Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, en tzijn dan ook nog eens vuilaards die hun nooit wassen.EternalSilence zei:Dat hele 'zwarte piet' gedoe, of het al dan niet racistisch zou zijn.
De mensen zijn precies vergeten dat het ze 'zwart' zijn door het roet in de schoorstenen, waar ze altijd door moeten.
![]()

Pariah zei:Trots op een land waar ze niet geboren zijn... Bewijst enkel dat de integratie bij de 3de en 4de generatie mislukt is. Als het om te profiteren is van het systeem zijn ze maar al te graag Belg.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Muscleduck zei:Koppels die voor het minste overdreven boel maken. Gisteren ook weer een paar keer. De ene zegt iets, de andere is dan zo dwaas van daar op te reageren. De andere doet er dan nog eens een schepke bovenop. 'k Word daar echt moe van bij momenten.
Maar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken 
Ze ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen 
EternalSilence zei:Dat hele 'zwarte piet' gedoe, of het al dan niet racistisch zou zijn.
De mensen zijn precies vergeten dat het ze 'zwart' zijn door het roet in de schoorstenen, waar ze altijd door moeten.
![]()
Hadden we gisteren het idee om eens karaoke te doen en er was wel interesse. Goed, ik zet dat op facebook. Zegt er nu al enen om mee te willen gaan gewoon om te zuipen maar niet om te zingen. :ironic: Ugh, zuipen zal sowieso wel gebeuren maar als ge naar de karaoke gaat dan moet je op zijn minst toch eens zingen. -_-"whut? dan zou het pas ambras zijn. Als ge het bord oppakt om op z'n bureau te zetten, kan je het evengoed in de afwasmachine steken. A zo belachelijk gedrag.Bananarama zei:Dat zijn nooit zomaar die oppervlakkige dingen waar het dan om draait heMaar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken
Denk dat ik zo'n trucs ook eens ga toepassen op het feit dat hij zijn schoenen en motorhelm nooit wil leggen waar ze moeten liggenZe ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen
![]()
Tss. Dan scheelt er toch iets met de jongen. Een echte vent kan zich prima wentelen in zijn eigen vuilBananarama zei:Dat zijn nooit zomaar die oppervlakkige dingen waar het dan om draait heMaar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken
Denk dat ik zo'n trucs ook eens ga toepassen op het feit dat hij zijn schoenen en motorhelm nooit wil leggen waar ze moeten liggenZe ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen
![]()


Bananarama zei:Dat zijn nooit zomaar die oppervlakkige dingen waar het dan om draait heMaar er zijn idd betere manieren om daar mee om te gaan. Als meneer Banana zijn bord bv niet wil leegmaken en in de afwasmachine zetten. Vroeger vroeg ik dat gewoon, en dan reageerde hij niet. Daarna maakten we er ruzie over. Nu ben ik slimmer en breng ik zijn vuil bord gewoon naar zijn bureau (waar hij altijd gaat zitten na het eten) en leg ik het daar demonstratief naast hem. Op de duur is hij het uitzicht/de geur toch beu en gaat hij het braafjes in de afwasmachine steken
Denk dat ik zo'n trucs ook eens ga toepassen op het feit dat hij zijn schoenen en motorhelm nooit wil leggen waar ze moeten liggenZe ergens hoog op een kast leggen ofzo, zodat hij elke keer een klim moet doen om er 's ochtends weer bij te kunnen
![]()
Tonerider zei:Microsoft dat met veel tamtam win 8.1 aankondigt met als belangrijkste update het weerkeren van de startknop. Maar eigenlijk doet die niet meer dan wat de 'hot corner' ervoor deed: je terug naar metro schoppen.
Doe dan geen update, he. Ik wil een startknop die m'n lijst van programma's weergeeft.
Preske zei:duuuuuuuuuuuuuuus ge doet de moeite van het bord helemaal naar zijn bureau te brengen? En de afstand keuken - bureau is waarschijnlijk heel wat verder dan keukentafel - afwasmachine?
Daarmee dat hij er ook nog wel mee kan lachen
En als puntje bij paaltje komt, zet hij uiteindelijk toch maar mooi zijn bord in de afwasmachine. Het is voor mij het principe dat telt
Het is dat of ruzie of ik die zijn taak in zijn plaats doe...Preske zei:3rd party app installeren, helaas


Ik heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-coldplayke zei:Ik ben het beu he
Eerst in de vakantie gingen mijn vriend en ik ergens naar toen en onder 13 was het gratis. De man aan de kassa vraagt mij doodserieus 'ben jij al 13?'
Vorige week stond er hier een gehandicapte vrouw aan de deur. Ze wou een kalender verkopen voor het goede doel en vroeg mij of mijn mama thuis was -_- ik zei dan nee, maar dat ik wel een kalender zou kopen, dan begint ze daar met haar uitleg 'ja, en toon dit papiertje dan maar aan de mama, want soms staan er toch wel vreemde mensen aan de deur he, dus dat je mama niet ongerust is of zo he'. Ok -_-
Deze week vroeg ik aan een vriendin 'als je niet zou weten hoe oud ik ben, hoe oud zou je me dan inschatten?' Zij zei dan '12 jaar', achteraf zei ze dat het om te lachen was, maar ik geloof het niet meer!!
Net kwam er een gast van het wwf aan de deur en die vroeg 'hallooooooo, is jouw mama hier? Nee, ah das niet erg, tot ziens!' en die ging weg. Kerel echt waar, ik ben 19, ik had perfect iets willen kopen (als het niet te duur was)
Ik snap het probleem nietIk heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-
