Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Don18

Legacy Member
vantruien zei:
discussie met een blond dom wicht op FB. Haar geniale antwoorden...

Warning; You can become stupid from reading this!!!
ORIGINAL POST ...

Of Speech
IK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! ! Ze zijn niet gelukkig in Marokko. Ze zijn niet gelukkig in Turkije. Ze zijn niet gelukkg in Egypte. Ze zijn niet gelukkig in Libië. Ze zijn niet gelukkig in Iran. Ze zijn niet gelukkig in Gaza. Ze zijn niet gelukkig in Irak. Ze zij...
Vind ik leuk · · Delen · 8 uur geleden via mobiel ·
Steven Vand______ vindt dit leuk.

Discussie: deelnemers, Dominique, die de original post heeft gepost. Talitha en ik !

Enjoy!!!


Talitha _____ Uhm, het journaal de laatste 3 jaar niet meer gezien ofzo? This is *exactly* the reason waarom de Arabische Lente heeft plaatsgevonden: mensen in 'die landen' werden onderdrukt en hadden dictators in plaats van leiders. Just like we did in Europe vroeger hoor, en toen waren alle mensen hier - niet-moslims dus - ook niet gelukkig. Het gaat niet om de religie, maar om de staatsinrichting. Daarnaast is 'gelukkig zijn' ook relatief - België heeft belachelijk veel meer zelfmoorden dan de rest van Europa en is dus obviously ook niet zo gelukkig, lijkt me. Of ligt dat ook aan de moslims? Funny hoe mensen constant vergeten dat de meerderheid van Westerse landen precies denkt zoals zij en ook niet van de islam moeten weten, maar er dan toch van overtuigd zijn dat die kleine minderheid het hele Westen gaat islamiseren. Alsof het Westen de moslimwereld ook niet verwesterd - Coca-Cola is overal verkrijgbaar dankzij Westerse toeristen everywhere, en de typische Westerse toeristengebieden in pakweg Turkije of Tunesië zijn zo verwesterd dat je net zo goed had kunnen thuisblijven. Er zijn overigens ook plenty of islamitische landen waar ze wel 'gelukkig' zijn (blijkbaar betekent dat dan dat mensen er niet vaak immigreren of niet gaan betogen ofzo, in deze ontzettend kortzichtige redenering) en plenty waar ze het niet zijn, en dat heeft veel vaker te maken met armoede, corruptie, vervuiling, gebrek aan sociale voorzieningen etc. dan met religie. Maar hey, als we maar kunnen zagen over de islam en letterlijk ALLES er op afschuiven natuurlijk, nietwaar?
7 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1

____ Vantruien Puur Racisme. Jammer Dominique ____dat je zo laag bij de grond bent gevallen. Denk je dat alle inwoners van irak ervoor gekozen hebben daar geboren te worden? Denk je dat alle Afganen terroristen zijn?
Damn wake up en begin eens iets te lezen.
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk

___ Vantruien http://www.een.be/.../koppen/haso-illegaal-en-ondergedoken
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk · Voorbeeld verwijderen

Dominique _____ Misschien moeten jullie eens jullie bronnen checken, _____ Vantruien als je tegen een geloof bent, maakt u da nog geen racist en Talitha _____ ik vind uw uitleg echt maar dwaas, zeker dat je nog over coca cola begint, zeer grappig, maar misschien moet je eens een jaartje in Libië gaan wonen waar ze de sharia hebben ingevoerd, good luck!
37 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

Dominique _____ Maar als we dan toch beginnen over voedsel Talitha ____ , laten we daar varkens vlees importeren
35 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

____ Vantruien ahja want alle vluchtelingen uit die landen zijn moslims....
34 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique ____ Euh ja , ooit al een Marokkaan tegen gekomen met katholiek geloof??
31 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien euh wel een afghaan, irakees, egyptenaar, Zijde nu serieus zo dom ofwa?

En om even terug te komen op uw 'tegen een geloof maakt u geen racist' dan heb ik voor u even de betekenis van racisme opgezocht
29 minuten geleden · Vind ik leuk

_____ Vantruien Hoewel de term racisme meestal een negatieve lading heeft en wordt gebruikt in verband met rasgebonden vooroordeel, geweld, discriminatie of onderdrukking, zijn er ook andere omschrijvingen mogelijk. Zo is volgens de Oxford English Dictionary racisme gebaseerd op de "mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden".
28 minuten geleden · Vind ik leuk

______ Vantruien pr0gramm.com...
pr0gramm.com
pr0gramm.com
Captured Images and Videos shared on Quakenet IRC
26 minuten geleden · Vind ik leuk · Voorbeeld verwijderen

_____ Vantruien Toch leven er niet alleen moslims in Egypte. Hoewel de andere gelovigen in minderheid zijn, proberen ze ook hun weg te vinden. De grootste groep gelovigen, na de moslims, zijn de kopten. Zij maken ongeveer zes procent uit van de Egyptische bevolking en leven vooral in de buurt van Cairo en Alexandrië. Na de kopten staat het christelijk geloof op de derde plaats in Egypte qua aanhangers. Hiervan zijn er ongeveer een kwart miljoen.
25 minuten geleden · Vind ik leuk

______ Vantruien In 2003 woonden nog 1,3 miljoen christenen in het land. Na de val van het regime van Saddam Hoessein dat jaar, en de daarop volgende onrust, is hun aantal drastisch afgenomen. Ze hebben vaak hun toevlucht genomen tot Westerse landen. Een deel is gevlucht naar Noord-Irak, waar het relatief veiliger is.[8][9]
24 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique _____ Chance dat je hier in een land woont waar vrije meningsuiting telt. En wees blij da ge op Facebook kunt, in Iran zoudet nie lukken
Ja inderdaad RObski Vantruien staat op Wikipedia , goed geplakt maar nu eens opnieuw goed lezen. Ik zie daar nergens iets staan over geloof en trouwens ik ben niet gelovig en ook niet voor katholiek geloof, ben ik nu over mijzelf ook racist? Denk dat je het onderscheidt niet ziet tussen racisme en vrije meningsuiting
23 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien waar zie gy nu weer niets staan over geloof? christenen zijn katholieken e
22 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique ____ Over uw kopie over de betekenis van racisme , dom ofwa?!
21 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien kzalt keer uitleggen e, op u niveau...

mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden".

Gij zijt het blanke ras, kan moeilijk anders, een anders ras dat zijn bij u de vluchtelingen uit vooral noord afrika (in uw geniale post natuurlijk) en gy geeft die allemaal hetzelfde specifieke eigenschap namelijk moslim, (wat door de andere posts hier ontkent wordt) en gy vind uzelf beter als deze personen, racisme.
18 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique _____ Ah _____ Vantruien get a life ik ben tegen mensen die extremistisch leven! En das mijne vrije meningsuiting , en aangezien we in een democratisch land leven is dat toegelaten. Dus mss moet jij je maar eens bezig houden met de Koran te lezen dan

Enne op da laatste , ik heb niets tegen de personen hè als u da nog niet duidelijk was, maar tegen het geloof. VRIJE meningsuiting = VRIJE keuze aan geloof
14 minuten geleden via mobiel · Bewerkt · Vind ik leuk

_____ Vantruien vrije keuze aan geloof/mening dan kunde (logischerwijs) ook niet tegen de islam hebben e, of tegen mensen die extremistisch leven. Volgende keer adde een discussie wilt starten zoude beter eerst een tegenspeler van eigen niveau zoeken. En die achterlijke posts van racisten gewoon laten voor wat ze zijn/ Ge hebt in deze hele discussie nog steeds geen enkel punt gemaakt. Verder heb ik wel een leven, en de koran zou ik ook wel een keer willen lezen, op die manier kunnen mensen samenleven, door elkaar te verstaan en niet te haten.
9 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk

Dominique _____ Zeg , uw niveau is ook niet echt hoog e vrije keuze aan geloof, wilt ook zeggen dat je zelf kiest om er tegen te zijn e
Maar aangezien je toch goed bent in alles op te zoeken op Wikipedia, kijk dan ook maar eens bij rechten van de mens .
En als je zo graag ermee wilt samen leven moet je niet alleen de Koran lezen maar direct als vrouw daar eens een jaartje wonen !
En btw, volgens uw uitleg kan ik nu zeggen dat je tegen mijn mening bent, dus ben jij racist want geloof is en blijft en mening!
4 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien ga ik zelf niet op reageren, gebt mij vastgezet, ge zijt te slim.
3 minuten geleden · Vind ik leuk · 1

Sorry ook voor mijn dt fout(en) was te enthousiast!

Wa was da allemaal :p

W0utR

Legacy Member
"Please update to final copy", attached document: final-v6.doc

Hoe moeilijk is het om uw teksten één keer deftig te lezen zodat andere mensen geen dubbel werk moeten leveren...

Xirtanneke

Legacy Member
Bosvos zei:
ze zouden bij de belastingen beter een exacte datum geven ipv "eind oktober" te zeggen wanneer ze moeten terugbetalen. Het geld zou vreselijk welkom zijn op dit moment, maar uiteindelijk krijgt ge uw centen waarschijnlijk pas op het laatste moment en ondertussen zit ge gelijk een onnozelaarke elke dag uw bankrekening te checken. :sop:

Hier in Zoomit zie ik al maanden dat het klaarstaat voor 30/10.

DoVyTn

Legacy Member
Bosvos zei:
ze zouden bij de belastingen beter een exacte datum geven ipv "eind oktober" te zeggen wanneer ze moeten terugbetalen. Het geld zou vreselijk welkom zijn op dit moment, maar uiteindelijk krijgt ge uw centen waarschijnlijk pas op het laatste moment en ondertussen zit ge gelijk een onnozelaarke elke dag uw bankrekening te checken. :sop:

Hier is het zelfs pas eind december :(

Tonerider

Legacy Member
ik krijg deze mail van mixeshop.com
Hello Dear Customer,

Because of the DHL new Rules , For europe countries customs value not accept below 28USD,Otherwise it must capture the screen to them about the order information. So after 28USD if we write for you ,you have to pay the tax .sometimes if the customs not believe the price ,maybe the customs will add more commission for them . at this time for the Dhl also will be delay 3-5days ,because of the warehouse got more goods in jam.

By post way, Right now Hk post ,sg post both in the traffic jam. so all goods time will be delay about 1-2weeks .

There we suggestion for the europe customers , For personal use if you don;t want to pay the extra tax ,and avoid the customs problem ,you can choose the
EUEXP way. delivery time now :7-14days. in this time no tax too , the goods will ship it from europe to europe.

The reference tracking can be check here :
tracking: 31211649800000000000002319944 bpost international - e-Shipper
tracking: 31201149800000000000002319843 bpost international - e-Shipper
tracking: 31201169800000000000002319641 bpost international - e-Shipper
tracking: EE11833960GB Parcelforce Worldwide Track and Trace service

If you have any question , just feel free contact with us online directly chatting.
Thanks and best regadrs
- ik ga iemand moeten inhuren om het begrijpelijk te maken.
- ik heb er momenteel geen bestelling gedaan
- de vier tracking codes zijn allemaal afgeleverde pakketjes waarvan 2 in Italie, 1 in AT (welk land is dat?), en 1 in DE. (ik heb overal een willekeurig nummer verwijderd, kwestie van eventuele privacy).
- en als je de pakjes bekijkt zijn ze allemaal via bpost naar het buitenland gegaan :oink: ik snap er niets van.

ludnak

Legacy Member
DHL aanvaardt geen valse kosten meer.
Hong Kong en Singapore post hebben last van vertragingen.
Als je geen belastingen wilt betalen dan kan je opteren voor hun EUexp mogelijkheid, dan wordt het pakje van hun warenhuizen in de EU verstuurd. AT is Oostenrijk.

Tonerider

Legacy Member
thanks, maar dan blijft de vraag waarom ik vier trackingcodes krijg van pakjes die niets met mij te maken hebben.

De mail is trouwens van Tina-mixeshop aan mixeshop? Ik vermoed dat ik in BCC sta en dat ze het zo doorzenden naar alle klanten? Alhoewel mixeshop betrouwbaar is (heb er vroeger al eens 1 keer iets besteld), durf ik hier toch ook niet zo maar te replyen.
edit: heb via de officiële site een mail gestuurd. We zullen zien.

stormtrooper

Legacy Member
Dat mijnen download van Batman Arkham Origins precies op 99 procent blijft hangen :doh:

ludnak

Legacy Member
Vrouwen die geen economische intelligentie hebben. Als je rekening zowat elke maand onder nul eindigt dan moet je jouw inkomsten verhogen of jouw uitgaven doen dalen.

?therapy?

Legacy Member
Ja lap, 3 dagen wachten op een telefoontje waarbij ik nu 3 dagen heel de tijd mijn GSM in de gaten hou. Net wanneer ik dan 5minuten niet bij mijn GSM ben dan bellen ze net. :doh:

En met een privé-nummer, dus terugbellen zit er niet in. >.<

Kiiilerke

Legacy Member
mijn vinger begint hier plots te zwellen en is nu al 2 keer zo dik als normaal lolwut :unsure:

Dragonix

Legacy Member
?therapy? zei:
Ja lap, 3 dagen wachten op een telefoontje waarbij ik nu 3 dagen heel de tijd mijn GSM in de gaten hou. Net wanneer ik dan 5minuten niet bij mijn GSM ben dan bellen ze net. :doh:

En met een privé-nummer, dus terugbellen zit er niet in. >.<

das klote :s en vooral dat ze dan geen voicemail inspreken -_-"

Karre

Legacy Member
?therapy? zei:
Ja lap, 3 dagen wachten op een telefoontje waarbij ik nu 3 dagen heel de tijd mijn GSM in de gaten hou. Net wanneer ik dan 5minuten niet bij mijn GSM ben dan bellen ze net. :doh:

En met een privé-nummer, dus terugbellen zit er niet in. >.<

Indien je bij Mobile Vikings bent kan je via de website die nummer toch zien :unsure:. Alleszins toen ik er 2 jaar geleden bij was kon dat toch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan