Bart Religion
Legacy Member
u4ea zei:Juist telefoon gehad, feedback over sollicitatie dak gedaan heb. Technische kennis was perfect en kzou perfect in het team passen, maar ze vonden dak ni gemotiveerd genoeg was dus laten ze mij gaan.
Are you kidding me? Die job was PERFECT voor mij. Was zo blij daar te zijn. De 1ste persoon da mij interviewde heeft op dezelfde school gezeten (zou ook mijn collega worden dan), goed gesprek gehad, technische test ge-aced, da klikte direct.
Daarna 2de persoon nadat de eerste weg was, Franstalig, kon mij amper verstaan in Nederlands en Engels. Stelde van die useless standaard vragen waar ge zo een scriptje op voorhand al zou voor moeten schrijven. En omdat ik dus mijn eigen ben en geen dingen zit te verzinnen laten ze mij vallen. Fuckers.![]()
Gebrek aan motivatie is het standaardzinnetje als ze de echte reden niet willen of kunnen geven.
Er moet geld op de plank komen? Werken blijft werken maar bij dit bedrijf lijkt het allemaal nog doenbaar? 
Zeker al 30 keer proberen lid te zijn.
