Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Albireo

Legacy Member
Daarnet een héél kwade buurvrouw aan de deur gehad. Al dat gebonk en geroep waar ik de hele nacht van wakker gelegen heb, was blijkbaar voor mij bestemd. Naar het schijnt zorgt mijn luchtbevochtiger ervoor dat het in het appartement boven mij een diepvries is. :wtf: En dan dacht ze ook nog dat ik dat express deed om haar te koeioneren omdat ik nooit open deed als zij (of de syndicus die ze had verwittigd) aanbelde. Ik doe ook inderdaad meestal niet open als er gebeld wordt (<- social phobia, deal with it) maar aan een briefke in m'n brievenbus steken heeft blijkbaar niemand gedacht. :sop: (Ik vraag me af hoeveel gemiste oproepen ik ga hebben, als ik nu m'n GSM op zet)

En nu voel ik me slecht omdat er mensen kwaad op me zijn en denken dat ik een slechte mens ben. :( :cry:

I need a hug :sad:

ludnak

Legacy Member
Wij zijn alvast opgelucht dat ze jou niet heeft neergestoken. Stel je voor zeg.

Trek je daar niet te veel van aan. Anders ja... Geef haar eens een taart cadeau en zeg excuses voor het ongemak, iedereen tevré en je mag een stuk van jouw taart zelf opeten. Als het probleem opgelost is natuurlijk, niet als het een ijskast blijft.

kay-gell

Legacy Member
Mijn vriendin as per usual. Ik heb gekookt, alle afwas gedaan, gestofzuigd en gedweild. Het eerste wat ze doet als ze binnen komt is zeuren omdat ze dat "gene moment vindt om te dweilen". Wtf!?!?

playforfun91

Legacy Member
Albireo zei:
Daarnet een héél kwade buurvrouw aan de deur gehad. Al dat gebonk en geroep waar ik de hele nacht van wakker gelegen heb, was blijkbaar voor mij bestemd. Naar het schijnt zorgt mijn luchtbevochtiger ervoor dat het in het appartement boven mij een diepvries is. :wtf: En dan dacht ze ook nog dat ik dat express deed om haar te koeioneren omdat ik nooit open deed als zij (of de syndicus die ze had verwittigd) aanbelde. Ik doe ook inderdaad meestal niet open als er gebeld wordt (<- social phobia, deal with it) maar aan een briefke in m'n brievenbus steken heeft blijkbaar niemand gedacht. :sop: (Ik vraag me af hoeveel gemiste oproepen ik ga hebben, als ik nu m'n GSM op zet)

En nu voel ik me slecht omdat er mensen kwaad op me zijn en denken dat ik een slechte mens ben. :( :cry:

I need a hug :sad:

Kzou dat toch ook proberen uitpraten, want anders is het voor altijd slechte buren.

Karre

Legacy Member
Mensen die de eerste de beste rommel van computers, laptops of tablets kopen en natuurlijk zo goedkoop mogelijk moet zijn en het dan maar bij mij dumpen als het niet naar behoren werkt. Waarom moet mijn moeder ook rondspuien op haar werk en tegen haar vriendinnen dat ik informatica doe en alles wel zal oplossen :sop:

Ketelbuik

Legacy Member
kay-gell zei:
Mijn vriendin as per usual. Ik heb gekookt, alle afwas gedaan, gestofzuigd en gedweild. Het eerste wat ze doet als ze binnen komt is zeuren omdat ze dat "gene moment vindt om te dweilen". Wtf!?!?

lmao, vrouwen...
Speel je nog CoD op ps4? :)

jesitim

Legacy Member
Karre zei:
Mensen die de eerste de beste rommel van computers, laptops of tablets kopen en natuurlijk zo goedkoop mogelijk moet zijn en het dan maar bij mij dumpen als het niet naar behoren werkt. Waarom moet mijn moeder ook rondspuien op haar werk en tegen haar vriendinnen dat ik informatica doe en alles wel zal oplossen :sop:

Damn hier net hetzelfde, al tien keer proberen uitleggen dat informatica niet enkel computers fixen is. De veronderstelling dat wij da allemaal kunnen is dus zo verkeerd... :doh:

Katoom

Legacy Member
Karre zei:
Mensen die de eerste de beste rommel van computers, laptops of tablets kopen en natuurlijk zo goedkoop mogelijk moet zijn en het dan maar bij mij dumpen als het niet naar behoren werkt. Waarom moet mijn moeder ook rondspuien op haar werk en tegen haar vriendinnen dat ik informatica doe en alles wel zal oplossen :sop:
Geld beginnen vragen.

Muscleduck

Legacy Member
Albireo zei:
Daarnet een héél kwade buurvrouw aan de deur gehad. Al dat gebonk en geroep waar ik de hele nacht van wakker gelegen heb, was blijkbaar voor mij bestemd. Naar het schijnt zorgt mijn luchtbevochtiger ervoor dat het in het appartement boven mij een diepvries is. :wtf: En dan dacht ze ook nog dat ik dat express deed om haar te koeioneren omdat ik nooit open deed als zij (of de syndicus die ze had verwittigd) aanbelde. Ik doe ook inderdaad meestal niet open als er gebeld wordt (<- social phobia, deal with it) maar aan een briefke in m'n brievenbus steken heeft blijkbaar niemand gedacht. :sop: (Ik vraag me af hoeveel gemiste oproepen ik ga hebben, als ik nu m'n GSM op zet)

En nu voel ik me slecht omdat er mensen kwaad op me zijn en denken dat ik een slechte mens ben. :( :cry:

I need a hug :sad:

Wtf? Hoe kan uw luchtbevochtiger daar nu voor zorgen allez. Wel hilarisch verhaal voor de rest :lol:

JimmyPatterson

Legacy Member
Karre zei:
Mensen die de eerste de beste rommel van computers, laptops of tablets kopen en natuurlijk zo goedkoop mogelijk moet zijn en het dan maar bij mij dumpen als het niet naar behoren werkt. Waarom moet mijn moeder ook rondspuien op haar werk en tegen haar vriendinnen dat ik informatica doe en alles wel zal oplossen :sop:


Gewoon teruggeven en zeggen dat ge er niks aan kunt doen (zelfs al kan je het maken).

Na een tijdje stoppen ze dan wel met dingen te geven :unsure: Zo is dat hier toch gegaan :p

Ingis

Legacy Member
@Katoom .... is idd de enige oplossing, anders wordt het alleen maar gortiger. Ik zeg tegen zo weinig mogelijk mensen ik IT gestudeerd heb.

kil911ler

Legacy Member
kay-gell zei:
Mijn vriendin as per usual. Ik heb gekookt, alle afwas gedaan, gestofzuigd en gedweild. Het eerste wat ze doet als ze binnen komt is zeuren omdat ze dat "gene moment vindt om te dweilen". Wtf!?!?

*cough*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan