Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrDoreth

Legacy Member
Had toernooi vandaag. Smijt mij trainer mij bij een jaar jonger. (Hier stopt de ergernis) scoor ik 2 doelpunten en leer ik hem een lesje :D Heb meer in het toernooi (108 min) gespeeld dan een heel seizoen (90 min)

Black

Legacy Member
vegitto-kun zei:
yup. sinds de third wave feminisme hier is (aka de psycho fems) mogen vrouwen volgens het gerecht meer doen.

dat ding? vrouw minst gestraft
scheiding? wees maar gerust dat de vrouw 98% van de tijd de kinderen krijgt.
verkrachting? vrouwen kunnen toch geen mannen verkrachten? :lol:allee ongewilde erecties zijn toch oooonmogelijk?


nog maar een half maand geleden. ik dacht een britse of amerikaanse vrouw(leerkracht) die maanden lang "sex" had met een 8 jarige. vrijgesproken. want ze heeft zich "geschaamd" voor wat er is gebeurt. het is 100% bewezen. maar tja ocharme.

kunt ge dat inbeelden? een pedofiel gaat eventjes vrijuit....omdat het een vrouw is. en dan staat er zo een foto van dat wijf. knal rood haar sigaret in haar mond met een triomphe glimlach. wow de schaamte die ze voelt. zag er weer zo een stereotypische moderne feminist uit.

ik heb niets tegen feminisme. maar die moderne feministen zitten tegenwoordig meer bezig met mannen te onderdrukken en te zorgen dat zij vrijuit komen dan gelijkheid. Jullie moeten eens de feministen op tumblr zien.

mannen moeten dood. man = automatische verkrachter. CHECK UR PRIVILIGE CIS SCUM.

[youtube]JjPWL-23w-w[/youtube] :unsure:

RB26DETT

Legacy Member
eS zei:
Aan het twijfelen of dit nu een ergernis of een glimlach is:

Een idioot post onder zijn eigen naam op een publieke facebookgroep (met meer dan 10.000 voornamelijk Vlaamse leden) een link naar zijn eigen dropbox met daarin een illegale versie van Photoshop 6. :doh:
Zijn argument: delen is niet illegaal :wtf:

Ben nu nog aant twijfelen of ik het gewoon zou verwijderen of screenshotten en aangeven (dropbox houdt dacht ik statistieken bij van het aantal keer dat een bestand geraadpleegd is, dus boete zou aardig oplopen :evil: ).

zuurpruim

btw, photoshop 6, da's toch al + 10 jaar oud?

eS

Legacy Member
RB26DETT zei:
zuurpruim

btw, photoshop 6, da's toch al + 10 jaar oud?

CS 6 dus, en aangezien ik een van de beheerders ben en dus in extremis mede verantwoordelijk geacht kan worden voor alles wat er op verschijnt, en we sowieso al genoeg zever en rommel mogen opkuisen, had ik deze morgen echt wel iets van "das er echt om vragen om gepakt te worden". Uiteindelijk vanzelfsprekend niet gedaan (politie gaat zich daar toch niet mee bezig houden), maar via pm hem toch eens duidelijk uitgelegd wat nu (il)legaal is en wat niet.

cma

Legacy Member
Thuisblijven voor thesis te typen. Nie veel gedaan en nie veel goesting. Sucks. Dan maar Duvelke drinken :)

Poekie95

Legacy Member
Annelies Van Herck die begint te hoesten gelijk zot op het moment dat ze het heeft over de "giftige dampen" van de treinramp in Wetteren :ironic:. Zeer sympathiek naar de mensen die daar wonen.

Twitter is ook al mee

Swindels

Legacy Member
Oude games die niet meer of niet goed meer draaien op mijn "nieuwe" pc.

Heb daarnet Star Trek Armada eens terug geïnstalleerd en de graphics zijn helemaal verziekt :( en een tijdje terug had ik Star Wars: Knights of the old republic ook willen spelen en dat lukte al helemaal niet.

I demand reboots!

Poekie95

Legacy Member
Swindels zei:
Oude games die niet meer of niet goed meer draaien op mijn "nieuwe" pc.

Heb daarnet Star Trek Armada eens terug geïnstalleerd en de graphics zijn helemaal verziekt :( en een tijdje terug had ik Star Wars: Knights of the old republic ook willen spelen en dat lukte al helemaal niet.

I demand reboots!

Win 95 terug installeren :)

Vindt ge voor 1 EUR op Ebay ofzo.

Win95 niet op internet aansluiten of voor ge het weet stuurt uw computer mails rond voor penisverlengingen :)

Swindels

Legacy Member
Poekie95 zei:
Win 95 terug installeren :)

Vindt ge voor 1 EUR op Ebay ofzo.

Win95 niet op internet aansluiten of voor ge het weet stuurt uw computer mails rond voor penisverlengingen :)

There has to be some other way :sad:

Ketelbuik

Legacy Member
Tandpijn, met tandenstokers zitten prutsen die ondertussen allemaal afgebroken en rood zien. Kussen bebloed. Ergste pijn die er is :puke:


@pol en actua: het 9lives-lid Black is zoals een kind van 6 jaar. Dezelfde onzin blijven posten, de weerleggingen negeren en desnoods mensen op de ignore-lijst plaatsen. Gaat er een mod dat topic nu eens uit kuisen? Met sommige autistische kindjes waar ik nog leiding aan gegeven heb kun je een diepere discussie vormen dan met die achterlijke dorpsidioot.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Poekie95 zei:
Annelies Van Herck die begint te hoesten gelijk zot op het moment dat ze het heeft over de "giftige dampen" van de treinramp in Wetteren :ironic:. Zeer sympathiek naar de mensen die daar wonen.

Twitter is ook al mee

Politiek is triviaal en heeft mij nooit weten te boeien. Het kan mij geen kloten schelen. Ik weet niets af van economie; politiek, actualiteit en recht.Al die dwaze pseudo-wetschappen. Toch kijk ik soms naar Ter Zake. Weet ge welke Annelies de mooiste vrouw van de VRT sinds jaar en dag is? Annelies Beck. Dat is eigenlijk de mooiste BV tout court, maar niemand weet dat, behalve ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

IrisH

Legacy Member
Awwww, dat brengt herinneringen terug van toen mijn ouders voor de eerste keer hun oude computer vervingen. ;_; Ik bleef effectief om de paar maanden proberen of ze toch niet zouden werken - jeugdige hoop - tot mijn moeder de spelletjes uiteindelijk de deur uit deed.

Ik hoop dat ge een oplossing vindt!

MrDoreth

Legacy Member
Virtual windows xp ofzo downloaden daarna installeren. Moet normaal werken

Lobmans

Legacy Member
Dat ik het niet kan laten om op FB te reageren op links van krantenartikels, wetende dat het dan toch weer op nutteloze discussies uitdraait met kortzichtige mensen...

Karre

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Tandpijn, met tandenstokers zitten prutsen die ondertussen allemaal afgebroken en rood zien. Kussen bebloed. Ergste pijn die er is :puke:


@pol en actua: het 9lives-lid Black is zoals een kind van 6 jaar. Dezelfde onzin blijven posten, de weerleggingen negeren en desnoods mensen op de ignore-lijst plaatsen. Gaat er een mod dat topic nu eens uit kuisen? Met sommige autistische kindjes waar ik nog leiding aan gegeven heb kun je een diepere discussie vormen dan met die achterlijke dorpsidioot.

Black heeft zo'n zelfingenomen mening dat daar gewoon niet mee te discussiëren valt. Zoals hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan