Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SarahBaptie

Legacy Member
Clouseau.


Die mannen brengen al 20 jaar dezelfde muziek uit. Iedere keer diezelfde sound, bijna klonen van elkaar. Gewoon omdat ze weten dat het verkoopt.

En iedereen doet da natuurlijk e.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Consistent elke avond te laat gaan slapen :')

schijt werkmens ritme

Krikke

Legacy Member
SarahBaptie zei:
Clouseau.


Die mannen brengen al 20 jaar dezelfde muziek uit. Iedere keer diezelfde sound, bijna klonen van elkaar. Gewoon omdat ze weten dat het verkoopt.

En iedereen doet da natuurlijk e.

Wat wil je, die mannen zijn binnen.

Ohm

Legacy Member
SarahBaptie zei:
Clouseau.


Die mannen brengen al 20 jaar dezelfde muziek uit. Iedere keer diezelfde sound, bijna klonen van elkaar. Gewoon omdat ze weten dat het verkoopt.

En iedereen doet da natuurlijk e.

Wil jij mijn nieuwe vriendin worden? :love:

De mijn is daar "hevige" fan van en omdat ik een brave jongen ben, en omdat ik graag mijn vriendin wil plezieren, ga ik elke keer mee naar die hun optredens.
Enorm leuk om tussen een hoop krijsende 40 plussers te staan kijken naar een 3u durend optreden :ironic: :sad:

Preske

Legacy Member
Ohm zei:
Wil jij mijn nieuwe vriendin worden? :love:

De mijn is daar "hevige" fan van en omdat ik een brave jongen ben, en omdat ik graag mijn vriendin wil plezieren, ga ik elke keer mee naar die hun optredens.
Enorm leuk om tussen een hoop krijsende 40 plussers te staan kijken naar een 3u durend optreden :ironic: :sad:

pssst, das ne vent

Therapy

Legacy Member
Mensen op Kapaza die 1 keer antwoorden en daarna niks meer laten weten.

wartaal

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Consistent elke avond te laat gaan slapen :')

schijt werkmens ritme
Godverdomme, ik heb exact hetzelfde voor :rofl:

Maar er is nog zoveel te beleven op het internet :(

R1TM1X

Legacy Member
Mijn vorige ergernis blijft dus voortduren de support van steelseries trekt dus echt wel op geen kloten. het enige wat ze blijkbaar kunnen is de FAQ iets uitbreider herhalen en daarna gewoon niet meer reageren als dat niet helpt :doh:

weer een merk dat op mijn persoonlijke zwarte lijst terechtkomt.

ProjectW

Legacy Member
Binnen 3 uur mag ik al opstaan ... paar pintjes teveel gedronken .... :sad:

Bananarama

Legacy Member
Bart Religion zei:

‘Ze vroegen me of ik een doktersattest in een vuilnisbak aan de Guido Gezellelaan had gegooid.

Ik weet over welke vuilnisbak dat gaat. Daar liggen CONSISTENT zakjes met huisvuil rond, niet te vergeten dat die straat ook bezaaid is met parkeerticketjes. Oja, en het bushokje fungeert er blijkbaar als een soort kringloopwinkel (iets niet meer nodig? -> zet het maar aan het bushokje en het is binnen de 10 minuten weg.) Soms zetten de bewoners (veelal allochtonen of autochtonen die meer weghebben van holbewoners) ongewilde dingen ook gewoon voor hun huis, dan verdwijnt het ook wel vanzelf. Nee, die vrouw die haar papiertje in de vuilbak gooit, is daar echt niet het probleem. Benieuwd of de échte sluikstorters ook zulke boetes krijgen. Ik betwijfel het.

Hypocriete zeveraars van Stad Mechelen ook altijd...

Ovenschotel

Legacy Member
Ohm zei:
Wil jij mijn nieuwe vriendin worden? :love:

De mijn is daar "hevige" fan van en omdat ik een brave jongen ben, en omdat ik graag mijn vriendin wil plezieren, ga ik elke keer mee naar die hun optredens.
Enorm leuk om tussen een hoop krijsende 40 plussers te staan kijken naar een 3u durend optreden :ironic: :sad:

Sloef... slets..pantoffel... :D

Bananarama

Legacy Member
Bananarama zei:
‘Ze vroegen me of ik een doktersattest in een vuilnisbak aan de Guido Gezellelaan had gegooid.

Ik weet over welke vuilnisbak dat gaat. Daar liggen CONSISTENT zakjes met huisvuil rond, niet te vergeten dat die straat ook bezaaid is met parkeerticketjes. Oja, en het bushokje fungeert er blijkbaar als een soort kringloopwinkel (iets niet meer nodig? -> zet het maar aan het bushokje en het is binnen de 10 minuten weg.) Soms zetten de bewoners (veelal allochtonen of autochtonen die meer weghebben van holbewoners) ongewilde dingen ook gewoon voor hun huis, dan verdwijnt het ook wel vanzelf. Nee, die vrouw die haar papiertje in de vuilbak gooit, is daar echt niet het probleem. Benieuwd of de échte sluikstorters ook zulke boetes krijgen. Ik betwijfel het.

Hypocriete zeveraars van Stad Mechelen ook altijd...

Idee: wat zou het geven om wat gepersonaliseerde post te creëren voor een aantal Mechelse politici en die post vervolgens in vuilbakjes te gaan dumpen? :lol:

OfFPiR

Legacy Member
Bananarama zei:
Idee: wat zou het geven om wat gepersonaliseerde post te creëren voor een aantal Mechelse politici en die post vervolgens in vuilbakjes te gaan dumpen? :lol:

Maar dat wil toch zeggen dat ze echt alles controlleren wat er in de vuilbak wordt gegooid,
ik zou nu maar oppassen wat je allemaal wegsmijt.

Xirtanneke

Legacy Member
OfFPiR zei:
Maar dat wil toch zeggen dat ze echt alles controlleren wat er in de vuilbak wordt gegooid,
ik zou nu maar oppassen wat je allemaal wegsmijt.

Dat moet echt wel een rotjob zijn :(

DoVyTn

Legacy Member
Bah, ik slaap al een paar nachten enorm slecht. Constant wakker worden enz... Hatelijk :(

En nu en dan gecombineerd met een aanval van het zuur, gezellig...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan