Prijzen voor een live optreden dat enorm hoog liggen.
Versta me niet verkeerd, wij organiseren met vrienden hier maandelijks feestjes in leuven, en elk jaar een (klein) festival, dus ik weet wel hoeveel tijd en geld er wordt ingestoken.
Maar dan heb je zalen als het Depot (gesubsidieerd) die dan zéér hoge inkom vragen, en zwaar bevoordeeld worden door de stad.
Einde van de maand Michael Franti, en nu vragen ze €30.
Zo'n naam zal wel niet goedkoop zijn, maar die prijs is echt wel té duur.
PS: De € 3 administratiekosten er nog niet bijgerekend.
Mss moeten ze dat in de Carrefour ook eens doen, als je gaat afrekenen nog eens extra kosten bijvoegen voor het kassarolletje, want dat kost ook geld hé!