Pariah
Legacy Member
Zo een gasten mogen die flikken van mijn part doodknuppelen.
http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnen...n-Brussel.dhtml?originatingNavigationItemId=1
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnen...n-Brussel.dhtml?originatingNavigationItemId=1
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk





maar gelukkig leden men punten er ni onder:ironic:
. Ik heb natuurlijk ook niets om het te staven. Maar het valt me gewoon op dat telkens ik iemand daar over klagen die ik 'ken' erom bekend staan snel een agressieve houding aan te nemen. 