Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
Vorige donderdag mijn grootvader met spoed naar het ziekenhuis moeten brengen omdat hij helemaal verzwakt was, geen lucht kreeg en daarna nog gevallen was met zijn hoofd tegen een kast. Bleek dan longontsteking te hebben. In het ziekenhuis kreeg hij oa. zuurstof. Zaterdag ging het heel goed, dus werd hij van zuurstof af gehaald. Gisteren ging het weer wreed slecht. Vandaag wordt hij naar huis gestuurd, want hij heeft wss ook griep en dat kan hij thuis ook uitzieken :rolleyes: Hij lag op een 1persoonskamer omdat er weinig plaats was en wss hebben ze deze kamer ook weer nodig (of kost het te veel), maar ik hoop toch dat hij snel beter is. :s

cram

Legacy Member
Interims bureaus waar ik niet ben aangesloten die me bellen voor jobs waar ik geen ervaring mee heb.Zoals camion chauffeur,of kraanman,en dan meestal bij een werkgever ergens in het verre België.
Lezen die mijn cv's dan niet als ze de vdab lijsten afschuimen?

Tonerider

Legacy Member
cram zei:
Interims bureaus waar ik niet ben aangesloten die me bellen voor jobs waar ik geen ervaring mee heb.Zoals camion chauffeur,of kraanman,en dan meestal bij een werkgever ergens in het verre België.
Lezen die mijn cv's dan niet als ze de vdab lijsten afschuimen?
een interim die een cv leest? dat zou de eerste keer zijn.

HighWire

Legacy Member
Bpost tracker!!!

"Uw zending werd gesorteerd" Ah oke, dus da komt wss vandaag ni meer?
Ga ik naar menne kine, kom ik thuis: gemiste zending...

Pak eens een voorbeeld aan de PostNL tracking ffs! Daar kunde ten allen tijde duidelijk zien waar uw pakket is en wanneer het ongeveer gaat aangeboden worden! Fucking hell man...

Nu kan ik er morgen zelf nog achter ook! pfff...

Preske

Legacy Member
JPV zei:
Pantservoertuigen om blokkades van de weg te duwen, daarmee geef je niet de indruk dat het enkel om waterkanonnen gaat (anders gebruik je dat woord), maar bedoel je het in het algemeen. Imho was het dus effectief wat overdreven, wat Berx gezegd heeft. 't is niet dat het van zo'n omvang was dat de politie dat niet zou moeten kunnen beheersen, eventueel met de hulp van een geisoleerde waterkanon. Zeker in Antwerpen staat er toch altijd wel een waterkanon klaar?

wil je mijn comment nog eens lezen JPV?

er staat, er staat "waterkanonnen, takelwagens, etc"

Waarom focust ge nu opeens enkel op die waterkanonnen?

ludnak

Legacy Member
Preske zei:
wil je mijn comment nog eens lezen JPV?

er staat, er staat "waterkanonnen, takelwagens, etc"

Waarom focust ge nu opeens enkel op die waterkanonnen?
Preske jij totalitist.

Vizionary

Legacy Member
Het valt nog mee met aanpassen van dat uur.
Het opstaan was makkelijker dan het in slaap geraken.

JPV

Legacy Member
xDama zei:
3u25 in bed gekropen, iets na 5u in slaap gevallen en om 7u30 is mijn vriendin me komen wakker maken omdat onze kat een volledige fles olijfolie op de grond heeft gesmeten en gans het appartement vol lag.


http://www.rottenecards.com/ecards/rottenecard_41438891_rvjt4tr8k4.png
onder het motto: hoe vettiger, hoe prettiger: haar poes was alvast gesmeerd.


Preske zei:
wil je mijn comment nog eens lezen JPV?

er staat, er staat "waterkanonnen, takelwagens, etc"

Waarom focust ge nu opeens enkel op die waterkanonnen?

ik heb het niet op jouw comment, ik heb het op de quote die ik aanhaal en (blijkbaar) komt uit de mond van Berx. Die zegt niet "etc." Waterkanonnen zijn trouwens het enige "redelijk" aanvaardbare pantserwapen die ik zou durven gebruiken tegen een dergelijke groep, k denk dat je het met me eens bent dat je niet met tanks moet afkomen. Tenzij op een draaimolen.

Ketelbuik

Legacy Member
cram zei:
Interims bureaus waar ik niet ben aangesloten die me bellen voor jobs waar ik geen ervaring mee heb.Zoals camion chauffeur,of kraanman,en dan meestal bij een werkgever ergens in het verre België.
Lezen die mijn cv's dan niet als ze de vdab lijsten afschuimen?

Mensen die werken bij interims zijn gigantische mongolen, misschien niet allemaal maar toch een hele hoop.

JorisBlack

Legacy Member
The_Cat zei:
Kheb ook slecht/amper geslapen >< know the feels

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Ik ook verschrikkelijk slecht geslapen... Denk dat het een combinatie is van de uurwisseling met de warmte die nogal bleef hangen...

NecroNeo

Legacy Member
Vandaag het volgende tafereel mogen aanschouwen : Gast stapt met vriendin roepend en tierend van de trein, spuwt haar dan in het gezicht, smijt zijn halve liter bierblik met hetgeen er nog in zit naar de trein, loop vervolgens naar de conducteur om die wat te beledigen en met zijn vuist te schudden. Die was weinig onder de indruk en nam onmiddelijk de telefoon om de politie op te roepen, dus stampt h'm maar 'n mens tegen de grond, die daar was aan het vragen welke connectie hij nodig had. Terwijl hem dan wegstapte nog "racisten" horen schreeuwen, alsof iedereen daar perplex stond te kijken omdat het 'n Marokkaan was :p

cma

Legacy Member
NecroNeo zei:
Vandaag het volgende tafereel mogen aanschouwen : Gast stapt met vriendin roepend en tierend van de trein, spuwt haar dan in het gezicht, smijt zijn halve liter bierblik met hetgeen er nog in zit naar de trein, loop vervolgens naar de conducteur om die wat te beledigen en met zijn vuist te schudden. Die was weinig onder de indruk en nam onmiddelijk de telefoon om de politie op te roepen, dus stampt h'm maar 'n mens tegen de grond, die daar was aan het vragen welke connectie hij nodig had. Terwijl hem dan wegstapte nog "racisten" horen schreeuwen, alsof iedereen daar perplex stond te kijken omdat het 'n Marokkaan was :p

Tuig.

OT: 2 lelijke mensen die zich hebben voortgeplant in een dochter met de naam Amaryllis. Oh god, tis lijk ne SOA.

Muscleduck

Legacy Member
Lastig dagje op het werk. 3h geslapen, en dan op het werk toekomen en per ongeluk een meeting tegenkomen. 'k Wou daar dan gelijk niet weglopen omdat ze mij scheef zouden bezien. 3 kwartier verspild. Daarna natuurlijk druk dus maar JUUST rond gekomen. Tot de laatste minuut buzze gegeven.

cram zei:
Interims bureaus waar ik niet ben aangesloten die me bellen voor jobs waar ik geen ervaring mee heb.Zoals camion chauffeur,of kraanman,en dan meestal bij een werkgever ergens in het verre België.
Lezen die mijn cv's dan niet als ze de vdab lijsten afschuimen?

De beste vacature die ik ooit doorgestuurd kreeg was 1 van de eerste: tapijten verkopen. A2 chemie heb je dan op zak. Precies of er is niemand beter om zoiets te doen :crazy:

Guazala

Legacy Member
Prentje van JPV en Kinxton lijken als je niet goed kijkt op elkaar, verwarrend. Heb al een paar keer gedacht dat JPV zot aan het worden is, maar dan blijkt het den andere te zijn.

Ketelbuik zei:
Mensen die werken bij interims zijn gigantische mongolen, misschien niet allemaal maar toch een hele hoop.

Ik heb ooit bij een interimbureau gesolliciteerd (wanhoop doet zotte dingen met een mens). Ze wilden mij niet. Vraag me nu af of mij dat een über-mongool maakt of net totaal het omgekeerde. :unsure:

curby

Legacy Member
Guazala zei:
Ik heb ooit bij een interimbureau gesolliciteerd (wanhoop doet zotte dingen met een mens). Ze wilden mij niet. Vraag me nu af of mij dat een über-mongool maakt of net totaal het omgekeerde. :unsure:

Ritmo vond mij te kalm voor n job bij Telenet.

Te laid-back. :s s:s

Ge moet niet vragen wat voor psychopaten ze dan wel niet aannnemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Zubrowka

Legacy Member
curby zei:
Ritmo vond mij te kalm voor n job bij Telenet.

Te laid-back. :s s:s

Ge moet niet vragen wat voor psychopaten ze dan wel niet aannnemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk


Te weinig whop of whoppa voor telenet? :s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan