curby
Legacy Member
mig el pig zei:De Zoo-oorlog in de media.
Sinds die panda's is er welke week iets tussen de Zoo van Apen en Pairi Daiza.
Planckendael ownt ze allemaal.
Forza Planckendael.
Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mig el pig zei:De Zoo-oorlog in de media.
Sinds die panda's is er welke week iets tussen de Zoo van Apen en Pairi Daiza.
Poekie95 zei:Als je daar echt zo'n last van hebt, kijk dan toch eens voor zo'n wake-up light. Dat is niet uzelf "bedriegen" en ik heb nooit gehoord dat gebruikers daarvan last ondervinden omdat ze nadien terug in het donker op de baan gaan. Wat die wake-up light doet is gewoon uw hersenen de illusie van een geleidelijk opkomende zon geven waardoor ge natuurlijk uit uw slaapcyclus gaat en ge idd op een natuurlijke manier wakker wordt zonder een luide wekker die u in het midden van uw slaapcyclus wekt. Eenmaal ge wakker zijt zijt ge wakker en dan trekken uw hersenen zich niet aan van of het nu daglicht is of niet (ttz, niet als het over het aspect slapen/waken gaat EN als ge genoeg geslapen hebt, die wake-up light helpt u niet als ge te weinig slaapt).
Die wake-up light krijgt vrij positieve kritieken. Ik verwijs ook naar de epische test van de VRT met de haan waarbij de haan begon te kraaien toen de wake-up light in het midden van de nacht begon te werken.


No offence, maar een 35-jarige autobestuurder had deze fout evenzeer kunnen maken. 't Is niet dat alle jonge bestuurders mega-oplettend zijn in het verkeer. Zij maken ook fouten.kinxton zei:Van mijn part mogen ze verplichte medische controles invoeren voor mensen ouder dan 60 jaar als ze hun rijbewijs nog willen houden. Alsook verhoogde bonus malus graad omdat oudere mensen ergere accidenten veroorzaken dan jongeren die pas hun rijbewijs hebben! Ik vind het schandalig dat ik zoveel moet betalen qua verzekering als attente bestuurder terwijl oudere mensen dat veel minder zijn. De wereld op z'n kop. RIP motordude. Voor mijn part is het levenslang rijbewijs ingetrokken voor die oudere persoon.
Huasheng zei:No offence, maar een 35-jarige autobestuurder had deze fout evenzeer kunnen maken. 't Is niet dat alle jonge bestuurders mega-oplettend zijn in het verkeer. Zij maken ook fouten.
SilentSpring zei:Enige dag deze week waarop ik eens langer kon slapen, werd ik wel wakker op hetzelfde uur als in de week zeker...
En de oudjes, ze willen aperitieven en dan zitten ze hier allebei met een gazet en die schijtradio Vbro (lees: 10.000 vals zingende schlagerzangertjes met geripte en verkrachte liedjes na elkaar).
Lekker sociaal enal![]()
ng zei:Wel dan moeten ze maar voor iedereen testen invoeren. Geen uitzonderingen.
Feit is wel dat de 60 plussers hun rijbewijs kregen op de gemeente. Dat is iets anders dan mensen die daadwerkelijk een examen hebben afgelegd.
Bosvos zei:Iedereen verplicht een opfrissingscursus laten volgen om de zoveel jaar zou al een begin zijn.
Vizionary zei:Dat verzetten van het uur is echt onnodig. Veels te moe nu. Wie weet hoelang het nu weer gaat duren eer ge daar gewend aan zijt.
Sent from my Lumia 820 using Tapatalk.
Vizionary zei:Dat verzetten van het uur is echt onnodig. Veels te moe nu. Wie weet hoelang het nu weer gaat duren eer ge daar gewend aan zijt.
Sent from my Lumia 820 using Tapatalk.

aXl_ zei:"Wennen" aan één uur verschil?
Muscleduck zei:Kan. Doe maar eens de vroege om 6h, en dan eens om 5h. Dat is een wereld van verschil.
Huasheng zei:No offence, maar een 35-jarige autobestuurder had deze fout evenzeer kunnen maken. 't Is niet dat alle jonge bestuurders mega-oplettend zijn in het verkeer. Zij maken ook fouten.
aXl_ zei:En ga eens uit op zaterdag en skip 4 uren slaap. Ik heb daar maandag geen last van.
Btw, als je een uur vroeger moet opstaan, moet je ook een uur vroeger in je bed kruipen ^^.
Zeker niet toen ik nog om 5u begon op mijn vorige job.Vizionary zei:Dat verzetten van het uur is echt onnodig. Veels te moe nu. Wie weet hoelang het nu weer gaat duren eer ge daar gewend aan zijt.
Sent from my Lumia 820 using Tapatalk.

Wacht nog enkele jaren.aXl_ zei:En ga eens uit op zaterdag en skip 4 uren slaap. Ik heb daar maandag geen last van.
Btw, als je een uur vroeger moet opstaan, moet je ook een uur vroeger in je bed kruipen ^^.
