FurtiveDuck
Legacy Member
Ketelbuik zei:Randstad naar huis gebeld deze ochtend maar ik was in de les, ma zegt dat ze vanmiddag terug gingen bellen maar NOG NIET HE! IK HEB $$$$ NODIG!!
y u no call back?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ketelbuik zei:Randstad naar huis gebeld deze ochtend maar ik was in de les, ma zegt dat ze vanmiddag terug gingen bellen maar NOG NIET HE! IK HEB $$$$ NODIG!!
Tuninboy zei:Iemand onder de trein gesprongen deze morgen, waar ik opzat.
RIP.
FurtiveDuck zei:y u no call back?
sharpshot zei:Al die vertraging voor niets
Oproep van telefoonnummer 001278596321 ?syndrom zei:holy shit.
Juist gebeld geweest door een hacker/scammer. Zo'n dude met indiaas accent die beweert van de windows support te zijn. Met de melding dat hackers mijn ip gehacked hebben om illegale transacties te doen. Gaf me men computer windows id. Dan maar toegelegd. Vreemde shit, krijg hier laatste tijd wel vreemde telefoontjes op mijn vaste lijn en wou wel eens weten waarover het ging.
Man man.
De rekening ervan wil ik nochtans niet in mijn bus krijgenTuninboy zei:Een vertraging is minder waard dan een mensenleven hoor.
Tuninboy zei:Een vertraging is minder waard dan een mensenleven hoor.
syndrom zei:holy shit.
Juist gebeld geweest door een hacker/scammer. Zo'n dude met indiaas accent die beweert van de windows support te zijn. Met de melding dat hackers mijn ip gehacked hebben om illegale transacties te doen. Gaf me men computer windows id. Dan maar toegelegd. Vreemde shit, krijg hier laatste tijd wel vreemde telefoontjes op mijn vaste lijn en wou wel eens weten waarover het ging.
Man man.
Poekie95 zei:Als ge de tijd hebt, het spelleke meespelen maar doen alsof ge een IQ van 50 hebt, ongeletterd zijt en niets van computers afweet tot ge hem tot frustratie drijft. Genoeg inspiratie te vinden.
Jammer dat ik nu eens NOOIT zo'n telefoons krijg he.
Delphiwizard zei:Een vriendin van me heeft een pc winkel in canada en 1 van de medewerkers daar had die mannen ook aan de lijn en heeft serieus met hun voeten gespeeld.
Zijn verslag


coldplayke zei:Vandaag een groepspresentatie moeten geven op een symposium, man wat een drama was me dat zeg. Mijn 2 groepsleden hadden dikke ambras en ik zat daar de hele tijd tussen. Het leek bijna alsof ze echt fysiek gingen vechten :')

Er zijn er zelfs mensen gaan verwittigen dat er een bitch fight bezig was (allé, het was tussen een jongen en een meisje) en toen kwamen er nog meer mensen op af 

Ketelbuik zei:Randstad naar huis gebeld deze ochtend maar ik was in de les, ma zegt dat ze vanmiddag terug gingen bellen maar NOG NIET HE! IK HEB $$$$ NODIG!!
Gamer94 zei:Geen filmpje gemaakt?![]()