rscaboy
Legacy Member
coldplayke zei:Ik ben het beu he
Eerst in de vakantie gingen mijn vriend en ik ergens naar toen en onder 13 was het gratis. De man aan de kassa vraagt mij doodserieus 'ben jij al 13?'
Vorige week stond er hier een gehandicapte vrouw aan de deur. Ze wou een kalender verkopen voor het goede doel en vroeg mij of mijn mama thuis was -_- ik zei dan nee, maar dat ik wel een kalender zou kopen, dan begint ze daar met haar uitleg 'ja, en toon dit papiertje dan maar aan de mama, want soms staan er toch wel vreemde mensen aan de deur he, dus dat je mama niet ongerust is of zo he'. Ok -_-
Deze week vroeg ik aan een vriendin 'als je niet zou weten hoe oud ik ben, hoe oud zou je me dan inschatten?' Zij zei dan '12 jaar', achteraf zei ze dat het om te lachen was, maar ik geloof het niet meer!!
Net kwam er een gast van het wwf aan de deur en die vroeg 'hallooooooo, is jouw mama hier? Nee, ah das niet erg, tot ziens!' en die ging weg. Kerel echt waar, ik ben 19, ik had perfect iets willen kopen (als het niet te duur was)
Ik snap het probleem nietIk heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-
pics? of nee, kinderporno is verboden op 9lives.


Ik heb een normale grootte, een normale bouw, mijn gezicht ziet er (voor zo ver ik me ervan bewust ben) normaal uit voor mijn leeftijd. Het enige dat het zou kunnen zijn is mijn vlinderspeldje, maar kom zeg, als een bomma een vlinderspeldje in haar haar doet, denk je toch ook niet dat ze 12 is -_-



ad:

Ik zal dat geld wel terug krijgen, vanaf mijn pa zijn geld heeft na de scheiding (zij wil ons uitkopen), tot dan is het wel heel spannend voor ons, want ik ben voltijds student en ik kan geen geld voorschieten als het op geraakt. En als ik dan nog een broer heb, die leeft alsof het geld aan de bomen groeit, en ons met alle miserie opzadelt... tja... Ik zou wel een sigaret kunnen gebruiken momenteel.