Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.F.

Legacy Member
Twijfelaar
25 %
Tolerante militant
25 %
Tolerante conformist
20 %
Intolerante integrist
15 %
Intolerante paternalist
10 %

Rizla+

Legacy Member
Tolerante militant 50%
Tolerante comformist 20%
Intolerante paternalist 10%
Twijfelaar 10%
Intolerante integrist 5%

Wat een kutvragen...

Khylaris

Legacy Member
Twijfelaar
30 %
Tolerante conformist
25 %
Intolerante integrist
20 %
Tolerante militant
15 %
Intolerante paternalist
5 %

Precies redelijk tolerant.

kay-gell

Legacy Member
Al die fucktards op de baan. Op een stuk van 40 min 2 keer zo hard moeten remmen dat de ABS aanging.
En dan nog niet eens hun hand opsteken voor zich te verontschuldigen se. das nog t ergste van al.

Tonerider

Legacy Member
openvijzen en contact toetsenbord losmaken. en dan werken met een bluetooth of usb toetsenbord.

[LRRP]

Legacy Member
Bosvos zei:
ze zouden bij de belastingen beter een exacte datum geven ipv "eind oktober" te zeggen wanneer ze moeten terugbetalen. Het geld zou vreselijk welkom zijn op dit moment, maar uiteindelijk krijgt ge uw centen waarschijnlijk pas op het laatste moment en ondertussen zit ge gelijk een onnozelaarke elke dag uw bankrekening te checken. :sop:

Hahaha :lol:






Ge zijt niet alleen :sop:

de hamster

Legacy Member
de schaamte zo ver voorbij dat je perverten gaat beledigen als je er het label pervers op kleeft.

xIO3Y

Legacy Member
Fuck, moet vandaag naar een trouw tegen de Luxemburgse grens. Drie uur onderweg, naar alle waarschijnlijkheid door de gietende regen. Daarbovenop ben ik al sinds 3 uur wakker, is er nog een lange nacht in het vooruitzicht en wordt de klok nog een uur teruggedraaid. Hopelijk houdt het bier me sterk.

ludnak

Legacy Member
?therapy? zei:
Ja, het is onze schuld dat wij godverdomme een huis moeten kopen? Hoe gaan we het ooit anders doen?
De banken moeten geen rommelkrediet weggeven, zo simpel is het. Dat ligt puur aan de bank en niet aan het volk. >.<
Wij moeten geen huis kopen, wij willen dat.

ludnak

Legacy Member
Karre zei:
Huren is dan ook geld weggooien. Iedereen recht op zijn eigen huis!
Er lopen echt zulke mensen rond, zonder realiteitsbesef. Het wordt er natuurlijk niet beter op als je dingen zoals leningaftrek op de belastingsbrief hebt.

Angerphyte

Legacy Member
Waelvis zei:
60% Intolerante integrist
30% Intolerante paternalist



Alhoewel ik me meer kan vinden in de tekst bij de Paternalist


Intolerante integrist
90 %
Intolerante paternalist
10 %

Carrion

Legacy Member
Die 2 klote papegaaien op het werk. Ik steek die sebiet toch echt in de diepvries als die hunne bek nie gaan houden. :sop:

laurensvd

Legacy Member
Duitse toiletten waar uwe kak op een 'platformke' valt en niet rechtstreeks in't water :angry:
Niet alleen moet ge achteraf veel meer poetsen met de wc borstel, nu blijft 'm zelfs na 10x spoelen nog altijd daarliggen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan