Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xirtanneke

Legacy Member
"Gij zijt toch de schattigste persoon die ik ken" te horen krijgen van ne kameraad. Ik ben niet schattig, ik ben stoer! :sad:

Karre

Legacy Member
http://www.standaard.be/tolerantietest

Wat een idiote test. Ik zit al direct vast op vraag één omdat het me niet boeit zolang iedereen zich gedraagd.

Edit: Vraag 9 is ook weer zo een domme vraag dat racisme insinueert indien je er niet naast gaat gaan zitten terwijl ik op de bus dat nooit bij iemand doe.

Edit2: Misinterpreteer ik al die vragen nu of is die test zodanig slecht opgesteld dat het u in een zwart wit richting duwt?

GemaneDude

Legacy Member
Karre zei:
Hoe tolerant bent u? Doe de test. - De Standaard

Wat een idiote test. Ik zit al direct vast op vraag één omdat het me niet boeit zolang iedereen zich gedraagd.

Edit: Vraag 9 is ook weer zo een domme vraag dat racisme insinueert indien je er niet naast gaat gaan zitten terwijl ik op de bus dat nooit bij iemand doe.

Edit2: Misinterpreteer ik al die vragen nu of is die test zodanig slecht opgesteld dat het u in een zwart wit richting duwt?

Test trekt inderdaad op niet veel.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Karre zei:
Edit2: Misinterpreteer ik al die vragen nu of is die test zodanig slecht opgesteld dat het u in een zwart wit richting duwt?

Nah, die test is puur gemaakt om white guilt op te wekken.

Général Zantas

Legacy Member
Mijn halfzus op facebook met haar domme statussen altijd. Nu ook weer: "we zulle is de was gaan insteke se", gisteren was het "klaar make voor het werk se" of "nog een uurke en klaar me werke se", soms is het gewoon "amai kben moe vant werke se" en "alleen thuis het sgatje is effe weg mis hem toch al das ma raar zo alleen tv zien ze"


MARGINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL, keer de optie zoeken dak haar statussen nooit meer hoef te zien.

Muscleduck

Legacy Member
Karre zei:
Hoe tolerant bent u? Doe de test. - De Standaard

Wat een idiote test. Ik zit al direct vast op vraag één omdat het me niet boeit zolang iedereen zich gedraagd.

Edit: Vraag 9 is ook weer zo een domme vraag dat racisme insinueert indien je er niet naast gaat gaan zitten terwijl ik op de bus dat nooit bij iemand doe.

Edit2: Misinterpreteer ik al die vragen nu of is die test zodanig slecht opgesteld dat het u in een zwart wit richting duwt?

Idd en erg domme quiz, en het resultaat nog meer:

Intolerante paternalist 35%

U draagt etnische minderheden niet bepaald een warm hart toe, maar heeft er geen problemen mee zolang ze moeite doen om zich aan te passen. Als vreemdelingen hun wil tonen om de taal te spreken, te werken en beleefd zijn, is het voor u goed.

Is dat dan te veel gevraagd? Dat ze zich aanpassen? De eerste zin klopt btw niet. Ik heb collega's (gehad) uit Turkije, Iran, Marokko,... Mijn buurman is van Egypte en ik vind dat een toffe vent.

Die quiz duwt u inderdaad erg in een zwart-wit richting.

Jack The Ripper

Legacy Member
Kutvragen

deze vraag bijvoorbeeld:

Indien er slechts één zitplaats is op de bus naast een persoon die deel uitmaakt van een etnische minderheidsgroep verkies ik recht te blijven staan.

Ja, want ik zit graag alleen op de bus. Of dat nu een blanke of een ***** is maakt niet uit.

Anoniem04

Legacy Member
vantruien zei:
discussie met een blond dom wicht op FB. Haar geniale antwoorden...

Warning; You can become stupid from reading this!!!
ORIGINAL POST ...

Of Speech
IK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! ! Ze zijn niet gelukkig in Marokko. Ze zijn niet gelukkig in Turkije. Ze zijn niet gelukkg in Egypte. Ze zijn niet gelukkig in Libië. Ze zijn niet gelukkig in Iran. Ze zijn niet gelukkig in Gaza. Ze zijn niet gelukkig in Irak. Ze zij...
Vind ik leuk · · Delen · 8 uur geleden via mobiel ·
Steven Vand______ vindt dit leuk.

Discussie: deelnemers, Dominique, die de original post heeft gepost. Talitha en ik !

Enjoy!!!


Talitha _____ Uhm, het journaal de laatste 3 jaar niet meer gezien ofzo? This is *exactly* the reason waarom de Arabische Lente heeft plaatsgevonden: mensen in 'die landen' werden onderdrukt en hadden dictators in plaats van leiders. Just like we did in Europe vroeger hoor, en toen waren alle mensen hier - niet-moslims dus - ook niet gelukkig. Het gaat niet om de religie, maar om de staatsinrichting. Daarnaast is 'gelukkig zijn' ook relatief - België heeft belachelijk veel meer zelfmoorden dan de rest van Europa en is dus obviously ook niet zo gelukkig, lijkt me. Of ligt dat ook aan de moslims? Funny hoe mensen constant vergeten dat de meerderheid van Westerse landen precies denkt zoals zij en ook niet van de islam moeten weten, maar er dan toch van overtuigd zijn dat die kleine minderheid het hele Westen gaat islamiseren. Alsof het Westen de moslimwereld ook niet verwesterd - Coca-Cola is overal verkrijgbaar dankzij Westerse toeristen everywhere, en de typische Westerse toeristengebieden in pakweg Turkije of Tunesië zijn zo verwesterd dat je net zo goed had kunnen thuisblijven. Er zijn overigens ook plenty of islamitische landen waar ze wel 'gelukkig' zijn (blijkbaar betekent dat dan dat mensen er niet vaak immigreren of niet gaan betogen ofzo, in deze ontzettend kortzichtige redenering) en plenty waar ze het niet zijn, en dat heeft veel vaker te maken met armoede, corruptie, vervuiling, gebrek aan sociale voorzieningen etc. dan met religie. Maar hey, als we maar kunnen zagen over de islam en letterlijk ALLES er op afschuiven natuurlijk, nietwaar?
7 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1

____ Vantruien Puur Racisme. Jammer Dominique ____dat je zo laag bij de grond bent gevallen. Denk je dat alle inwoners van irak ervoor gekozen hebben daar geboren te worden? Denk je dat alle Afganen terroristen zijn?
Damn wake up en begin eens iets te lezen.
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk

___ Vantruien http://www.een.be/.../koppen/haso-illegaal-en-ondergedoken
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk · Voorbeeld verwijderen

Dominique _____ Misschien moeten jullie eens jullie bronnen checken, _____ Vantruien als je tegen een geloof bent, maakt u da nog geen racist en Talitha _____ ik vind uw uitleg echt maar dwaas, zeker dat je nog over coca cola begint, zeer grappig, maar misschien moet je eens een jaartje in Libië gaan wonen waar ze de sharia hebben ingevoerd, good luck!
37 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

Dominique _____ Maar als we dan toch beginnen over voedsel Talitha ____ , laten we daar varkens vlees importeren
35 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

____ Vantruien ahja want alle vluchtelingen uit die landen zijn moslims....
34 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique ____ Euh ja , ooit al een Marokkaan tegen gekomen met katholiek geloof??
31 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien euh wel een afghaan, irakees, egyptenaar, Zijde nu serieus zo dom ofwa?

En om even terug te komen op uw 'tegen een geloof maakt u geen racist' dan heb ik voor u even de betekenis van racisme opgezocht
29 minuten geleden · Vind ik leuk

_____ Vantruien Hoewel de term racisme meestal een negatieve lading heeft en wordt gebruikt in verband met rasgebonden vooroordeel, geweld, discriminatie of onderdrukking, zijn er ook andere omschrijvingen mogelijk. Zo is volgens de Oxford English Dictionary racisme gebaseerd op de "mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden".
28 minuten geleden · Vind ik leuk

______ Vantruien pr0gramm.com...
pr0gramm.com
pr0gramm.com
Captured Images and Videos shared on Quakenet IRC
26 minuten geleden · Vind ik leuk · Voorbeeld verwijderen

_____ Vantruien Toch leven er niet alleen moslims in Egypte. Hoewel de andere gelovigen in minderheid zijn, proberen ze ook hun weg te vinden. De grootste groep gelovigen, na de moslims, zijn de kopten. Zij maken ongeveer zes procent uit van de Egyptische bevolking en leven vooral in de buurt van Cairo en Alexandrië. Na de kopten staat het christelijk geloof op de derde plaats in Egypte qua aanhangers. Hiervan zijn er ongeveer een kwart miljoen.
25 minuten geleden · Vind ik leuk

______ Vantruien In 2003 woonden nog 1,3 miljoen christenen in het land. Na de val van het regime van Saddam Hoessein dat jaar, en de daarop volgende onrust, is hun aantal drastisch afgenomen. Ze hebben vaak hun toevlucht genomen tot Westerse landen. Een deel is gevlucht naar Noord-Irak, waar het relatief veiliger is.[8][9]
24 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique _____ Chance dat je hier in een land woont waar vrije meningsuiting telt. En wees blij da ge op Facebook kunt, in Iran zoudet nie lukken
Ja inderdaad RObski Vantruien staat op Wikipedia , goed geplakt maar nu eens opnieuw goed lezen. Ik zie daar nergens iets staan over geloof en trouwens ik ben niet gelovig en ook niet voor katholiek geloof, ben ik nu over mijzelf ook racist? Denk dat je het onderscheidt niet ziet tussen racisme en vrije meningsuiting
23 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien waar zie gy nu weer niets staan over geloof? christenen zijn katholieken e
22 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique ____ Over uw kopie over de betekenis van racisme , dom ofwa?!
21 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien kzalt keer uitleggen e, op u niveau...

mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden".

Gij zijt het blanke ras, kan moeilijk anders, een anders ras dat zijn bij u de vluchtelingen uit vooral noord afrika (in uw geniale post natuurlijk) en gy geeft die allemaal hetzelfde specifieke eigenschap namelijk moslim, (wat door de andere posts hier ontkent wordt) en gy vind uzelf beter als deze personen, racisme.
18 minuten geleden · Vind ik leuk

Dominique _____ Ah _____ Vantruien get a life ik ben tegen mensen die extremistisch leven! En das mijne vrije meningsuiting , en aangezien we in een democratisch land leven is dat toegelaten. Dus mss moet jij je maar eens bezig houden met de Koran te lezen dan

Enne op da laatste , ik heb niets tegen de personen hè als u da nog niet duidelijk was, maar tegen het geloof. VRIJE meningsuiting = VRIJE keuze aan geloof
14 minuten geleden via mobiel · Bewerkt · Vind ik leuk

_____ Vantruien vrije keuze aan geloof/mening dan kunde (logischerwijs) ook niet tegen de islam hebben e, of tegen mensen die extremistisch leven. Volgende keer adde een discussie wilt starten zoude beter eerst een tegenspeler van eigen niveau zoeken. En die achterlijke posts van racisten gewoon laten voor wat ze zijn/ Ge hebt in deze hele discussie nog steeds geen enkel punt gemaakt. Verder heb ik wel een leven, en de koran zou ik ook wel een keer willen lezen, op die manier kunnen mensen samenleven, door elkaar te verstaan en niet te haten.
9 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk

Dominique _____ Zeg , uw niveau is ook niet echt hoog e vrije keuze aan geloof, wilt ook zeggen dat je zelf kiest om er tegen te zijn e
Maar aangezien je toch goed bent in alles op te zoeken op Wikipedia, kijk dan ook maar eens bij rechten van de mens .
En als je zo graag ermee wilt samen leven moet je niet alleen de Koran lezen maar direct als vrouw daar eens een jaartje wonen !
En btw, volgens uw uitleg kan ik nu zeggen dat je tegen mijn mening bent, dus ben jij racist want geloof is en blijft en mening!
4 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk

_____ Vantruien ga ik zelf niet op reageren, gebt mij vastgezet, ge zijt te slim.
3 minuten geleden · Vind ik leuk · 1

Sorry ook voor mijn dt fout(en) was te enthousiast!

Who the fuck heeft er discussies op Facebook.

glashelder

Legacy Member
J.F. zei:
Die vieze zigeuners en dat kindje Maria, ma shit seg, mottige mensen.
Het is nu van een Bulgaars koppel? En ze weten niet goed hoe dat kindje daar terecht gekomen is, eventueel verkocht door de ouders?

Nu ja, nu moet het kind terug naar Bulgarije. Gaan ze daar lopen slepen met het kind.

J.F.

Legacy Member
glashelder zei:
Het is nu van een Bulgaars koppel? En ze weten niet goed hoe dat kindje daar terecht gekomen is, eventueel verkocht door de ouders?

Nu ja, nu moet het kind terug naar Bulgarije. Gaan ze daar lopen slepen met het kind.

Ja het zijn indd de biologische ouders, raar he? Allee ik had da toch niet verwacht, zo'n blond meisje :p
Wat ik gehoord heb is dat ze het kindje verkocht hadden voor 250 euro omdat ze "arm waren" =/

Recipe4hate

Legacy Member
Xirtanneke zei:
"Gij zijt toch de schattigste persoon die ik ken" te horen krijgen van ne kameraad. Ik ben niet schattig, ik ben stoer! :sad:

Moh poezewoefke toch!

Koetsjiekoetisjiekoe :love:

Waelvis

Legacy Member
Karre zei:
Hoe tolerant bent u? Doe de test. - De Standaard

Wat een idiote test. Ik zit al direct vast op vraag één omdat het me niet boeit zolang iedereen zich gedraagd.

Edit: Vraag 9 is ook weer zo een domme vraag dat racisme insinueert indien je er niet naast gaat gaan zitten terwijl ik op de bus dat nooit bij iemand doe.

Edit2: Misinterpreteer ik al die vragen nu of is die test zodanig slecht opgesteld dat het u in een zwart wit richting duwt?

60% Intolerante integrist
30% Intolerante paternalist



Alhoewel ik me meer kan vinden in de tekst bij de Paternalist
U draagt etnische minderheden niet bepaald een warm hart toe, maar heeft er geen problemen mee zolang ze moeite doen om zich aan te passen. Als vreemdelingen hun wil tonen om de taal te spreken, te werken en beleefd zijn, is het voor u goed.

Oldskooler

Legacy Member
Intolerante integrist 35 %

Intolerante paternalist 30 %

Twijfelaar 20 %

Tolerante conformist 15 %

Tolerante militant 0 %

rscaboy

Legacy Member
Tolerante conformist
65 %

Tolerante militant
15 %

Intolerante paternalist
10 %

Intolerante integrist
5 %

Twijfelaar
5 %
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan