Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JPV

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Kinderen die het principe uitslapen niet kennen. Het was 4 u vanmorgen... Toen stond er iemand langs mijn bed "Mama, ik wil fietske rijden." Niet op dat uur!!!
Dan zeg je gewoon: "papa, opstaan"?

Xirtanneke

Legacy Member
WarBlade zei:
Slaagkans is 0% daarop hier... :)

Yep, hier ook. Hij is wel bij me komen liggen, maar dan begint hij met knuffelaanvallen of gewoon heel veel rond te draaien, dan slaapt ge nog niet :)

Ovenschotel

Legacy Member
Depresjon zei:
Kleine mee in bed nemen.liedje zingen en hopen dat ze terut in slaap valt.

Gij hebt blijkbaar geen kindjes... :D

Schaapjes tellen werkt misschien in de avond eens maar zeker niet 1 keer hun over actieve hersenen wakker zijn ;)

Xirtanneke

Legacy Member
WarBlade zei:
Ja, mijn dochtertje begint in dat geval te springen op het bed en mja, dan moet ge er wel mee uit... :p En ze wil altijd direct naar beneden voor "flesje" -► flesje chocomelk! Haar ontbijt, haar troost, haar slaapmutsje...

:)

Ben ik blij dat die van mij nog content is met gewone melk. Chocomelk is hier een uitzonderlijk iets :) En dat springen op bed ken ik ook wel, al is dat ook vaak rechtstaan en zich laten vallen.

WarBlade

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Yep, hier ook. Hij is wel bij me komen liggen, maar dan begint hij met knuffelaanvallen of gewoon heel veel rond te draaien, dan slaapt ge nog niet :)

Ja, mijn dochtertje begint in dat geval te springen op het bed en mja, dan moet ge er wel mee uit... :p En ze wil altijd direct naar beneden voor "flesje" -► flesje chocomelk! Haar ontbijt, haar troost, haar slaapmutsje...

:)

WarBlade

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Ben ik blij dat die van mij nog content is met gewone melk. Chocomelk is hier een uitzonderlijk iets :) En dat springen op bed ken ik ook wel, al is dat ook vaak rechtstaan en zich laten vallen.

Ja, ik probeer wel af te bouwen sinds kort, minder en minder Nesquik (omdat ze het voor het slapen gaan ook drinkt en er toch wel wat suiker in Nesquik zit denk ik)... Lol, springen op bed is idd rechtstaan en op de poep laten vallen ja... :D

Xirtanneke

Legacy Member
WarBlade zei:
Ja, ik probeer wel af te bouwen sinds kort, minder en minder Nesquik (omdat ze het voor het slapen gaan ook drinkt en er toch wel wat suiker in Nesquik zit denk ik)... Lol, springen op bed is idd rechtstaan en op de poep laten vallen ja... :D

Tja, sowieso goed de tandjes poetsen. Voor de rest kan dat niet veel kwaad, denk ik. Als het gewicht redelijk oké blijft toch.

Krayola

Legacy Member
Donderdagnacht mijn zus de ganse nacht zitten overgeven, deze nacht mijn ma. Hopelijk blijven pa en ik gespaard. In juni al buikgriep gehad, geen goesting om het nog eens te krijgen :s.

Pariah

Legacy Member
Op den duur zou je nog beginnen hopen dat zo een onderzoeksrechter of een naaste ervan eens het slachtoffer wordt van dergelijke daders die ze onmiddellijk terug vrij laten. Misschien beginnen ze dan ook eens verstand te krijgen.

Want nu wordt die aanstoker waarschijnlijk als een held aanzien. Kan geloven dat ze zich op den duur ongenaakbaar voelen.

lynnson83

Legacy Member
Jack The Ripper zei:

Catch and release programma van belgie , wat nut heeft het nog eigenlijk om zo mannen op te pakken, uiteindelijk kunnen ze doen wat ze willen, vorige week nog gebabbeld met een Marokkaan die pas uit de bak is, had 3 maanden moeten zitten in voorarrest, voor drugsfeiten, heeft 62000 euro betaald en is terug vrij, wetende dat hij 4 keer per jaar op en af rijd en per keer 68000 verdient, die mannen lachen zich dood en gedragen zich alsof ze alles mogen en kunnen, ... Bah bah

Preske

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Kinderen die het principe uitslapen niet kennen. Het was 4 u vanmorgen... Toen stond er iemand langs mijn bed "Mama, ik wil fietske rijden." Niet op dat uur!!!

wees blij, normaal had het 5u geweest :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan