Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal1471 zei:Mijn ma had bij ons opgenomen, ze uitgescholden, gezegt dat ze oplichters zijn en terug afgegooid.

fordjah zei:Statisch geladen tot en met. Snachts zie ik zelf de vonk gewoon overslaan op de deurklink
Is al enkele weken. Te weinig vocht in de lucht waarschijnlijk.

LexElkerlijck zei:Ik voel me altijd socially awkward in het kapsalon![]()
Altijd met die vragen: Kijken ze naar mij? Wat zouden die denken over mijn nieuwe snit? Waar moet ik over praten? ...
Typisch Vlaams?
Poekie95 zei:De "opstapcultuur" is inderdaad lokaal bepaald en verschilt van stad tot stad.
Over het algemeen kan je zeggen dat hoe groter de stad en hoe meer niet-geïntegreerde allochtonen, hoe minder streng de controle en hoe lakser de opstapcultuur.
Vele jonge mannelijke allochtone Antwerpenaren leren bv dat De Lijn niet gratis is op het moment dat ze voor het eerst een ander Vlaamse stad bezoeken. Meestal met het nodige drama tot gevolg.
Kijken ze naar mij? => Met uw rasta, ja.LexElkerlijck zei:Ik voel me altijd socially awkward in het kapsalon![]()
Altijd met die vragen: Kijken ze naar mij? Wat zouden die denken over mijn nieuwe snit? Waar moet ik over praten? ...
Typisch Vlaams?
Oldskooler zei:Kijken ze naar mij? => Met uw rasta, ja.
Wat zouden die denken over mijn nieuwe snit? => Rasta.
Waar moet ik over praten? ... => Zeker niet over uw rasta.
Typisch Vlaams? => Rasta, nee.
LexElkerlijck zei:Ik voel me altijd socially awkward in het kapsalon![]()
Altijd met die vragen: Kijken ze naar mij? Wat zouden die denken over mijn nieuwe snit? Waar moet ik over praten? ...
Typisch Vlaams?

Alteration zei:Wat zwart- of grijsrijders betreft, rijden er verrassend (voor wie uitspraken doet zoals bovenstaande) weinig allochtonen zonder een geldig vervoersbewijs.
.

LexElkerlijck zei:Dafuq? Heb ik ooit ergens laten merken dat ik een rastakapsel heb?
Ik ben geen weedjunkie en wil daar niet mee geassocieerd worden, dank u voor uw begrip.


Ik dommel altijd in asek bij de kapper ben, heb die zorgen dus niLexElkerlijck zei:Ik voel me altijd socially awkward in het kapsalon![]()
Altijd met die vragen: Kijken ze naar mij? Wat zouden die denken over mijn nieuwe snit? Waar moet ik over praten? ...
Typisch Vlaams?

Lolplayer zei:Je komt nochtans met momenten wel over als een extreem linkse alternatieveling, vandaar misschien die link met weed![]()
LexElkerlijck zei:Ok, ik dacht dat we al inmiddels zover gevorderd waren in de adolescentie dat we vooroordelen/stereotypen achter ons konden laten.