Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FurtiveDuck

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Randstad naar huis gebeld deze ochtend maar ik was in de les, ma zegt dat ze vanmiddag terug gingen bellen maar NOG NIET HE! IK HEB $$$$ NODIG!!

y u no call back?

Ketelbuik

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
y u no call back?

Met de vaste telefoon gaat het niet en naar mijn gsm hebben ze op onbekend gebeld. En mijn ma zei dat ze benadrukt hebben dat ze gingen terugbellen.

Delphiwizard

Legacy Member
syndrom zei:
holy shit.

Juist gebeld geweest door een hacker/scammer. Zo'n dude met indiaas accent die beweert van de windows support te zijn. Met de melding dat hackers mijn ip gehacked hebben om illegale transacties te doen. Gaf me men computer windows id. Dan maar toegelegd. Vreemde shit, krijg hier laatste tijd wel vreemde telefoontjes op mijn vaste lijn en wou wel eens weten waarover het ging.

Man man.
Oproep van telefoonnummer 001278596321 ?

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Jesus Christ -.-

CL-samenvatting op vtm: 'Courtois Courtois wereldsave Courtois Courtois Courtois'

sharpshot

Legacy Member
Tuninboy zei:
Een vertraging is minder waard dan een mensenleven hoor.

Volledig akkoord moet het een arbeider zijn die vast zat op de sporen en in zijn laatste momenten de trein zag naderen!

gelijk in de films maar dan zonder het goeie einde

Poekie95

Legacy Member
syndrom zei:
holy shit.

Juist gebeld geweest door een hacker/scammer. Zo'n dude met indiaas accent die beweert van de windows support te zijn. Met de melding dat hackers mijn ip gehacked hebben om illegale transacties te doen. Gaf me men computer windows id. Dan maar toegelegd. Vreemde shit, krijg hier laatste tijd wel vreemde telefoontjes op mijn vaste lijn en wou wel eens weten waarover het ging.

Man man.

Als ge de tijd hebt, het spelleke meespelen maar doen alsof ge een IQ van 50 hebt, ongeletterd zijt en niets van computers afweet tot ge hem tot frustratie drijft. Genoeg inspiratie te vinden.

Jammer dat ik nu eens NOOIT zo'n telefoons krijg he.

Delphiwizard

Legacy Member
Poekie95 zei:
Als ge de tijd hebt, het spelleke meespelen maar doen alsof ge een IQ van 50 hebt, ongeletterd zijt en niets van computers afweet tot ge hem tot frustratie drijft. Genoeg inspiratie te vinden.

Jammer dat ik nu eens NOOIT zo'n telefoons krijg he.

Een vriendin van me heeft een pc winkel in canada en 1 van de medewerkers daar had die mannen ook aan de lijn en heeft serieus met hun voeten gespeeld.
Zijn verslag

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Delphiwizard zei:
Een vriendin van me heeft een pc winkel in canada en 1 van de medewerkers daar had die mannen ook aan de lijn en heeft serieus met hun voeten gespeeld.
Zijn verslag

Haha :D

Ons "Rogerke" toch. :p
Serieuze pdf toch, 49 blz.

xIO3Y

Legacy Member
Paar weken terug zo'n telefoon van die Indier van Microsoft gehad. Na het horen van Windows meteen ingelegd. Een week later belt die terug; bij het horen van dat accent weer ingelegd. Daarstraks weer telefoon, dit keer een vrouw in deftig Engels. Vroeg of ik geen Engels kon klappen met haar, maar ingelegd. Voor 't zelfde geld was het iemand van Euromillions, maar meh.

coldplayke

Legacy Member
Vandaag een groepspresentatie moeten geven op een symposium, man wat een drama was me dat zeg. Mijn 2 groepsleden hadden dikke ambras en ik zat daar de hele tijd tussen. Het leek bijna alsof ze echt fysiek gingen vechten :')

Gamer94

Legacy Member
coldplayke zei:
Vandaag een groepspresentatie moeten geven op een symposium, man wat een drama was me dat zeg. Mijn 2 groepsleden hadden dikke ambras en ik zat daar de hele tijd tussen. Het leek bijna alsof ze echt fysiek gingen vechten :')

Geen filmpje gemaakt? :(

coldplayke

Legacy Member
Nee, voor mij was dat minder plezant dan voor de omstaanders :p Er zijn er zelfs mensen gaan verwittigen dat er een bitch fight bezig was (allé, het was tussen een jongen en een meisje) en toen kwamen er nog meer mensen op af :unsure:
Het hele gedoe was eigenlijk begonnen omdat die jongen mij beledigd zou kunnen hebben met iets, maar ik wist dat hij dat niet slecht bedoeld had en ik maakte er ook helemaal geen probleem van. Het andere meisje in onze groep vond dat echter totaal niet kunnen en is daar kei hard op ingehakt x) Hadden ze daar geen dag langer mee kunnen wachten, dan had ik ten minste niet dat hele gedoe nog 5 minuten voor de presentatie moeten oplossen :sop:

Gamer94

Legacy Member
Da is mijn recht!

Hmm ja das wel een stressy moment denk :D

Filmen en invoegen bij de presentatie over stress op de werkvloer :scream:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan