Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LexElkerlijck zei:Ok, ik dacht dat we al inmiddels zover gevorderd waren in de adolescentie dat we vooroordelen/stereotypen achter ons konden laten.
LexElkerlijck zei:Ik ben geen weedjunkie en wil daar niet mee geassocieerd worden, dank u voor uw begrip.

Preske zei:nieuwe facebook layout. Ligt het aan mij of is het nu nog smaller geworden?
xTechneut zei:Nog niet, ons ma had koffiekoeken bij, dus daar konnek ni nee tege zeggen.
---------------
Daarjuist op de bus zo'ne dakloze, of in ieder geval ene dien het ni breed heeft, jas onder de spinnenwebben, kledij zo vuil als iet, had een lotje van €4 gekocht en had daarmee €50 gewonnen. (Not Bad)
Begint die daar serieus luid te telefonerensop
naar zenne maat "Ah komde sebiet mee? Kheb €50 gewonnen, da zijn 25 pinte bekan é! Allez drinkt u taske koffie mor leeg en komt hé."
Feitelijk wel tristig, maar die was zo content me zen €50 en zen 25 pinten.![]()

Muscleduck zei:Hebde geen 50 euro voor mij? Of een bedrag dat ge zelf wel de moeite zou vinden?![]()


Gamer94 zei:Men oortjes zijn aan het sneuvelen.. Snik snik
ad:xTechneut zei:Troost u, kzit sinds recent aan men 4e paar en deze week viel er weer van 1 oor een stuk af.ad:
De reserves zijn uitgeput nu. :/

xTechneut zei:Ah ik vind da wel de moeite zenne.
Die 'tristig' daar bedoelde'k mee dat hem dakloos/het niet breed had en zen geld ging tellen in pinten.![]()
Zet uw adblock eens af en kijk naar de pure horror.Preske zei:nieuwe facebook layout. Ligt het aan mij of is het nu nog smaller geworden?
Black zei:Zet uw adblock eens af en kijk naar de pure horror.
eigen ergernis: pampermaatschappij waarin we leven, als dit een voorbode is van hoe het leven gaat worden als vrouwen overal gelijk vertegenwoordigt worden, verhuis ik naar de zuidpool.
'de vlaming durft de randjes eraf te lopen, we moeten hem beletten dat te doen'
zucht...

PinkyNTheBrain zei:Een kat doodgereden
Was op een heel drukke baan en die verscheen uit het niks, kon niet eens remmen zo laat had ik die gezien.
Da geluid alleen alad:
ad:Remi zei:Ik mag ergens blij zijn dat het pakketje dus nog op mijn bureau is terecht gekomen en dat het niet per ongeluk werd meegenomen door één of ander debiel sujet dat met de nacht werkt.
och ik ken het. shit sucks bro. :/PinkyNTheBrain zei:Een kat doodgereden
Was op een heel drukke baan en die verscheen uit het niks, kon niet eens remmen zo laat had ik die gezien.
Da geluid alleen alad: