Preske
Legacy Member
Tesliem zei:Dan verplaatst het probleem gewoon mee denk ik dan, niet?
Nee want dan is er geen enkele reden voor het school verzuim.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tesliem zei:Dan verplaatst het probleem gewoon mee denk ik dan, niet?
Karre zei:Bij al jouw voorbeelden hebben die kinderen nog iets. In het huurgeval hebben ze niets, wat is er dus zo kort door de bocht aan?![]()
Tesliem zei:Wat voor werk doe je dan?
De vergoeding voor het werken op een feestdag moet iets goedmaken nietwaar?![]()
En op zich is werken op een feestdag veel chiller dan een gewone dag, alleen heb je nog maar weinig vrije tijd over.spliffrider zei:omg
:doh:
je kan toch niet menen dat je de onbalans in uw vergelijking niet ziet.
Het ligt vrij voor de hand dat je dan mssch meer geld vrij hebt dat je eventueel kan investeren in iets anders dan vastgoed -_-
Preske zei:Nee want dan is er geen enkele reden voor het school verzuim.
C_X zei:Import/export van exotische planten en bomen.
Vergoeding voor uren op een feestdag zijn zeker welkom, verbouwen blijkt erg duur.En op zich is werken op een feestdag veel chiller dan een gewone dag, alleen heb je nog maar weinig vrije tijd over.

Tesliem zei:Ah nee want dan gaan ze weer een dagje voor die laatste dag willen vertrekken. Peins'k...
Lijkt me wel boeiend werk.
Zie je wel, geld heelt alle wonden op miraculeuze wijze.
Probeer dan wat meer van je weekends te genieten en je vakanties waar je sowieso recht op hebt.


Karre zei:Als je belang aan bepaalde duurdere dingen hecht die niet mogelijk zijn tijdens de afbetaling van je lening misschien. Maar zoals ik alreeds zei, doe de rekening maar. Na x jaar komt een eigen huis voordeliger uit. Tenzij je pech hebt met allerlei renovaties en noem maar op. Maar dat ken je nu ook niet altijd even goed op voorhand inschatten.
C_X zei:Twee weken conge per jaar en 1-dags weekends.![]()
Vandaag wel een oranjerie van een Frans kasteel bezocht.![]()
Tesliem zei:Jeetje dat is wel heel erg weinig vakantie en een 1 dags weekend is niet eens het vermelden waard.
Weet niet meer zo goed hoe dit goed te praten.
Denk aan het geld, denk aan het geld, denk aan het geld, ...
Ah mooi toch?!

C_X zei:Het kasteel was wel een beetje vervallen en ik mocht de eigenaar er niet mee uitlachen van mijn baas.![]()

Tesliem zei:Mor allez!! Je gaat die mens toch niet staan uitlachen om zoiets!
Dat is wel het jammere van de meeste kastelen. Ze staan er wat te verloederen omdat de onderhoudskosten torenhoog zijn en bijna niemand het kan betalen.
Spijtig want ik vind kastelen prachtig en hoe ouder ze zijn, hoe mooier.
spliffrider zei:impliceer je nu dat die rekening voor iedereen op hetzelfde neerkomt?
Hebt ge de kosten die aan het huis zijn/komen er ook bijgerekend?Karre zei:Ik heb gewoon snel eens de rekening gemaakt tussen twee soortgelijke huizen waarbij het ene te huur en het andere te koop stond. En na x jaar komt het kopen gewoon goedkoper uit (en ik had dan nog niet eens rekening met de huurindexering gehouden). Met de mogelijkheid om zelfs nog een deel van het geld terug te vorderen bij de verkoop of wat dan ook. Dat zijn nu toch echt geen onbetwistbare dingen?
Dat er geen geld voor is of wat dan ook is persoonlijk maar daar gaat het hem nu voor mij niet om.
Ik wil uw stelling niet tegenspreken maar een huis kan ook een financiele put worden hoor.Katoom zei:Hebt ge de kosten die aan het huis zijn/komen er ook bijgerekend?Ik wil uw stelling niet tegenspreken maar een huis kan ook een financiele put worden hoor.
Katoom zei:Hebt ge de kosten die aan het huis zijn/komen er ook bijgerekend?Ik wil uw stelling niet tegenspreken maar een huis kan ook een financiele put worden hoor.
Een huis vereist onderhoud, net zoals een wagen. In tegenstelling tot een wagen is een huis natuurlijk een betere investering (als je een auto al een investering mag noemenXirtanneke zei:Buiten een groot waardeverlies of wanneer je enkel naakte eigenaar bent, lijkt me dat toch zelden voor te vallen.
). Maar daar komen ook veel kosten bij waar velen zich op verkijken. Je komt er niet vanaf met op tijd en stond een likje verf.
Nogmaals, ik spreek Karre zijn stelling niet tegen, maar op die 'x-aantal jaar komt het goedkoper uit' kan je wel eens een heel eind naast zitten. Even huren en doorsparen kan in sommige gevallen voordeliger uitkomen dan direct een dikke lening aangaan en geen budget meer hebben om de reparaties op tijd uit te voeren.Krikke zei:morgen een uur terug.