Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

curby

Legacy Member
Net flantaart gegeten.

Bah.

Geef mij maar een overheerlijke tiramisu.

Godverdomme, ik had ludnak zijn post niet gelezen. :doh:

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Bosvos

Legacy Member
godverdomme, gisteren Red dead redemption eindelijk eens uitgespeeld en vandaag zijn mijn savegames corrupted.

Ik krijg het schijt van die PS3 :sop:

coldplayke

Legacy Member
Ik ging net even naar buiten en er vliegt ineens een mus vlak langs mij tegen ons keukenraam en ik zie die langs de terrastafel naar beneden vallen. Ik kijk heel voorzichtig of ik die ergens zie liggen, maar ik zag haar niet meer, dus ik was opgelucht dat die waarschijnlijk al terug was weggevlogen. Ik schuif een stoel uit: die vogel ligt daarop, ik kreeg bijna een hartaanval van het verschieten (blij dat ik eerst had gekeken en niet zomaar was gaan zitten -_-). Haar kopje beweegde nog, maar ze was helemaal verstijfd (van de klap waarschijnlijk nog helemaal in shock), dus ik heb haar ergens rustig gelegd waar ze wat kan bekomen. Hopelijk overleeft ze het...

nixie

Legacy Member
Mus86 zei:
Ik krijg hier een serieus benauwd gevoel van iemand dat hier werkt. Ze praat zoooo nasaal en slaagt non-stop gezwets uit haar mond. Ik wil geen gebleit horen na het telefoongesprek met de ex-man, ik wil geen playback van Beyoncé en bovenal interesseert het mij geen moer dat ze tiramisu lekkerder vindt dan flantaart.
Een soort van kweek tussen the nanny en Annemie Struyf.
Wat moet ik er toch mee doeeeeeen, met mijn ergernis? (en het stapelt zich al zo lang op :()
En nu voel ik mij ook zo zuurpruimerig

haar is goed neuken!

moloko

Legacy Member
Een bejaarde vrouw die gans haar vermogen aan het rusthuis nalaat (2 miljoen €).Spijtig dat de staat hiervan minstens 65 % in haar zakken steekt.Krapuleus gewoon.
Ze kan het beter in een goed doel steken want dan zijn het maar 7 % successierechten.

sneax

Legacy Member
Alles cash afhalen en in de fik steken! Of in een kist ergens begraven zoals een echte schat en dan hier en daar een plannetje achterlaten, moet wel cool zijn.

SGOEDJONGE!

Legacy Member
Vandaag 3e keer afgekeurd, 3 keer naar garage geweest, auto is 4 jaar oud. Het ENIGSTE wat ik oorspronkelijk niet origieel had was een verlaging van een 3 cm, met montageattest en de hele ruttemeteut. ma just niet op 1 plek over het balkske geraakt. Dus veren moeten laten vervangen, teruggegaan, uitlijning niet in orde enzovoort.
Maar ik trek het mij niet aan en weet ge waarom? Omdat ik Nederlander ga worden!!! waarom? Omdat ik dan terug studiegeld krijg, waarvoor ik nu al te oud ben terwijl nog op unief EN daar keuren ze hem meteen. TOEDELS

Gamer94

Legacy Member
Ik zou mijn vermogen gwn als zakgeld geven aan men kinderen.. Fuck you regering

FurtiveDuck

Legacy Member
stomme dingen de laatste tijd zoals de afwas doen met veel te heet water, heb dat gewoon niet door, maar paar uur later wel heel m'n handen in blaren. :unsure:

sneax

Legacy Member
FurtiveDuck zei:
stomme dingen de laatste tijd zoals de afwas doen met veel te heet water, heb dat gewoon niet door, maar paar uur later wel heel m'n handen in blaren. :unsure:

Pater Damiaan heeft zo ontdekt dat hij lepra had!

Avondland

Legacy Member
90's muziek op de radio. 't Was leuk toen de aandacht een tijdje geleden daarheen ging, omdat nostalgie aangenaam is. Maar ik ben het stilaan beu, zo goed is die muziek nu ook weer niet. Normaal luister ik amper naar de radio, maar op het werk staat die de ganse dag aan.

sneax

Legacy Member
Radio2 ftw! Staat hier hele dag aan. Een verrijking tegenover die shit als mnm/q/stubru

Stubru heeft goeie programma's, vooral 's avonds en in de late maar de dagradio is erg commercieel. Kotsbeu om 10 keer hetzelfde op een dag te horen.

Zacharus

Legacy Member
curby zei:
Ja, maar tis wel n lekker mens ze.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Heb het ff verbeterd voor jou :-)

FurtiveDuck zei:
stomme dingen de laatste tijd zoals de afwas doen met veel te heet water, heb dat gewoon niet door, maar paar uur later wel heel m'n handen in blaren. :unsure:

100 euro op "dingen die nooit gebeurd zijn" Luc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan