Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer94

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Kuisvrouw zit beneden l, bleeehh. Die wilt altijd praten en ik niet. "Hoe is het op unief? Hoe is het met de meiskes? Ah, das goed dan he?" FUUUUUCK YUUUUUU

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk

:lol:

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Ik ben te lui om gewone boterhammen te smeren :unsure:

Al een Serrano geproefd?

Nog niet, ons ma had koffiekoeken bij, dus daar konnek ni nee tege zeggen. :p

---------------

Daarjuist op de bus zo'ne dakloze, of in ieder geval ene dien het ni breed heeft, jas onder de spinnenwebben, kledij zo vuil als iet, had een lotje van €4 gekocht en had daarmee €50 gewonnen. (Not Bad)

Begint die daar serieus luid te telefoneren (:sop:) naar zenne maat "Ah komde sebiet mee? Kheb €50 gewonnen, da zijn 25 pinte bekan é! Allez drinkt u taske koffie mor leeg en komt hé." :p

Feitelijk wel tristig, maar die was zo content me zen €50 en zen 25 pinten. :D

Ketelbuik

Legacy Member
Subiet nog eens in straat bij buren langsgaan om hun gras te maaien. Ik zeg altijd, betaal maar hoeveel je wilt. Meestal is dat een cola met ijsblokskes en 20 euro :D

Ik woon in een buurt met veel gepensioneerden met geld teveel :s

curby

Legacy Member
kinxton zei:
Bad hair day, overgevoelig, geen zin om naar Brussel te gaan...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, eenmaal ge in n vreemde spiraal zijt terechtgekomen, is er geen ontkomen meer aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

fordjah

Legacy Member
Statisch geladen tot en met. Snachts zie ik zelf de vonk gewoon overslaan op de deurklink :angry:
Is al enkele weken. Te weinig vocht in de lucht waarschijnlijk.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
fordjah zei:
Statisch geladen tot en met. Snachts zie ik zelf de vonk gewoon overslaan op de deurklink :angry:
Is al enkele weken. Te weinig vocht in de lucht waarschijnlijk.

Of superpowers

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Nog mensen bij wie YT overdreven traag filmpjes laadt? Zelf de reclames laden soms niet :')

Recipe4hate

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Nog mensen bij wie YT overdreven traag filmpjes laadt? Zelf de reclames laden soms niet :')

Bij momenten gaat het goed, bij andere momenten is het één merde.
Youtube, what are you doing?

Scifo

Legacy Member
Daarnet door een collega beetgenomen. Ze mailt dat haar scherm zwart geworden is. Ik zie een Word document met zwarte achtergrond en mail terug: sluit alle toepassingen eens. Ze mailt terug: 1 april!

Wtf? Kzal haar profiel in AD eens verwijderen. Zien of ze dan nog lacht :unsure:

Recipe4hate

Legacy Member
Scifo zei:
Daarnet door een collega beetgenomen. Ze mailt dat haar scherm zwart geworden is. Ik zie een Word document met zwarte achtergrond en mail terug: sluit alle toepassingen eens. Ze mailt terug: 1 april!

Wtf? Kzal haar profiel in AD eens verwijderen. Zien of ze dan nog lacht :unsure:

Haha, zo flauw dat het grappig wordt.
Nu moet je een screenshot van haar bureaublad maken (incl icoontjes & taskbar), deze instellen als haar achtergrond en vervolgens icoontjes + taskbar verbergen.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Scifo zei:
Daarnet door een collega beetgenomen. Ze mailt dat haar scherm zwart geworden is. Ik zie een Word document met zwarte achtergrond en mail terug: sluit alle toepassingen eens. Ze mailt terug: 1 april!

Wtf? Kzal haar profiel in AD eens verwijderen. Zien of ze dan nog lacht :unsure:

En,ist een knap ding? :p
Wss niet, anders zou het ne glimlach geweest zijn? :D

Derjuist men bus die dak moest hebben die voor mennen tram reed :sop:

Scifo

Legacy Member
xTechneut zei:
En,ist een knap ding? :p
Wss niet, anders zou het ne glimlach geweest zijn? :D

Derjuist men bus die dak moest hebben die voor mennen tram reed :sop:

Ast een knappe was, had ik wel een efforreke gedaan om origineel uit de hoek te kome. Nu wast van: komaan wijf... -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan