Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Général Zantas

Legacy Member
1,5 week in Krakow en niks anders als kleine kwaaltjes. Afgelopen weekend last van een zere keel en misselijkheid, nu een goei snotvalling. Waarschijnlijk door die verdomde airco die recht boven mijn bureau staat...

Bananarama

Legacy Member
OfFPiR zei:
Maar dat wil toch zeggen dat ze echt alles controlleren wat er in de vuilbak wordt gegooid,
ik zou nu maar oppassen wat je allemaal wegsmijt.

Wel straf dat ze daar tijd voor hebben, maar amper tijd voor al die zakjes en parkeerticketten die rond de vuilbakken liggen.

BlazeMusic

Legacy Member
Kreeg al van gisteren verschillende keren telefoon van een onbekende nummer... Vandaag toch eens opgenomen, buitenlands accent.


"Beste mevrouw XXX, wij bellen u in verband met uw electriciteit uitgaven. Ons bedrijf XXX, kan dit goedkoper doen voor u".
"Sorry, maar ben daar eigenlijk niet in geintresseerd, ik ben content met hoe het nu gaat"
"Ja, maar kunnen wij u dan toch een foldertje opsturen?"
"Neen, want ik zeg toch net dat wij geen interesse hebben?"
"Maar wij hebben echt hele goede voordelen te bieden!"
"Neen, geen interesse, niks opsturen, en ik weet niet hoe gij aan onze gegevens komt, maar haal ons maar van dat lijstje! 3 keer per dag telefoon krijgen is mij net iets teveel!"
"Ja, dat begrijp ik, maar..."



Afgelegd daarna. Moest het mogelijk zijn geweest, ik zou hem door den telefoon gesleept hebben, wat is dat toch altijd met dat aandringen en pushen... :wtf:

JPV

Legacy Member
ik had gisteren ook zo'n telefoon. Men vroeg me (vanuit Essent) wie "de beslissingsnemer was inzake electriciteit".

Ik had moeten antwoorden dat m'n dochter de handtekening heeft gezet op de vorige overeenkomst en haar dan doorgeven. Zij ging dan vol trots vertellen over de ekleklisiteit en over wat ze op school gedaan had. Even afwachten wie het dan het langst ging uithouden aan de telefoon ;).

Cadiuro

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Kreeg al van gisteren verschillende keren telefoon van een onbekende nummer... Vandaag toch eens opgenomen, buitenlands accent.


"Beste mevrouw XXX, wij bellen u in verband met uw electriciteit uitgaven. Ons bedrijf XXX, kan dit goedkoper doen voor u".
"Sorry, maar ben daar eigenlijk niet in geintresseerd, ik ben content met hoe het nu gaat"
"Ja, maar kunnen wij u dan toch een foldertje opsturen?"
"Neen, want ik zeg toch net dat wij geen interesse hebben?"
"Maar wij hebben echt hele goede voordelen te bieden!"
"Neen, geen interesse, niks opsturen, en ik weet niet hoe gij aan onze gegevens komt, maar haal ons maar van dat lijstje! 3 keer per dag telefoon krijgen is mij net iets teveel!"
"Ja, dat begrijp ik, maar..."



Afgelegd daarna. Moest het mogelijk zijn geweest, ik zou hem door den telefoon gesleept hebben, wat is dat toch altijd met dat aandringen en pushen... :wtf:

Telefoon open laten liggen en inmiddels een badje gaan nemen.

Gitaar beginnen spelen.

Elk argument counteren met een superloos tegenargument. "Ja, maar die van ons zijn goedkoper!"
"Ja, goedkopen brol zeker"
"Neenee, wij bieden een goede service!"
"Ik heb een heel goed servies, maar er zijn wel al een aantal lepels van zoekgeraakt"

BlazeMusic

Legacy Member
JPV zei:
ik had gisteren ook zo'n telefoon. Men vroeg me (vanuit Essent) wie "de beslissingsnemer was inzake electriciteit".

Ik had moeten antwoorden dat m'n dochter de handtekening heeft gezet op de vorige overeenkomst en haar dan doorgeven. Zij ging dan vol trots vertellen over de ekleklisiteit en over wat ze op school gedaan had. Even afwachten wie het dan het langst ging uithouden aan de telefoon ;).

Cadiuro zei:
Telefoon open laten liggen en inmiddels een badje gaan nemen.

Gitaar beginnen spelen.

Elk argument counteren met een superloos tegenargument. "Ja, maar die van ons zijn goedkoper!"
"Ja, goedkopen brol zeker"
"Neenee, wij bieden een goede service!"
"Ik heb een heel goed servies, maar er zijn wel al een aantal lepels van zoekgeraakt"

Geweldig :lol:

Preske

Legacy Member
Bananarama zei:
Denk eerder een minimum aantal personen moeten overtuigen of job kwijt...

beide.

als ze hun targets 3 keer niet halen, liggen ze buiten. Doen ze er te lang over (voor een geslaagde verkoop), liggen ze buiten. Doen ze het extra goed, krijgen ze een bonus.

JPV zei:
ik had gisteren ook zo'n telefoon. Men vroeg me (vanuit Essent) wie "de beslissingsnemer was inzake electriciteit".

Ik had moeten antwoorden dat m'n dochter de handtekening heeft gezet op de vorige overeenkomst en haar dan doorgeven. Zij ging dan vol trots vertellen over de ekleklisiteit en over wat ze op school gedaan had. Even afwachten wie het dan het langst ging uithouden aan de telefoon ;).

geniaal

ludnak

Legacy Member
Wat je moet doen is de tijd zo lang mogelijk rekken, praten over vanalles en nog wat maar tegelijkertijd toch de indruk wekken dat je geïnteresseerd bent. Zelf heb ik zo al gesprekken gehad van 50-60min toen ik achter de mening over een bepaald product vroeg, sommigen zeggen dan na de 40e minuut dat ze geen zin meer hebben. Daar sta je dan met een half-afgewerkte enquête waar niks mee te doen valt. Uitstekende trollen, al beseffen ze het meestal zelf niet en willen ze gewoon praten omdat ze zich doodvervelen.

a143290

Legacy Member
Ik hoop zo ooit nog eens een telefoontje te krijgen van "Microsoft" die uw PC wilt overnemen om problemen op te lossen :D

JohnnyricoMC

Legacy Member
a143290 zei:
Ik hoop zo ooit nog eens een telefoontje te krijgen van "Microsoft" die uw PC wilt overnemen om problemen op te lossen :D

Als ze dat bij mij doen gaan ze toch effe verward zijn als 'k op mijne werkpc zit (xubuntu) :lol:

OfFPiR

Legacy Member
a143290 zei:
Ik hoop zo ooit nog eens een telefoontje te krijgen van "Microsoft" die uw PC wilt overnemen om problemen op te lossen :D

Krijg je Bill Gates aan de lijn met een Indisch accent.

Preske

Legacy Member
a143290 zei:
Ik hoop zo ooit nog eens een telefoontje te krijgen van "Microsoft" die uw PC wilt overnemen om problemen op te lossen :D

M'n ma heeft vandaag zo ene gehad.

Cuth

Legacy Member
Die mensen doen ook maar hun job he... Alleeja, die oplichters niet maar die anderen wel.

Bananarama zei:
Idee: wat zou het geven om wat gepersonaliseerde post te creëren voor een aantal Mechelse politici en die post vervolgens in vuilbakjes te gaan dumpen? :lol:

Een proces voor valsheid in geschrifte? Of wat de juiste juridische term daar ook voor is.

memorexxx

Legacy Member
Cuth zei:
Een proces voor valsheid in geschrifte? Of wat de juiste juridische term daar ook voor is.

Als ik een enveloppe adresseer aan Bart Sommers, dan doe je toch niet aan schriftvervalsing?
Als die enveloppe dan in zo'n vuilbakske terrecht komt.
Dan zou die ook diezelfde boete moeten krijgen als dat madammeke.

Bosvos

Legacy Member
ze zouden bij de belastingen beter een exacte datum geven ipv "eind oktober" te zeggen wanneer ze moeten terugbetalen. Het geld zou vreselijk welkom zijn op dit moment, maar uiteindelijk krijgt ge uw centen waarschijnlijk pas op het laatste moment en ondertussen zit ge gelijk een onnozelaarke elke dag uw bankrekening te checken. :sop:

wartaal

Legacy Member
Grmbl. Autocad 2014. Een fancy commandboxke maken kunnen ze wel. Maar op een week tijd al 3 crashes gehad ondertussen. Of nee wacht. 2x. HP crashed zelf ook 1x per week. :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan