Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remi

Legacy Member
Zacharus zei:
Met zo'n uitspraken verdient ge niet minder dan dat het gepakt word, waar is zo'n uitspraak nu goed voor?

Euhm.. door het feit dat er enkele figuren tussen zitten die daadwerkelijk stelen, in de soep spugen, en allerlei andere dingen uitsteken die niet echt thuishoren op de werkvloer? (en dat soort vind ik debiel ja, niks mis mee, toch?)
20 man, en één ploegbaas, en amper controle... 't is ni den eerste keer dat er iets verdwijnt hoor. En als het dan nog een pakje op de trap is, is dat sneller meegenomen zonder dat iemand het weet dan dat je A kan zeggen.

Zacharus

Legacy Member
Remi zei:
Euhm.. door het feit dat er enkele figuren tussen zitten die daadwerkelijk stelen, in de soep spugen, en allerlei andere dingen uitsteken die niet echt thuishoren op de werkvloer? (en dat soort vind ik debiel ja, niks mis mee, toch?)
20 man, en één ploegbaas, en amper controle... 't is ni den eerste keer dat er iets verdwijnt hoor. En als het dan nog een pakje op de trap is, is dat sneller meegenomen zonder dat iemand het weet dan dat je A kan zeggen.

Dan moet je uw spullen maar thuis laten leveren en een dag later ophalen in het postkantoor he, in plaats van 20 mensen over dezelfde kam te scheren, rotte appels heb je overal.

n9ne

Legacy Member
Ja, en dan laat hij het thuis leveren en zetten ze het ook gewoon voor de deur waar iedereen het kan meepakken. Rotte appels die hun werk niet goed doen heb je dus ook bij de postbodes.

LexElkerlijck

Legacy Member
Remi zei:
Euhm.. door het feit dat er enkele figuren tussen zitten die daadwerkelijk stelen, in de soep spugen, en allerlei andere dingen uitsteken die niet echt thuishoren op de werkvloer? (en dat soort vind ik debiel ja, niks mis mee, toch?) 20 man, en één ploegbaas, en amper controle... 't is ni den eerste keer dat er iets verdwijnt hoor. En als het dan nog een pakje op de trap is, is dat sneller meegenomen zonder dat iemand het weet dan dat je A kan zeggen.

Zacharus zei:
Dan moet je uw spullen maar thuis laten leveren en een dag later ophalen in het postkantoor he, in plaats van 20 mensen over dezelfde kam te scheren, rotte appels heb je overal.

n9ne zei:
Ja, en dan laat hij het thuis leveren en zetten ze het ook gewoon voor de deur waar iedereen het kan meepakken. Rotte appels die hun werk niet goed doen heb je dus ook bij de postbodes.

>_>

curby

Legacy Member
Al mijn files die ik krijg staan vol fouten, zijn onvolledig en zijn gedateerd. En ik moet dat op orde brengen. Ik kan mijn kabas nog ni eens ordenen. :crazy:

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Remi

Legacy Member
Zacharus zei:
Dan moet je uw spullen maar thuis laten leveren en een dag later ophalen in het postkantoor he, in plaats van 20 mensen over dezelfde kam te scheren, rotte appels heb je overal.

Kan je me even quoten waar ik zeg dat het allemaal rotte appels zijn aub?
En wat heeft dat thuis leveren er nu mee te maken met het feit dat de postbode het niet liet aftekenen en zomaar ergens dropte?
Ik laat het net op mijn werk afleveren omdat ik daar aanwezig ben tijdens de uren dat de post werkt. Kwestie van het persoonlijk te kunnen ontvangen en aftekenen zoals het hoort. Was ik niet op het werk, had ik het ook een dag later kunnen afhalen op het postkantoor. Dus of het nu thuis of op mijn werk wordt afgeleverd is niet relevant.

LexElkerlijck zei:

>_> ²

DelusioN

Legacy Member
Nieuwe inschrijvingsbewijs dat niet bijzat toen ik nieuwe nummberplaten kreeg. En nu moet ik naar de politie om het te fixen ........... Vorige bewijs loopt af deze maand 20 en daarna zit ik zonder. En zeker de proces gaat een tijdje duren.
Een envelop steken bij te afleveren nummerplaat blijkt te moeilijk te zijn. Stelletje debielen die het opgemaakt hebben (nummerplaat in kardoen).

Door iemands overantwoord werk krijg ik dit......... Ik ben sprakeloos hoor. Daarnet bij de verzekering geweest en de contactpersoon heeft het even nagekeken of het verstuurd werd welke het geval was alleen zat er NIKS bij de nummerplaat. Is dit niet geweldig?!
Heel de kardoen vrij goed nagekeken denkend mss zat er iets bij maar nee joh.

:angry::angry::angry::angry::angry:

Preske

Legacy Member
DelusioN zei:
Nieuwe inschrijvingsbewijs dat niet bijzat toen ik nieuwe nummberplaten kreeg. En nu moet ik naar de politie om het te fixen ........... Vorige bewijs loopt af deze maand 20 en daarna zit ik zonder. En zeker de proces gaat een tijdje duren.
Een envelop steken bij te afleveren nummerplaat blijkt te moeilijk te zijn. Stelletje debielen die het opgemaakt hebben (nummerplaat in kardoen).

Door iemands overantwoord werk krijg ik dit......... Ik ben sprakeloos hoor. Daarnet bij de verzekering geweest en de contactpersoon heeft het even nagekeken of het verstuurd werd welke het geval was alleen zat er NIKS bij de nummerplaat. Is dit niet geweldig?!
Heel de kardoen vrij goed nagekeken denkend mss zat er iets bij maar nee joh.

:angry::angry::angry::angry::angry:

waarom nummerplaat niet laten toekomen bij uw verzekeraar?

syndrom

Legacy Member
holy shit.

Juist gebeld geweest door een hacker/scammer. Zo'n dude met indiaas accent die beweert van de windows support te zijn. Met de melding dat hackers mijn ip gehacked hebben om illegale transacties te doen. Gaf me men computer windows id. Dan maar toegelegd. Vreemde shit, krijg hier laatste tijd wel vreemde telefoontjes op mijn vaste lijn en wou wel eens weten waarover het ging.

Man man.

Gamer94

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Eh? :wtf:

Eigen ergernis: heb ontdekt dat ik eens wat dvd's geleend had aan iemand (paar maanden terug) en ze die nog niet heeft terug gegeven. Vraag ik erachter, krijg ik een: "ah, maar ik denk dat ge u vergist hoor, die zijn van mij, want die liggen hier zolang..." Seriously? :sop:

Wut :s

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
vegitto-kun zei:
Telegraaf

Engeland is echt zo fucked up.

So it begins...., ze staan al boven de rechterlijke macht. :niceone:
Dat dien advocaat da zelf normaal vindt, en die rechter dan. :wtf:

BlazeMusic zei:
Eh? :wtf:

Eigen ergernis: heb ontdekt dat ik eens wat dvd's geleend had aan iemand (paar maanden terug) en ze die nog niet heeft terug gegeven. Vraag ik erachter, krijg ik een: "ah, maar ik denk dat ge u vergist hoor, die zijn van mij, want die liggen hier zolang..." Seriously? :sop:

Heeft er ene ook al is proberen te doen bij mij, gewoon nog is ne x daar thuis afgesproken, en in menne rugzak gestoken zonder da hem het zag. :D

Nu dak eraan denk, kheb nog games bij ne maat liggen, die liggen daar al een jaar denkek, achtereen ook is gaan halen. :p

Gamer94

Legacy Member
xTechneut zei:
So it begins...., ze staan al boven de rechterlijke macht. :niceone:
Dat dien advocaat da zelf normaal vindt, en die rechter dan. :wtf:



Heeft er ene ook al is proberen te doen bij mij, gewoon nog is ne x daar thuis afgesproken, en in menne rugzak gestoken zonder da hem het zag. :D

Nu dak eraan denk, kheb nog games bij ne maat liggen, die liggen daar al een jaar denkek, achtereen ook is gaan halen. :p

Heeftm tlou? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan