Ovenschotel
Legacy Member
Carrion zei:Die 2 klote papegaaien op het werk. Ik steek die sebiet toch echt in de diepvries als die hunne bek nie gaan houden.![]()
hahahaha, getrolled worden door twee papegaaien... video!!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:Die 2 klote papegaaien op het werk. Ik steek die sebiet toch echt in de diepvries als die hunne bek nie gaan houden.![]()

Werkt ge in een circus?Carrion zei:Die 2 klote papegaaien op het werk. Ik steek die sebiet toch echt in de diepvries als die hunne bek nie gaan houden.![]()
Carrion zei:Die 2 klote papegaaien op het werk. Ik steek die sebiet toch echt in de diepvries als die hunne bek nie gaan houden.![]()

laurensvd zei:Duitse toiletten waar uwe kak op een 'platformke' valt en niet rechtstreeks in't water
Niet alleen moet ge achteraf veel meer poetsen met de wc borstel, nu blijft 'm zelfs na 10x spoelen nog altijd daarliggen![]()
Hawk zei:Werkt ge in een circus?
Verstuurd van mijn GT-N7100
't zijn 2 huisdieren van m'n bazin.ludnak zei:Er lopen echt zulke mensen rond, zonder realiteitsbesef. Het wordt er natuurlijk niet beter op als je dingen zoals leningaftrek op de belastingsbrief hebt.
Wat je daarmee bereikt is dat de totale samenleving betaalt voor het eigendom van een deel van de samenleving, wat dan weer zorgt voor een stijging van de vastgoedprijzen aangezien je dan als individu een verminderde kost hebt. Als je echt bedoelt dat iedereen er recht op moet hebben dan zal dit de huizenprijzen doen dalen, want dan zullen er huizen te veel zijn. Iets waar overigens geen plaats voor is.Karre zei:Ik vind het eigenlijk nog niet zo'n slecht principe het iedereen recht op zijn eigen huisje/ appartement en laten we het de huisjesmelkers lastiger maken. En 't is toch gewoon een feit dat je na verloop van tijd meer hebt aan een eigen huis dan aan een huurhuis. Na x jaar is het het jouwe en haal je er met wat geluk nog meer geld uit dankzij de hogere vastgoedprijzen. Wat heb je met al dat huurgeld behaald?
ludnak zei:Wat je daarmee bereikt is dat de totale samenleving betaalt voor het eigendom van een deel van de samenleving, wat dan weer zorgt voor een stijging van de vastgoedprijzen aangezien je dan als individu een verminderde kost hebt. Als je echt bedoelt dat iedereen er recht op moet hebben dan zal dit de huizenprijzen doen dalen, want dan zullen er huizen te veel zijn. Iets waar overigens geen plaats voor is.
Het lastiger maken voor huisjesmelkers door iedereen het recht op een huis of appartement te hebben is een bijzonder disproportionele maatregel, er zijn zeker tal van andere manieren om huisjesmelkers aan te pakken.
Met al dat huurgeld heb je de mogelijkheid gekregen om in een woning te wonen, dat is geen weggegooid geld.
Tesliem zei:
Dank je voor deze informatie. Dit zijn toch echt zaken die we graag willen weten.
Mensen mogen sommige ergernissen echt wel voor zichzelf houden.:ironic:
laurensvd zei:Duitse toiletten waar uwe kak op een 'platformke' valt en niet rechtstreeks in't water
Niet alleen moet ge achteraf veel meer poetsen met de wc borstel, nu blijft 'm zelfs na 10x spoelen nog altijd daarliggen![]()
Hoezo los van de financiële situatie? De financiële situatie bepaalt net alles in dit geval.Karre zei:En ik ga er echt wel vanuit dat wanneer verhuren niet meer zo interessant is, dit een positief iets voor eender wie die een huis wil kopen is. Mede omdat het aanbod van het aantel te koop vastgoed wellicht zal stijgen. Even losgekoppeld van de huidige financiële situatie vermoed ik dat iedereen wel liever een eigen woonplaats heeft dan in een huurhuis te wonen? Alleen al effectief baas zijn over je woning zie ik als een pluspunt.
Huurgeld is wel degelijk weggesmeten gezien het telkens maar een tijdelijk onderdak verzekerd. Het rendement van een eigen huis is echt wel hoger, al wordt dat door de kinderen behaald.
De discussie gaat toch niet over wat je liever wilt?Carrion zei:Eerlijk gezegd betaal ik liever maandelijks 755-850 euro ofzo af per maand voor iets dat uiteindelijk van mij gaat zijn dan maandelijks rond de 550 euro te betalen voor iets dat nooit van mij gaat zijn, waar ik niet m'n volledige zin ga kunnen doen qua inrichting en als de huisbaas of z'n kinderen zin krijgen om daar te gaan wonen moogt ge nog eens vertrekken ook.
ludnak zei:Hoezo los van de financiële situatie? De financiële situatie bepaalt net alles in dit geval.
Weggegooid geld is geld waar je niks voor in de plaats krijgt. Je krijgt er onderdak voor in de plaats, hoe kan je dan beweren dat dit weggegooid geld is.
Een gekocht huis zorgt ook maar tijdelijk voor onderdak.
De discussie gaat toch niet over wat je liever wilt?
Als je een computer of een console koopt dan heb je daar enkele jaren plezier van alvorens het kapot gaat, daarna is het niks meer waard. Vind je dat dit weggegooid geld is? Het heeft toch zijn nut gehad? Net zoals een huurwoning op dezelfde manier een nut vervult.Karre zei:Omdat het niet iets vaststaand opbouwt in vergelijking met een huis kopen, daarom zie ik dat als weggegooid geld. En ik had het dan ook op het idee van een huis hebben of huren zonder even aan de andere problematieken te denken.
Karre zei:Ik vind het eigenlijk nog niet zo'n slecht principe het iedereen recht op zijn eigen huisje/ appartement en laten we het de huisjesmelkers lastiger maken. En 't is toch gewoon een feit dat je na verloop van tijd meer hebt aan een eigen huis dan aan een huurhuis. Na x jaar is het het jouwe en haal je er met wat geluk nog meer geld uit dankzij de hogere vastgoedprijzen. Wat heb je met al dat huurgeld behaald?
ludnak zei:Als je een computer of een console koopt dan heb je daar enkele jaren plezier van alvorens het kapot gaat, daarna is het niks meer waard. Vind je dat dit weggegooid geld is? Het heeft toch zijn nut gehad? Net zoals een huurwoning op dezelfde manier een nut vervult.
Dillyracer zei:En als ge geen lening kunt betalen moet ge thuis blijven wonen?
Dat maakt niet uit voor de vergelijking die ik maak. Zowel de console als de huurwoning zijn gebruiksgoederen waar je achteraf geen geld voor kan krijgen. Je bent eigenaar van de console en je bent geen eigenaar van de woning, maar ook dit maakt niet uit voor de analogie die ik gebruik.Karre zei:Foute vergelijking gezien een woning mits renovatie een vaststaand blijvend iets is. Een computer of console zijn dat niet. Ik vind dus dat er een verschil is.
ludnak zei:Dat maakt niet uit voor de vergelijking die ik maak. Zowel de console als de huurwoning zijn gebruiksgoederen waar je achteraf geen geld voor kan krijgen. Je bent eigenaar van de console en je bent geen eigenaar van de woning, maar ook dit maakt niet uit voor de analogie die ik gebruik.