ironhorn
Legacy Member
Vorige donderdag mijn grootvader met spoed naar het ziekenhuis moeten brengen omdat hij helemaal verzwakt was, geen lucht kreeg en daarna nog gevallen was met zijn hoofd tegen een kast. Bleek dan longontsteking te hebben. In het ziekenhuis kreeg hij oa. zuurstof. Zaterdag ging het heel goed, dus werd hij van zuurstof af gehaald. Gisteren ging het weer wreed slecht. Vandaag wordt hij naar huis gestuurd, want hij heeft wss ook griep en dat kan hij thuis ook uitzieken
Hij lag op een 1persoonskamer omdat er weinig plaats was en wss hebben ze deze kamer ook weer nodig (of kost het te veel), maar ik hoop toch dat hij snel beter is. 
Hij lag op een 1persoonskamer omdat er weinig plaats was en wss hebben ze deze kamer ook weer nodig (of kost het te veel), maar ik hoop toch dat hij snel beter is. 



