Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tipzi

Legacy Member
Oij zei:
Een of andere franse vrouw die hier blijft bellen naar ons omdat we een 'prijs' hebben gewonnen.

Zeggen dat je geen interesse hebt, afleggen, zeveren en ze aan het lijntje houden...ze lijkt het maar niet te snappen. :sleep:
Ier nog erger ! Al gans de week een oud frans madammeke die denkt da ik pascal ben 'Bonjour pascal, je fait mal!! Ma zo echt oude maddamenkes stem keb aar al gezegd dak pascal nie ben en dat het de verkeerde nr is maar ze hoort wss niet zogoed meer ... beter de dokter bellen voor haar ? :P zo om 7u15 belt die elke dag !!

Guazala

Legacy Member
Poekie95 zei:
We zouden eens een (eerder wat denigrerend) woord moeten vinden voor dat soort mensen dat - tot vervelens toe - altijd verwijst naar het armoede-argument wijl ze zelf niets tekort komen, en daarna een column over schrijven in de krant zodat het woord wat tractie krijgt.

Ik noem dat altijd "kolonisatiesocialisten". Rijken, die geen benul hebben van hoe het is om in armoede te leven, die het allemaal eens gaan oplossen. Gelijk de Europeanen vroeger in de kolonies dus zo een beetje.

Berd

Legacy Member
Put_met_keren zei:
De kat heeft een muis binnengebracht en ze vervolgens laten ontsnappen en nu vind ik ze niet meer :-\ beide katers hebben er ook geen interesse meer in. De ene ligt te soezen in de zetel en de dader is boven gaan mokken omdat ik hem niet enthousiast onthaalde.
En nu zit ik met de gebakken peren.
Heeeeluuup :'(

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Haha! Klinkt herkenbaar. Onze kat kwam thuis met een beukenblad in haar mond (serieus), legde het neer aan de deur en bleef er naast zitten. Dan begon ze te miauwen en met haar poot richting het blad te "wijzen". :wtf:

Sick`

Legacy Member
Berd zei:
Haha! Klinkt herkenbaar. Onze kat kwam thuis met een beukenblad in haar mond (serieus), legde het neer aan de deur en bleef er naast zitten. Dan begon ze te miauwen en met haar poot richting het blad te "wijzen". :wtf:

De mijn pikken het speelgoed van kinderen die hun rommel in de tuin laten liggen :D

Shivte

Legacy Member
Gisteren Justin Timberlake gezien int sportpaleis. Dikke show en die kerel klinkt net hetzelfde als op zijn cd's, wat niet veel artiesten gegeven is live... Enige enorm storende is natuurlijk dat die geluidstechniekers doof zijn denk ik. Muziek staat VEEL te hard waardoor je de zang bij liedjes met veel muziek eigenlijk praktisch niet hoort. Er zijn liedjes voorbij gekomen dat ik letterlijk amper een woord versta van wat die aant zingen is, dat ik pas na 30sec ofzo door heb welk liedje het eigenlijk is! LOL!!!

Ik regel dat zelfs beter af en ik heb geen opleiding geluidstechnicus gevolgd. Te triest voor woorden. Soundchecken die eigenlijk wel? Alles moet altijd maar harder en harder tot ge er bijna doof van wordt. Ik snap da ni ze.

En ja, alle lekkere grieten in de zaal krijgde er gratis bij! xD

Zsazsa

Legacy Member
^ bij de up-tempo nummers stond het inderdaad nogal luid, maar niet echt storend.

Toen hij daar in het midden stond met z'n gitaar (What goes around), dat was het hoogtepunt van de show. En natuurlijk Mirrors op 't einde.

?therapy?

Legacy Member
Shivte zei:
Gisteren Justin Timberlake gezien int sportpaleis. Dikke show en die kerel klinkt net hetzelfde als op zijn cd's, wat niet veel artiesten gegeven is live... Enige enorm storende is natuurlijk dat die geluidstechniekers doof zijn denk ik. Muziek staat VEEL te hard waardoor je de zang bij liedjes met veel muziek eigenlijk praktisch niet hoort. Er zijn liedjes voorbij gekomen dat ik letterlijk amper een woord versta van wat die aant zingen is, dat ik pas na 30sec ofzo door heb welk liedje het eigenlijk is! LOL!!!

Ik regel dat zelfs beter af en ik heb geen opleiding geluidstechnicus gevolgd. Te triest voor woorden. Soundchecken die eigenlijk wel? Alles moet altijd maar harder en harder tot ge er bijna doof van wordt. Ik snap da ni ze.

En ja, alle lekkere grieten in de zaal krijgde er gratis bij! xD
Eergisteren was het waar ik stond wel goed qua volume maar aan die schijtlocatie kunnen ze weinig doen. Sportpaleis is niet gebouwd voor muziek.

Jonathan

Legacy Member
Ne maat die zichzelf gisteren van kant gemaakt heeft... ik snap da echt nie hé! :(

Ketelbuik

Legacy Member
Voor de eerste keer in mijn leven over mijn data-limiet bij Telenet geraakt :wtf:

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Jonathan zei:
Ne maat die zichzelf gisteren van kant gemaakt heeft... ik snap da echt nie hé! :(

Aiai, sterkte! :s


En ik vrees dak de komende uren men maag zal moeten ledigen boven het WC... pfff

Mathelas

Legacy Member
Last van duizeligheid. Als ik gewoon voor me kijk is het geen probleem, maar vanaf dat ik maar iets beweeg is het van dat.

Pff en sebiet gaan paintballen wat dus lopen, springen duiken en weer opstaan is... Ik zal mezelf maar zien als een camper/sluipschutter en ga gewoon niet van positie veranderen.

Verstuurd vanaf mijn JY-G5 met Tapatalk

Matador

Legacy Member
de euromaidan tread in Pol & actua. dat was in het begin een topic waar ik echt veel bijleerde, en zitten er daar nog 5 mensen die gewoon constant zeggen:

Nee, Rusland is beter,
Fout, de VS.
Het is Europa zijn fout,
Nee, die van Rusland.

eS

Legacy Member
Aan het twijfelen of dit nu een ergernis of een glimlach is:

Een idioot post onder zijn eigen naam op een publieke facebookgroep (met meer dan 10.000 voornamelijk Vlaamse leden) een link naar zijn eigen dropbox met daarin een illegale versie van Photoshop 6. :doh:
Zijn argument: delen is niet illegaal :wtf:

Ben nu nog aant twijfelen of ik het gewoon zou verwijderen of screenshotten en aangeven (dropbox houdt dacht ik statistieken bij van het aantal keer dat een bestand geraadpleegd is, dus boete zou aardig oplopen :evil: ).

Rizla+

Legacy Member
Prijzen voor een live optreden dat enorm hoog liggen.

Versta me niet verkeerd, wij organiseren met vrienden hier maandelijks feestjes in leuven, en elk jaar een (klein) festival, dus ik weet wel hoeveel tijd en geld er wordt ingestoken.

Maar dan heb je zalen als het Depot (gesubsidieerd) die dan zéér hoge inkom vragen, en zwaar bevoordeeld worden door de stad.
Einde van de maand Michael Franti, en nu vragen ze €30.
Zo'n naam zal wel niet goedkoop zijn, maar die prijs is echt wel té duur.

PS: De € 3 administratiekosten er nog niet bijgerekend.
Mss moeten ze dat in de Carrefour ook eens doen, als je gaat afrekenen nog eens extra kosten bijvoegen voor het kassarolletje, want dat kost ook geld hé!

?therapy?

Legacy Member
Die administratiekosten zijn inderdaad wel belachelijk. Michael Franti kost ook €30 als hij in Gent staat trouwens.

Polestar

Legacy Member
Mensen die in de Colruyt hun kar in het midden van de gang laten staan, en dan op hun duizendste gemakske nog even in de vorige gang gaan rondneuzen omdat ze iets vergeten zijn :sop:

Poekie95

Legacy Member
Jonathan zei:
Ne maat die zichzelf gisteren van kant gemaakt heeft... ik snap da echt nie hé! :(

:(

sterkte kerel

Ik heb al 4 begrafenissen van jonge kerels gehad sinds mei vorig jaar voor die reden. Bij 3 ervan weten we nog niet en wellicht nooit wat er scheelde. De andere (nummer 3) kon het niet verkroppen en heeft z'n beste maat (nummer 2) gevolgd een paar dagen na de begrafenis.

Ik mag daar echt niet teveel aan denken :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan