yup. sinds de third wave feminisme hier is (aka de psycho fems) mogen vrouwen volgens het gerecht meer doen.
dat ding? vrouw minst gestraft
scheiding? wees maar gerust dat de vrouw 98% van de tijd de kinderen krijgt.
verkrachting? vrouwen kunnen toch geen mannen verkrachten?

allee ongewilde erecties zijn toch oooonmogelijk?
nog maar een half maand geleden. ik dacht een britse of amerikaanse vrouw(leerkracht) die maanden lang "sex" had met een 8 jarige. vrijgesproken. want ze heeft zich "geschaamd" voor wat er is gebeurt. het is 100% bewezen. maar tja ocharme.
kunt ge dat inbeelden? een pedofiel gaat eventjes vrijuit....omdat het een vrouw is. en dan staat er zo een foto van dat wijf. knal rood haar sigaret in haar mond met een triomphe glimlach. wow de schaamte die ze voelt. zag er weer zo een stereotypische moderne feminist uit.
ik heb niets tegen feminisme. maar die moderne feministen zitten tegenwoordig meer bezig met mannen te onderdrukken en te zorgen dat zij vrijuit komen dan gelijkheid. Jullie moeten eens de feministen op tumblr zien.
mannen moeten dood. man = automatische verkrachter. CHECK UR PRIVILIGE CIS SCUM.