Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SarahBaptie zei:Clouseau.
Die mannen brengen al 20 jaar dezelfde muziek uit. Iedere keer diezelfde sound, bijna klonen van elkaar. Gewoon omdat ze weten dat het verkoopt.
En iedereen doet da natuurlijk e.
SarahBaptie zei:Clouseau.
Die mannen brengen al 20 jaar dezelfde muziek uit. Iedere keer diezelfde sound, bijna klonen van elkaar. Gewoon omdat ze weten dat het verkoopt.
En iedereen doet da natuurlijk e.

ad:Ohm zei:Wil jij mijn nieuwe vriendin worden?
De mijn is daar "hevige" fan van en omdat ik een brave jongen ben, en omdat ik graag mijn vriendin wil plezieren, ga ik elke keer mee naar die hun optredens.
Enorm leuk om tussen een hoop krijsende 40 plussers te staan kijken naar een 3u durend optreden :ironic:ad:
rscaboy zei:is daar echt de gewoonte
Godverdomme, ik heb exact hetzelfde voorPinkyNTheBrain zei:Consistent elke avond te laat gaan slapen :')
schijt werkmens ritme

rscaboy zei:is daar echt de gewoonte
wartaal zei:Godverdomme, ik heb exact hetzelfde voor![]()
Maar er is nog zoveel te beleven op het internet![]()
ad:Bart Religion zei:
Ohm zei:Wil jij mijn nieuwe vriendin worden?
De mijn is daar "hevige" fan van en omdat ik een brave jongen ben, en omdat ik graag mijn vriendin wil plezieren, ga ik elke keer mee naar die hun optredens.
Enorm leuk om tussen een hoop krijsende 40 plussers te staan kijken naar een 3u durend optreden :ironic:ad:

Bananarama zei:‘Ze vroegen me of ik een doktersattest in een vuilnisbak aan de Guido Gezellelaan had gegooid.
Ik weet over welke vuilnisbak dat gaat. Daar liggen CONSISTENT zakjes met huisvuil rond, niet te vergeten dat die straat ook bezaaid is met parkeerticketjes. Oja, en het bushokje fungeert er blijkbaar als een soort kringloopwinkel (iets niet meer nodig? -> zet het maar aan het bushokje en het is binnen de 10 minuten weg.) Soms zetten de bewoners (veelal allochtonen of autochtonen die meer weghebben van holbewoners) ongewilde dingen ook gewoon voor hun huis, dan verdwijnt het ook wel vanzelf. Nee, die vrouw die haar papiertje in de vuilbak gooit, is daar echt niet het probleem. Benieuwd of de échte sluikstorters ook zulke boetes krijgen. Ik betwijfel het.
Hypocriete zeveraars van Stad Mechelen ook altijd...

Bananarama zei:Idee: wat zou het geven om wat gepersonaliseerde post te creëren voor een aantal Mechelse politici en die post vervolgens in vuilbakjes te gaan dumpen?![]()
OfFPiR zei:Maar dat wil toch zeggen dat ze echt alles controlleren wat er in de vuilbak wordt gegooid,
ik zou nu maar oppassen wat je allemaal wegsmijt.
