Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamer94 zei:
xTechneut zei:Heeft er ene ook al is proberen te doen bij mij, gewoon nog is ne x daar thuis afgesproken, en in menne rugzak gestoken zonder da hem het zag.
Nu dak eraan denk, kheb nog games bij ne maat liggen, die liggen daar al een jaar denkek, achtereen ook is gaan halen.![]()
BlazeMusic zei:Ik mis de tijd dat ik heel neurotisch voor alles labels maakte met de printer, en overal mijn naam inzette... Dat had misschien geholpen.
Ik hoop allesinds dat ze mijn dvd's braaf terug geeft. Het zou zonde zijn als ik 's nachts met mijn kruisboog naar daar zou moeten trekken.
vegitto-kun zei:
En het is dikke zever. sorry een 13 jarig meiske kan geen toestemming geven. en dan dat gezever van "och ik ben naïef en ze heeft mij verleidt. maar ja het is toch een stuk vuil dus hah".Lolplayer zei:Het meisje had wel ingestemd he. Het wordt in dit geval als verkachting bestempeld vanwege het leeftijdsverschil in niet vanwege dwang.
In belgië zijn er ook zulke gevallen met een vrijspraak als gevolg.
Opschorting van straf voor seks met minderjarige - Het Nieuwsblad
BlazeMusic zei:Ik mis de tijd dat ik heel neurotisch voor alles labels maakte met de printer, en overal mijn naam inzette... Dat had misschien geholpen.
Ik hoop allesinds dat ze mijn dvd's braaf terug geeft. Het zou zonde zijn als ik 's nachts met mijn kruisboog naar daar zou moeten trekken.
vegitto-kun zei:En het is dikke zever. sorry een 13 jarig meiske kan geen toestemming geven. en dan dat gezever van "och ik ben naïef en ze heeft mij verleidt. maar ja het is toch een stuk vuil dus hah".
Lolplayer zei:Ik wou meer een punt maken over het feit dat als Engeland fucked up is, België dat ook is.
Da's goed, gij moogt heel stealthy in een boom kruipen en de wacht houden!Gamer94 zei:Kom je me oppikken? Dan neem ik mijn sniper mee ^^
Ik leen al bijna niks uitcurby zei:Misschien beter nix meer uitlenen?
Tis maar een van de vele pistes die ge zou kunnen bewandelen.
Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Ah nee, al uw brol ligt al bij de anderen.BlazeMusic zei:Ik leen al bijna niks uit![]()

Ketelbuik zei:Randstad naar huis gebeld deze ochtend maar ik was in de les, ma zegt dat ze vanmiddag terug gingen bellen maar NOG NIET HE! IK HEB $$$$ NODIG!!
Gamer94 zei:Me 2! Bank robben? ^^


Ketelbuik zei:Nee, ik ben geen dief
Het is niet om de sake van geld maar om geld te spenderen. Veel geld hebben betekent niets als je een vrek bent en het oppot. Dat grasmaaien levert mij niet zoveel op, ik doe ook vrijwilligerswerk dus da's ook geen zak. Beursspelen via binckbank is ook geen vetten. Subiet misschien eens naar het ijssalon gaan in de buurt, ze hebben mij daar graag. Ik ben echt hongerig naar geld![]()
Gamer94 zei:Geld drukken dan? ^^

Gamer94 zei:Purrfect![]()
