als je op de popcorn zou slaan?
Het ging toch over slaan op de popcorn zodat uw pa die niet meer zou opeten?
![]()
ludnak zei:De grappen op 9lives zijn niet meer de grappen van weleer.
Ruben666 zei:Vaderland bedoel je uiteraard.
Nationale trots zeker? Dit in combinatie met meer voeling met Turkije hebben.Pariah zei:Nee gastland. Mooiste voorbeeld is als het bijv. België- Turkije is. Dan zitten er bijna meer Turken dan Belgen in het stadion. Toch zeker nog ten tijde van voor de Rode Duivels hype.
Waarom supporteren ze dan niet voor België, hun vaderland zoals jij het noemt...
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
ludnak zei:Nationale trots zeker? Dit in combinatie met meer voeling met Turkije hebben.

Swindels zei:Wat is het nut van de locatie restricties op youtube!![]()