Nahrtent
Legacy Member
Swindels zei:Kunt toch een uur langer slapen dan... I don't see the problem
Nog een uur vroeger donker. Ik voel de winterblues al terug opkomen
ad:.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Swindels zei:Kunt toch een uur langer slapen dan... I don't see the problem
ad:.Dan zeg je gewoon: "papa, opstaan"?Xirtanneke zei:Kinderen die het principe uitslapen niet kennen. Het was 4 u vanmorgen... Toen stond er iemand langs mijn bed "Mama, ik wil fietske rijden." Niet op dat uur!!!
Xirtanneke zei:Dat is geen optie![]()
Depresjon zei:Kleine mee in bed nemen.liedje zingen en hopen dat ze terut in slaap valt.

WarBlade zei:Slaagkans is 0% daarop hier...![]()

Depresjon zei:Kleine mee in bed nemen.liedje zingen en hopen dat ze terut in slaap valt.


WarBlade zei:Ja, mijn dochtertje begint in dat geval te springen op het bed en mja, dan moet ge er wel mee uit...En ze wil altijd direct naar beneden voor "flesje" -► flesje chocomelk! Haar ontbijt, haar troost, haar slaapmutsje...
![]()
En dat springen op bed ken ik ook wel, al is dat ook vaak rechtstaan en zich laten vallen.Xirtanneke zei:Yep, hier ook. Hij is wel bij me komen liggen, maar dan begint hij met knuffelaanvallen of gewoon heel veel rond te draaien, dan slaapt ge nog niet![]()
En ze wil altijd direct naar beneden voor "flesje" -► flesje chocomelk! Haar ontbijt, haar troost, haar slaapmutsje...
Xirtanneke zei:Ben ik blij dat die van mij nog content is met gewone melk. Chocomelk is hier een uitzonderlijk ietsEn dat springen op bed ken ik ook wel, al is dat ook vaak rechtstaan en zich laten vallen.

WarBlade zei:Ja, ik probeer wel af te bouwen sinds kort, minder en minder Nesquik (omdat ze het voor het slapen gaan ook drinkt en er toch wel wat suiker in Nesquik zit denk ik)... Lol, springen op bed is idd rechtstaan en op de poep laten vallen ja...![]()

Xirtanneke zei:Tja, sowieso goed de tandjes poetsen. Voor de rest kan dat niet veel kwaad, denk ik. Als het gewicht redelijk oké blijft toch.

Jack The Ripper zei:Ze zijn hier veel te laks hé
Houthalen-Helchteren - Hoofdrolspeler rellen Meulenberg na week terug vrij - Hbvl.be
Xirtanneke zei:Kinderen die het principe uitslapen niet kennen. Het was 4 u vanmorgen... Toen stond er iemand langs mijn bed "Mama, ik wil fietske rijden." Niet op dat uur!!!
