Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
u4ea zei:
Juist telefoon gehad, feedback over sollicitatie dak gedaan heb. Technische kennis was perfect en kzou perfect in het team passen, maar ze vonden dak ni gemotiveerd genoeg was dus laten ze mij gaan.

Are you kidding me? Die job was PERFECT voor mij. Was zo blij daar te zijn. De 1ste persoon da mij interviewde heeft op dezelfde school gezeten (zou ook mijn collega worden dan), goed gesprek gehad, technische test ge-aced, da klikte direct.

Daarna 2de persoon nadat de eerste weg was, Franstalig, kon mij amper verstaan in Nederlands en Engels. Stelde van die useless standaard vragen waar ge zo een scriptje op voorhand al zou voor moeten schrijven. En omdat ik dus mijn eigen ben en geen dingen zit te verzinnen laten ze mij vallen. Fuckers. :sop:

Gebrek aan motivatie is het standaardzinnetje als ze de echte reden niet willen of kunnen geven.

WarBlade

Legacy Member
Bart Religion zei:
Gebrek aan motivatie is het standaardzinnetje als ze de echte reden niet willen of kunnen geven.

Of dat je zogezegd niet (meer) in de "bedrijfscultuur" van het bedrijf past...

u4ea

Legacy Member
Bart Religion zei:
Gebrek aan motivatie is het standaardzinnetje als ze de echte reden niet willen of kunnen geven.

Ik vraag mij dan af wat de 'echte' reden dan wel zou kunnen zijn?

Stimpy zei:
ge had beter een nummerke opgevoerd als dat echt uw droomjob is

ook al zit daar ne retard dwaze vragen te stellen. Ik heb dat ook soms dat ik denk van wa is dees nu voor zever..

Moest ik da nu kunnen. :p
Ik ben goed in mensen hunne shit te fixen, maar ni goed om mij ergens door te praten.

Zubrowka

Legacy Member
De eerste keer dat een brommer chauffeur afkomt met 'moto?' om vervolgens 'marihuana' en daarna 'lady boem boem' proberen te verkopen kan nog grappig zijn maar vandaag kwam er ene af met "young girl".

?therapy?

Legacy Member
u4ea zei:
Ik vraag mij dan af wat de 'echte' reden dan wel zou kunnen zijn?
Kandidaat die evengoed is een lagere loonsverwachting heeft.
Kandidaat die gewoon beter is? :p

Ben echt tevreden wanneer bedrijven zonder boe of bah durven zeggen waarop het staat. Feedback krijgen is positief maar ze moeten dan wel eerlijk durven zijn. Met zo'n standaard zinnetje ben je niet veel.

Persoonlijk vind ik "wat is jouw motivatie" een ontzettend irritante vraag. Uumh, waarom ik die job wil? :unsure: Er moet geld op de plank komen? Werken blijft werken maar bij dit bedrijf lijkt het allemaal nog doenbaar? :unsure:

u4ea

Legacy Member
?therapy? zei:
Kandidaat die evengoed is een lagere loonsverwachting heeft.
Kandidaat die gewoon beter is? :p

Ben echt tevreden wanneer bedrijven zonder boe of bah durven zeggen waarop het staat. Feedback krijgen is positief maar ze moeten dan wel eerlijk durven zijn. Met zo'n standaard zinnetje ben je niet veel.

Persoonlijk vind ik "wat is jouw motivatie" een ontzettend irritante vraag. Uumh, waarom ik die job wil? :unsure: Er moet geld op de plank komen? Werken blijft werken maar bij dit bedrijf lijkt het allemaal nog doenbaar? :unsure:

Er was nog niet eens van geld gesproken.:p
Had liever een ander antwoord gehad maar ja, wa doet ge er aan?

Ik vraag mij af of het een goed idee zou zijn een mailtje rechtstreeks naar het bedrijf te sturen voor meer uitleg? + dat is dan ook een soort van bewijs dat ik wel gemotiveerd ben voor de job.

Bananarama

Legacy Member
u4ea zei:
Ik vraag mij af of het een goed idee zou zijn een mailtje rechtstreeks naar het bedrijf te sturen voor meer uitleg? + dat is dan ook een soort van bewijs dat ik wel gemotiveerd ben voor de job.

Ze gewoon bellen lijkt me beter. Dan kunnen ze er niet onderuit, een mail laten ze gemakkelijk liggen en dan kun je nog altijd een vaag antwoord krijgen. Aan de telefoon kun je doorvragen.

Drew

Legacy Member
Die nieuwe fietsenparking onder de St-Michielshelling ad Korenmarkt is één grote verspilling van overheidsgeld.

Ketelbuik

Legacy Member
Drew zei:
Die nieuwe fietsenparking onder de St-Michielshelling ad Korenmarkt is één grote verspilling van overheidsgeld.

Net zoals elke parking, privatiseren die boel!

Drew

Legacy Member
Addertand zei:
Net zoals elke parking, privatiseren die boel!
Of misschien de fietsenrekken in de buurt laten staan als ge de parking schikt te sluiten tussen 1 en 7.

Ketelbuik

Legacy Member
Ah, fietsen in Gent is toch levensgevaarlijk. Bijna niemand heeft daar een licht op en mensen lopen op straat.

DontBeJellyU

Legacy Member
Mijn ergernis? Ik probeer al maanden lid te zijn van het sportsectie op 9lives maar telkens word ik afgewezen? Heb al 6 verscheidene accounts gemaakt de laatste 30 maanden, en telkens word ik afgewezen door een mod? Verklaar jullie nader? Op 1 van mijn accounts had ik over 2000 posts, 3 jaar lid op 9lives, 0 bans of strafpunten of hoe het ook mag heten, en toch mocht ik nooit lid zijn van het sportgroep? Waarom 'declinen' jullie iedereen zomaar? Ik ben nochtans een zéér neutrale voetbalfan die gewoon voor elke belg in het buitenland supportert en voor de duivels. En toch word ik keer na keer afgewezen door oftewel Gentille, Dakantochni of Rubmifer :s

Wat in hemelsnaam moet men doen om daar tussen de andere voetbalfans mee te kunnen spreken over onze duivels?? Moet je een persoonlijke date met 1 van de mods maken en die een blowjob geven ofzo? Wat is dit voor waanzin. Zo iets nog nooit meegemaakt :o Zeker al 30 keer proberen lid te zijn.

Telkens ik lid wilde worden schreef ik iets in deze aard: Reden van verzoek: Neutrale fan die supportert voor elke belg in het buitenland. In België heb ik geen voorkeur, in Spanje is dat Barcelona. Reden van verzoek? Rare vraag, omdat men daar recht op heeft?

Jongens toch... hadden ze maar volwassene moderators hier in plaats van machtsgeile pubers. Niet echt fijn als bijna-30er om zo behandelt te worden.

DontBeJellyU

Legacy Member
nixie zei:
de moeite genomen om 1 van de mods te PMen?

Heb ze allemaal wel eens gePM'd, met Dakantochni die als enige antwoordde met dat mijn reden niet geldig genoeg was... wat ik extreem kinderachtig vind. Ik ben een enorm grote voetbalfan, speel zelf nog voetbal. Vind dit een rare forum. Het feit dat ik in België niet supporter voor een club maar een neutrale supporter ben en afgewezen wordt, wil ik niet weten wat voor anti-voetballers dan wel lid zijn? Moet je wel degelijk hardcore fan zijn van een club om lid te mogen zijn op 9lives sportsectie? Moet je een haat hebben tegenover een rivaalclub? Gaat dit hier zo te werk?

Myllan

Legacy Member
Mss heb je er een verleden als hooligan opzitten en ben je daarom niet welkom?:lol:
Nee maar ik begrijp het niet. Hoezo moet je eerst lid worden?:wtf:
Ik zelf post af en toe in power training topics op de sportafdeling zelf en heb daar niets voor moeten doen.

Sjeezman

Legacy Member
je mist niets.

Vroeger op ander account was mijn reden : daarom
en een dag later kon ik al typen.

Anoniem06

Legacy Member
Verene Shepherd

Dwaas wicht zou bij mij zelfs geen zwarte piet meer mogen komen spelen.

Carrion

Legacy Member
?therapy? zei:
Kandidaat die evengoed is een lagere loonsverwachting heeft.
Kandidaat die gewoon beter is? :p

Ben echt tevreden wanneer bedrijven zonder boe of bah durven zeggen waarop het staat. Feedback krijgen is positief maar ze moeten dan wel eerlijk durven zijn. Met zo'n standaard zinnetje ben je niet veel.

Persoonlijk vind ik "wat is jouw motivatie" een ontzettend irritante vraag. Uumh, waarom ik die job wil? :unsure: Er moet geld op de plank komen? Werken blijft werken maar bij dit bedrijf lijkt het allemaal nog doenbaar? :unsure:

Leef je voor je job? vind ik ook nog zo'n plezante :unsure: Ik kan m'n werk plezant vinden (zoals nu ook effectief het geval is) maar het is niet m'n leven.

DontBeJellyU

Legacy Member
Haita zei:
6 accounts aanmaken zal ook niet in uw voordeel gespeeld hebben.

Voor ik die 5 andere accounts aangemaakt had, gebruikte ik 2 jaar een ander account waar ook telkens nee tegen werd gezegd, terwijl ik nooit een opmerking kreeg, nooit een waarschuwing, nooit een strafpunt etc. Dus daar ligt het niet aan, alsook, als ik zoveel jaar later een nieuw account aanmaak, kunnen ze onmogelijk weten wie achter dat account ligt, daarom is het anonymous gebeurd en toch telkens met dezelfde resultaat. Dus het probleem ligt in het kamp van de mods die in een rare levensituatie bevinden en hun frustratie uiten op anderen? Weet het ni, ben al lang aan het denken waarom ze declinen. Als je eens kijkt op de sportsectie van voetbal, het zijn altijd dezelfde 15 die reageren, nooit nieuwe mensen die geaccepteerd worden.

Sjah, niet dat ik mij daar zo erg aan erger, zit al op voetbalforums maar had nog geen vlaamstalige, daarmee.. Jammer maar het is zo.

Zelfde met het pokersectie hoor, ben de enige op 9lives die gesponsord wordt door PokerStars, waarom weet ik dat? Omdat ik wekelijks met alle PokerStars belgen praat en speel en we zijn maar met 6 die gesponsord worden in België door PokerStars.. en mijn ex is ook van PokerStars. Toch word mijn lidaanvraag bij het pokersectie ook declined. Ballerz, alleen fishies toegelaten? Enige pro die hier toegelaten werd die ik persoonlijk ken is Kenny Hallaert. Anyway, maakt weer niet uit want het was voor de 9livers die ik wou uitnodigen voor een toernooi in Nieuwpoort & Namur. De mods weten hier precies niet hoe het leven in elkaar zit, gebruiken dit als privédoeleinde ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan