Gamer94
Legacy Member
Ketelbuik zei:Kuisvrouw zit beneden l, bleeehh. Die wilt altijd praten en ik niet. "Hoe is het op unief? Hoe is het met de meiskes? Ah, das goed dan he?" FUUUUUCK YUUUUUU
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ketelbuik zei:Kuisvrouw zit beneden l, bleeehh. Die wilt altijd praten en ik niet. "Hoe is het op unief? Hoe is het met de meiskes? Ah, das goed dan he?" FUUUUUCK YUUUUUU
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk

Romeo Carpaccio zei:Ik ben te lui om gewone boterhammen te smeren
Al een Serrano geproefd?

sop
naar zenne maat "Ah komde sebiet mee? Kheb €50 gewonnen, da zijn 25 pinte bekan é! Allez drinkt u taske koffie mor leeg en komt hé." 

Ketelbuik zei:Bleh, ze zou wel een lekker druifje zijn moest ze 60 kg minder wegen.
Terry_Bogard zei:Gewoon doen, niemand ziet het.

kinxton zei:Bad hair day, overgevoelig, geen zin om naar Brussel te gaan...
Sent from my iPhone using Tapatalk
fordjah zei:Statisch geladen tot en met. Snachts zie ik zelf de vonk gewoon overslaan op de deurklink
Is al enkele weken. Te weinig vocht in de lucht waarschijnlijk.
Romeo Carpaccio zei:Nog mensen bij wie YT overdreven traag filmpjes laadt? Zelf de reclames laden soms niet :')
Scifo zei:Daarnet door een collega beetgenomen. Ze mailt dat haar scherm zwart geworden is. Ik zie een Word document met zwarte achtergrond en mail terug: sluit alle toepassingen eens. Ze mailt terug: 1 april!
Wtf? Kzal haar profiel in AD eens verwijderen. Zien of ze dan nog lacht![]()
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/012/367/evilest.gifRecipe4hate zei:Haha, zo flauw dat het grappig wordt.
Nu moet je een screenshot van haar bureaublad maken (incl icoontjes & taskbar), deze instellen als haar achtergrond en vervolgens icoontjes + taskbar verbergen.
Scifo zei:Daarnet door een collega beetgenomen. Ze mailt dat haar scherm zwart geworden is. Ik zie een Word document met zwarte achtergrond en mail terug: sluit alle toepassingen eens. Ze mailt terug: 1 april!
Wtf? Kzal haar profiel in AD eens verwijderen. Zien of ze dan nog lacht![]()



xTechneut zei:En,ist een knap ding?
Wss niet, anders zou het ne glimlach geweest zijn?
Derjuist men bus die dak moest hebben die voor mennen tram reed![]()