Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Black

Legacy Member
Internet is hier de hele avond al zo traag als iets man, geen smallband.

Nog volk dat er last van heeft?

Preske

Legacy Member
De stemmingsmakerij van bepaalde partijen bij het nieuws van het gebruik van het leger tegen de foorkramers.

Wat men werkelijk heeft voorgesteld: het gebruik van het materiaal van het leger, (waterkanonnen, takelwagens etc) en eventueel het personeel om het te bedienen.
Wat de partijen beweren: "men gaat het leger laten schieten op de foorkramers".

:ironic:

Put_met_keren

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Dat er door die te warme winter nu al muggen zijn :angry: Afgelopen nacht rond 5u mogen opstaan om de muggenmelk en Azaron te pakken :doh:

Cheacker zei:
Fucking muggen.

Ja lap, 'k heb hier ook prijs!
Nu zoemt ze gewoon nog rond in de kamer maar ik wéét dat die zodra ik het licht uitdoe rond mijne kop gaat komen hangen, vurte bloedzuiger :-@

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Gvd kword ook geterroriseerd door muggen kvoel de jeukbulten al en gezoem in men oor eel den tijd.

Kheb t ook serieus te warm amai :s

Kan sebiet al terug opstaan ook :cry:

Albireo

Legacy Member
Ze zijn hier sinds middernacht al uren aan een stuk op de muren aan't bonken. :angry: Ik weet niet eens hoe ze het doen. Met zo'n tempo en kracht zo lang kloppen... Bij tussenpozen ook nog eens het nodige geroep erbij.

Exact een week geleden was het ook al zo. En anders is het hier zo'n rustig...

Poekie95

Legacy Member
xTechneut zei:
Gvd kword ook geterroriseerd door muggen kvoel de jeukbulten al en gezoem in men oor eel den tijd.

Kheb t ook serieus te warm amai :s

Kan sebiet al terug opstaan ook :cry:

Is nochtans maar 10 graden buiten, zou ik niet warm noemen. Avond was wel aangenaam.

Inzake de muggen, zou het geen idee zijn om de kerosine van alle vliegtuigen wereldwijd een jaar lang aan te lengen met een voor de mens totaal onschadelijke insecticide die enkel muggen en vliegen treft en die activeert bij de uitstoot uit het vliegtuig?

Na een jaar zijn muggen dan definitief verleden tijd.

Afaik is de mug een van de enige soorten die geen enkele meerwaarde biedt aan de natuur (en dus eigenlijk een pure parasiet is), dus er zal geen domino-effect optreden als de mug zou verdwijnen. De spinnenpopulatie zal wel wat uitdunnen misschien maar die hebben nog genoeg ander voedsel.

Albireo zei:
Ze zijn hier sinds middernacht al uren aan een stuk op de muren aan't bonken. :angry: Ik weet niet eens hoe ze het doen. Met zo'n tempo en kracht zo lang kloppen... Bij tussenpozen ook nog eens het nodige geroep erbij.

Exact een week geleden was het ook al zo. En anders is het hier zo'n rustig...

Wees blij dat uw ouders/buren/broer/... of wie er ook bonkt nog zo gepassioneerd is wanneer de daad bedreven wordt. En bovendien het libido heeft om dat meer dan 4u vol te houden! Die zal de partner niet teleur stellen! Hopelijk is het binnen 9 maanden niet het gehuil van een kleine dat u zal wakker houden.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Vandaag voor het werk naar Breda om daar een dag naar boring lezingen te gaan luisteren :sop:
Ik rij met iemand mee en die wilde per se om 6u vertrekken om daar om 9u te zijn. ZUCHT

Preske

Legacy Member
Ben deze avond om 6u met koppijn in bed gedoken. 4u later wakker geworden. Ben nog steeds niet moe...

Nahrtent

Legacy Member
WIE IS ER NU VRIJWILLIG WAKKER OP DIT ONTIEGELIJK VROEGE UUR? :angry:
(Ik alvast niet :sad:)

Preske

Legacy Member
SinDweller zei:
WIE IS ER NU VRIJWILLIG WAKKER OP DIT ONTIEGELIJK VROEGE UUR? :angry:
(Ik alvast niet :sad:)

Mensen met nachtshift. Of die dat aan de ochtendshift moeten beginnen

curby

Legacy Member
SinDweller zei:
WIE IS ER NU VRIJWILLIG WAKKER OP DIT ONTIEGELIJK VROEGE UUR? :angry:
(Ik alvast niet :sad:)

Vrije wil is een illusie.

OT
Mijnen trein gemist van 6.57. Er was er een van 7uur. Groot was mijn vreugde. Wie schetste mijn verbazing dat het om een boemeltrein betrof? Als klap op de vuurpijl vroeg een rosse puber mij in Brussel de weg. Ik toonde hem de weg. Ik weet niet of hij op zijn bestemming zal arriveren. Zo goed ken ik dat hier ook niet.Dat duurde 10 minuten. Minder wiet roken, rosse puber van mijnen kloten. En aldus kan ik nu een half uur wachten op de volgende bus,want de vorige reed juist voorbij. Pro-tip: geen compassie meer met rosse pubers die stinken naar wiet.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

curby

Legacy Member
Cheacker zei:
Dat zomeruur is weer dik met mijn schokkedijzen aan 't spelen.

Ja, en fuck muggen.

Als we eens (de ganse mensheid) zoveel antimugspray gebruiken dat het gat in de ozonlaag explodeert en er zodoende geen onderscheid meer is tussen de seizoenen, vanwege een permanente giftige smog van insecticidale gassen. Dan moet er ook geen zomeruur meer zijn. En zijn er ook geen muggen meer.

Twee vliegen in 1 klap, HAHA!

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

sharpshot

Legacy Member
Preske zei:
De stemmingsmakerij van bepaalde partijen bij het nieuws van het gebruik van het leger tegen de foorkramers.

Wat men werkelijk heeft voorgesteld: het gebruik van het materiaal van het leger, (waterkanonnen, takelwagens etc) en eventueel het personeel om het te bedienen.
Wat de partijen beweren: "men gaat het leger laten schieten op de foorkramers".

:ironic:

Wat die partijen beweren zou misschien wel een betere optie zijn, leuke attractie ook.

JPV

Legacy Member
Preske zei:
De stemmingsmakerij van bepaalde partijen bij het nieuws van het gebruik van het leger tegen de foorkramers.

Wat men werkelijk heeft voorgesteld: het gebruik van het materiaal van het leger, (waterkanonnen, takelwagens etc) en eventueel het personeel om het te bedienen.
Wat de partijen beweren: "men gaat het leger laten schieten op de foorkramers".

:ironic:

"Er bestaat al enige tijd een protocol tussen Defensie en Binnenlandse Zaken dat stelt dat ook buiten het geval van een ramp de inzet van middelen van het leger kan worden gevraagd. Het kan gaan om personeel, takelvoertuigen en zelfs pantservoertuigen om bijvoorbeeld blokkades van de weg te duwen", stelt Berx.

Pantservoertuigen om blokkades van de weg te duwen, daarmee geef je niet de indruk dat het enkel om waterkanonnen gaat (anders gebruik je dat woord), maar bedoel je het in het algemeen. Imho was het dus effectief wat overdreven, wat Berx gezegd heeft. 't is niet dat het van zo'n omvang was dat de politie dat niet zou moeten kunnen beheersen, eventueel met de hulp van een geisoleerde waterkanon. Zeker in Antwerpen staat er toch altijd wel een waterkanon klaar?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan