Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Jesus Christ -.-

CL-samenvatting op vtm: 'Courtois Courtois wereldsave Courtois Courtois Courtois'
Echt hé! Heb ik me gisteren al aan geërgerd.
Die staan daar met 11 man in de ploeg ze.

Selderijstok zei:
Ik koppel eens mijn oude tomtom aan de pc en blijkbaar heb ik een hoop gratis kaart updates, hij downloadt en dan krijg ik de melding: niet genoeg vrije ruimte op het intern geheugen :(
Nieuwe kaarten voor tomtom zijn inderdaad groter. Al eens geprobeerd met een flashdriveke van 2gb?

Poekie95

Legacy Member
Shellshock zei:
4 keer vergaderen levert Guy Verhofstadt 130.500 euro op - HLN.be

Ge kunt ne keer gaan vergaderen.

En ondertussen die bedrijven maar zeuren over de te hoge loonkost. :ironic:

Niet die loonkost :). Voor een bedrijf is dat money well spent. Je geeft een politicus zoals Verhofstadt 130.500 EUR per jaar. Je verplicht hem zelfs niet van de zittingen bij te wonen, want die kerel weet uiteindelijk 0,0 over de firma en de branche. Maar in ruil geniet je van oneindige politieke immuniteit in dit land.

Er wordt belastingsfraude ontdekt binnen de firma? Een telefoontje van het Open VLD hoofdkwartier naar de lokale poulain bij de FOD Financien zorgt ervoor dat de zaak toegedekt wordt. Want die poulain wacht op zijn bevordering waar de Open VLD voor zal zorgen. En de pers en de vakbonden spelen het spelletje mee en berichten er niet over want ook zij hebben banden met de partijen. Het is immers belangrijk dat de Vlaming het allemaal niet weet. De Vlaming mag elke dag gaan werken voor een mager loon en hoeft niet te weten wat er boven zijn hoofd afspeelt. Hoe minder de Vlaming weet, hoe beter.

130.500 EUR per jaar kan dus een veel groter verlies voorkomen.

Ketelbuik

Legacy Member
Poekie95 zei:
Niet die loonkost :). Voor een bedrijf is dat money well spent. Je geeft een politicus zoals Verhofstadt 130.500 EUR per jaar. Je verplicht hem zelfs niet van de zittingen bij te wonen. In ruil geniet je oneindige politieke immuniteit in dit land.

Er wordt belastingsfraude ontdekt binnen de firma? Een telefoontje van het Open VLD hoofdkwartier naar de lokale poulain bij de FOD Financien zorgt ervoor dat de zaak toegedekt wordt. En de pers speelt het spelletje mee en bericht er niet over want ook zij hebben banden met de partijen.

130.500 EUR per jaar kan dus een veel groter verlies voorkomen.

Weeral bewijs wat een fake liberaal en opportunist Verhofstadt is. Hetzelfde geldt voor Open VLD. België heeft geen echt liberale partij en het zal er waarschijnlijk binnenkort ook niet komen.

Tuninboy

Legacy Member
Aescullus zei:
De rekening ervan wil ik nochtans niet in mijn bus krijgen

Ik heb ook gehoord dat het een rekening zal zijn voor de nabestaande, en ergens ook terecht. Maar als het dan toch iemand doet, vind ik het erg.

sharpshot zei:
Volledig akkoord moet het een arbeider zijn die vast zat op de sporen en in zijn laatste momenten de trein zag naderen!

gelijk in de films maar dan zonder het goeie einde

Ik werk op en in het spoor. En als iemand vast komt te zitten in het spoor, wat ik eig. niet zou snappen, maar het kan altijd gebeuren. En je mag sowiezo niet alleen in het spoor gaan.(maar een 0 tolerantie moet je nastreven maar bestaat niet.)

Poekie95

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Weeral bewijs wat een fake liberaal en opportunist Verhofstadt is. Hetzelfde geldt voor Open VLD. België heeft geen echt liberale partij en het zal er waarschijnlijk binnenkort ook niet komen.

We hebben geen enkele traditionele partij die zijn naam waard is he.

De SP.A is allesbehalve socialistisch. De Open VLD is niet liberaal. En CD&V is geen van die drie letters.

Het zijn allemaal mengvormen met uiteindelijk min of meer hetzelfde hetzelfde programma maar geformuleerd voor een ander doelpubliek. Mochten die drie een kartel aangaan zouden ze hun programma al iig niet sterk moeten wijzigen.

playforfun91

Legacy Member
Delphiwizard zei:
Een vriendin van me heeft een pc winkel in canada en 1 van de medewerkers daar had die mannen ook aan de lijn en heeft serieus met hun voeten gespeeld.
Zijn verslag

Zalig gewoon. Compleet door gelezen.

Zubrowka

Legacy Member
Morgen met de trein van Eindhoven naar Amsterdam: 19 euro enkel. Afzetters.

Muscleduck

Legacy Member
Delphiwizard zei:
Een vriendin van me heeft een pc winkel in canada en 1 van de medewerkers daar had die mannen ook aan de lijn en heeft serieus met hun voeten gespeeld.
Zijn verslag

Epic :lol: Ben er bijna door maar het is al veelbelovend :D

Cuth

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Weeral bewijs wat een fake liberaal en opportunist Verhofstadt is. Hetzelfde geldt voor Open VLD. België heeft geen echt liberale partij en het zal er waarschijnlijk binnenkort ook niet komen.

Dat Verhofstadt een rat is hoeft geen betoog meer. Desondanks wordt al die zijn rotzooi geslikt als zoete koek.

playforfun91

Legacy Member
B-post hun non-efficiëntie, niet dat het invloed heeft op de levertijd. Van Chaleroi naar Antwerpen, om zo naar G'bergen te gaan. Snap ik niet helemaal. Zal misschien (hopelijk) wel een logische verklaring achter schuilen, maar toch :p

Racing_Genk

Legacy Member
playforfun91 zei:
B-post hun non-efficiëntie, niet dat het invloed heeft op de levertijd. Van Chaleroi naar Antwerpen, om zo naar G'bergen te gaan. Snap ik niet helemaal. Zal misschien (hopelijk) wel een logische verklaring achter schuilen, maar toch :p
Is juist wel efficiënt. Als ze 10 verschillende centrale verzamelplaatsen zouden hebben, dat zou pas inefficiënt zijn.

playforfun91

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Is juist wel efficiënt. Als ze 10 verschillende centrale verzamelplaatsen zouden hebben, dat zou pas inefficiënt zijn.

Maar als ik de tracking (en de meeste vorige trackings) goed begrijp, is Chaleroi zo een punt, een meestal is het Chaleroi OF Antwerpen naar mij toe. Maar niet Duitsland -> Chaleroi -> Antwerpen -> G'bergen.

EDIT: heb geen gelijk, nog eens een tracking van een paar dagen geleden bekeken. Ofwel is het antwerpen -> thuis ofwel Chaleroi -> antwerpen -> thuis.

Racing_Genk

Legacy Member
Interview met een Turkse vrouw aan het uittypen, dit komt er in voor:

"Ja ik verlies nu mijn uitkering voor een jaar dus ik ga nu voor een jaar werk zoeken en dan stop ik weer met werken want ik wil niet werken snap je? Dan kan ik meer bij mijn kind zijn en ouderschapsverlof nemen"

:puke:

Man en efkes later vertelt ze dat ze een uitkering kreeg van €1300 per maand, echt een dikke schande!

Poekie95

Legacy Member
Cuth zei:
Dat Verhofstadt een rat is hoeft geen betoog meer. Desondanks wordt al die zijn rotzooi geslikt als zoete koek.

Ik vind het spijtig dat er geen nieuwskanaal is hier op TV met ook een stevig opinieluik in met een vlotte en charismatische prater, en waarin bv zo'n zaken publiekelijk aan de schandpaal genageld kunnen worden. Liefst een sensationeel nieuwskanaal zodat het bereik zo groot mogelijk is en niet enkel een niche van intellectuelen bereikt wordt. Het zou nogal een schokgolf teweeg brengen in politiek Belgie mocht er zo'n TV-kanaal ontstaan en de politiek er eens echt enorm kritisch aangepakt zou worden. Onze politici zijn zoiets totaal niet gewend.

Ge hebt wel opiniestukken in de krant maar die hebben nooit dezelfde impact als TV. Bovendien spreken die steeds een bepaald doelpubliek toe (DM: "SP.A is de beste partij, N-VA buiten!", DT: "N-VA is de beste partij, SP.A buiten!" , DS: "meh, CD&V ftw").

Eigenlijk moet politiek doen in .be wel zalig zijn. Hoe ge quasi ongestoord uw gangetje kunt gaan, graaien en postjes pakken zonder te moeten vrezen voor mensen die u in de gaten houden of voor kritiek in de pers. Het feit dat het politiek bestel zodanig complex gemaakt is dat de mens in de straat er niets meer van begrijpt maakt dat alleen nog maar beter.

Prodigy

Legacy Member
Slapeloosheid die ernstiger wordt de laatste weken. Deze nacht 3u kunnen slapen, tot 2u en sindsdien ergens tussen slapen en halfwakker aan het vertoeven. Ik voel mij doodop maar het gaat gewoon niet. Ik ga nu ook gaan zwemmen sinds kort, maar dat verhelpt het probleem nog geen klein beetje :(

Poekie95

Legacy Member
Prodigy zei:
Slapeloosheid die ernstiger wordt de laatste weken. Deze nacht 3u kunnen slapen, tot 2u en sindsdien ergens tussen slapen en halfwakker aan het vertoeven. Ik voel mij doodop maar het gaat gewoon niet. Ik ga nu ook gaan zwemmen sinds kort, maar dat verhelpt het probleem nog geen klein beetje :(

Voor een lichtbak (computerscherm) zitten gaat alvast niet helpen.

Wat kan helpen:
* Pas gaan slapen als ge moe zijt.
* Een uurtje gaan lopen (niet vlak voor ge gaat slapen he, er moet minstens nog een uur tussen finish en bedtijd).
* Geen caffeine meer na 14u.
* Warm bad nemen.
* Seks/masturberen.

Als ge na 30 min nog niet slaapt, opstaan en iets anders doen en een beetje later opnieuw proberen. Niet blijven liggen.

curby

Legacy Member
2 uur gemaft. Gaat tof worden.

In slaap vallen op mijn trein. Trein rijdt door.
Ergens arriveren in de Krim.
'Amai, Brussel ziet er goed uit vandaag.'

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

curby

Legacy Member
Door een probleem rijdt de trein vandaag niet.

Wtf. En ik was 10 minuten vroeger.

Edit: rap naar andere station(n groter) gefietst en keb nen andere.

Jonges toch. Wa n gedoe.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Fuuuuck m'n gsm laten vallen en het scherm is gebarsten -.-

Langs de andere kant: heb al lang zin om een nieuwe te kopen en naar Android te gaan ipv WP.

De klok van m'n gsm loopt trouwens sneller dan een gewone. Als 'k die juist zet loopt hij binnen 2 weken weer 6min voor :oink:

Heb hem ooit eens 20min laten voor lopen :p

Bosvos

Legacy Member
Vandaag eindelijk nog eens buitenkomen en sociaal contact hebben, moet natuurlijk weer lukken dat ik me zo slap als iets voel vandaag :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan