Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vegitto-kun zei:yup. sinds de third wave feminisme hier is (aka de psycho fems) mogen vrouwen volgens het gerecht meer doen.
dat ding? vrouw minst gestraft
scheiding? wees maar gerust dat de vrouw 98% van de tijd de kinderen krijgt.
verkrachting? vrouwen kunnen toch geen mannen verkrachten?allee ongewilde erecties zijn toch oooonmogelijk?
nog maar een half maand geleden. ik dacht een britse of amerikaanse vrouw(leerkracht) die maanden lang "sex" had met een 8 jarige. vrijgesproken. want ze heeft zich "geschaamd" voor wat er is gebeurt. het is 100% bewezen. maar tja ocharme.
kunt ge dat inbeelden? een pedofiel gaat eventjes vrijuit....omdat het een vrouw is. en dan staat er zo een foto van dat wijf. knal rood haar sigaret in haar mond met een triomphe glimlach. wow de schaamte die ze voelt. zag er weer zo een stereotypische moderne feminist uit.
ik heb niets tegen feminisme. maar die moderne feministen zitten tegenwoordig meer bezig met mannen te onderdrukken en te zorgen dat zij vrijuit komen dan gelijkheid. Jullie moeten eens de feministen op tumblr zien.
mannen moeten dood. man = automatische verkrachter. CHECK UR PRIVILIGE CIS SCUM.

eS zei:Aan het twijfelen of dit nu een ergernis of een glimlach is:
Een idioot post onder zijn eigen naam op een publieke facebookgroep (met meer dan 10.000 voornamelijk Vlaamse leden) een link naar zijn eigen dropbox met daarin een illegale versie van Photoshop 6. :doh:
Zijn argument: delen is niet illegaal
Ben nu nog aant twijfelen of ik het gewoon zou verwijderen of screenshotten en aangeven (dropbox houdt dacht ik statistieken bij van het aantal keer dat een bestand geraadpleegd is, dus boete zou aardig oplopen).
RB26DETT zei:zuurpruim
btw, photoshop 6, da's toch al + 10 jaar oud?
Swindels zei:Woohoo :applause: Cher!![]()


Dat is inderdaad een ergernis van jewelste!Swindels zei:Woohoo :applause: Cher!![]()
en een tijdje terug had ik Star Wars: Knights of the old republic ook willen spelen en dat lukte al helemaal niet. Swindels zei:Oude games die niet meer of niet goed meer draaien op mijn "nieuwe" pc.
Heb daarnet Star Trek Armada eens terug geïnstalleerd en de graphics zijn helemaal verziekten een tijdje terug had ik Star Wars: Knights of the old republic ook willen spelen en dat lukte al helemaal niet.
I demand reboots!


Poekie95 zei:Win 95 terug installeren
Vindt ge voor 1 EUR op Ebay ofzo.
Win95 niet op internet aansluiten of voor ge het weet stuurt uw computer mails rond voor penisverlengingen![]()
ad:Swindels zei:There has to be some other wayad:


Poekie95 zei:Annelies Van Herck die begint te hoesten gelijk zot op het moment dat ze het heeft over de "giftige dampen" van de treinramp in Wetteren :ironic:. Zeer sympathiek naar de mensen die daar wonen.
Twitter is ook al mee
Ketelbuik zei:Tandpijn, met tandenstokers zitten prutsen die ondertussen allemaal afgebroken en rood zien. Kussen bebloed. Ergste pijn die er is
@pol en actua: het 9lives-lid Black is zoals een kind van 6 jaar. Dezelfde onzin blijven posten, de weerleggingen negeren en desnoods mensen op de ignore-lijst plaatsen. Gaat er een mod dat topic nu eens uit kuisen? Met sommige autistische kindjes waar ik nog leiding aan gegeven heb kun je een diepere discussie vormen dan met die achterlijke dorpsidioot.