JorisBlack
Legacy Member
NecroNeo zei:Vandaag het volgende tafereel mogen aanschouwen : Gast stapt met vriendin roepend en tierend van de trein, spuwt haar dan in het gezicht, smijt zijn halve liter bierblik met hetgeen er nog in zit naar de trein, loop vervolgens naar de conducteur om die wat te beledigen en met zijn vuist te schudden. Die was weinig onder de indruk en nam onmiddelijk de telefoon om de politie op te roepen, dus stampt h'm maar 'n mens tegen de grond, die daar was aan het vragen welke connectie hij nodig had. Terwijl hem dan wegstapte nog "racisten" horen schreeuwen, alsof iedereen daar perplex stond te kijken omdat het 'n Marokkaan was![]()
Zotjes...
Ik wandelde vandaag door Leuven, en er lag op de stoep voor iemand zijn deur ineens een kapot bord met nog wat boterhammen er rond. Denk dat daar ook een kleine familiale ruzie had plaatsgevonden (in mijn hoofd heb ik er direct een heel verhaal aan vastgeknoopt
)
die 2 apen slagen mij altijd dood in het asylum --
ad:

