Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avondland

Legacy Member
Bestelling bij bol.com. Gisterennamiddag zou het geleverd worden, maar ik was niet aanwezig. Een briefje van de chauffeur zegt me dat hij vandaag in de namiddag terugkwam, dus ik 's ochtends mijn zaken doen en de namiddag vrijhouden. Vind ik een half uur geleden opnieuw een briefje dat die man al was langsgeweest. Ik stel dan voor dat het pakket dan maar op een kialapunt afgeleverd moet worden, want ik ga maandagvoormiddag geen verlof nemen om er dan achter te komen dat die chauffeur pas in de namiddag kan langskomen. Zeggen ze bij bol.com dat ze het leveradres niet kunnen veranderen:

Uw bestelling is momenteel bij PostNL en wij kunnen geen ander adres opgeven. PostNL zal uw bestelling later nogmaals aanbieden. In sommige gevallen zullen zij het alsnog op een afhaalpunt leveren, indien u niet aanwezig bent. Zij zullen dan een briefje achterlaten om u hierover te informeren.

Wat een gedoe.

Albireo

Legacy Member
diene scrollbar van Chrome die geregeld stopt met werken :angry:
iemand heeft het brandbusapparaat in de inkomsthal leeggespoten :angry:

JimmyPatterson

Legacy Member
Avondland zei:
Bestelling bij bol.com. Gisterennamiddag zou het geleverd worden, maar ik was niet aanwezig. Een briefje van de chauffeur zegt me dat hij vandaag in de namiddag terugkwam, dus ik 's ochtends mijn zaken doen en de namiddag vrijhouden. Vind ik een half uur geleden opnieuw een briefje dat die man al was langsgeweest. Ik stel dan voor dat het pakket dan maar op een kialapunt afgeleverd moet worden, want ik ga maandagvoormiddag geen verlof nemen om er dan achter te komen dat die chauffeur pas in de namiddag kan langskomen. Zeggen ze bij bol.com dat ze het leveradres niet kunnen veranderen:



Wat een gedoe.


PostNL heeft dan ook een vreselijke service =/

Telkens als ik iets bij Bol bestel, is er wel iets mis. Levering die dagen op zich laat wachten, pakje dat op het verkeerde adres wordt geleverd, ...

YaMo

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
PostNL heeft dan ook een vreselijke service =/

Telkens als ik iets bij Bol bestel, is er wel iets mis. Levering die dagen op zich laat wachten, pakje dat op het verkeerde adres wordt geleverd, ...

Nog nooit problemen mee gehad, eerlijk gezegd.

curby

Legacy Member
shit kut pis

ik ga moeten sjoppen met de mama :( :( :(

er is geen ontkomen aan

GEEN ONTKOMEN AAN

paniekaanval incoming

Ik wou gewoon in mijn reclainer zitten, is dat nu zoveel gevraagd?

Mijn parasympathicus trekt weer samen.

JorisBlack

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
PostNL heeft dan ook een vreselijke service =/

Telkens als ik iets bij Bol bestel, is er wel iets mis. Levering die dagen op zich laat wachten, pakje dat op het verkeerde adres wordt geleverd, ...

Bol bestellingen zijn bij mij altijd heel snel geleverd, nog nooit problemen mee gehad...
Natuurlijk zou het voor u gemakkelijker zijn als ze, zoals bpost, dat pakje gewoon op het postkantoor afgeven en dat je het daar kan gaan afhalen.

Zacharus

Legacy Member
curby zei:
Ja, maar tis wel n fijn mens ze.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

JimmyPatterson zei:
PostNL heeft dan ook een vreselijke service =/

Bij bol en Body & fit nog geen problemen gehad, maar bij elke andere webshop die met PostNL werkt al altijd miserie gehad, al verschillende dagen thuis zitten wachten op de PostNL man omdat de trcker aangaf dat hij ddie dag ging leveren.

Ohja, is bij de buren laten leveren geen optie?

Avondland

Legacy Member
Zacharus zei:
Bij bol en Body & fit nog geen problemen gehad, maar bij elke andere webshop die met PostNL werkt al altijd miserie gehad, al verschillende dagen thuis zitten wachten op de PostNL man omdat de trcker aangaf dat hij ddie dag ging leveren.

Ohja, is bij de buren laten leveren geen optie?

Normaal gebeurt dit wel, ik heb dit ook al gedaan voor hen in het verleden. Maar ook al waren de buren vanmorgen thuis, de chauffeur schreef zijn briefje en bolde (pun intended) het af. Hij had gewoon in de namiddag moeten komen, zoals beloofd. Nu raadt bol.com me aan een briefje op de deur te hangen dat ze het bij de buren moeten afzetten, maar die zijn maandagochtend ook uit werken.

Nu, ik wacht af wat er maandag gebeurt. M'n moeder is thuis, maar moet om elf uur weg. Bij een derde vergeefse aanbieding gaat de bestelling terug naar afzender en in dat geval kan ik wél de gegevens aanpassen. Boodschap begrepen: volgende keer gewoon Kiala. Intussen wel een klacht neergelegd bij PostNL voor de miscommunicatie.

Karre

Legacy Member
Mijn brief met mijn pincode van men Hello bank bankkaart ontvangen tezamen met de kaartlezer maar nog geen bankkaart ontvangen :(

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Bosvos zei:
of ffs, in de laatste dagen gemerkt dat mijn savegame van RDR kapot is en nieuwe savegames werken ook niet als ik ze terug wil laden. Maar nu blijkt dat zowat elk savegame op mijn PS3 naar de knoppen is. Daar gaat mijn plan om op mijn gemak de laatste missie van GTA 5 te spelen.

zoekt u ne savegame vant internet close to the end en ga daarop verder :p

Edit Ni gezien da nieuwe ook ni willen laden dus ene vant net ook ni dan wss. :s

kay-gell

Legacy Member
Gepensioneerden die in het weekend inkopen gaan doen. Fuck jullie allemaal!!!

Mathelas

Legacy Member
Mezelf buitengesloten... Wou snel even de lift naar boven roepen en toen waaide de deur achter me dicht. :sad:

En de reservesleutel is mijn ex-vriendin kwijtgeraakt.

Muscleduck

Legacy Member
Blijkbaar bestaat er naast Appletizer ook Peartizer, maar dat is hier niet te vinden :cry: Wel in Afrika en de UK maar shipping is afschuwelijk duur.

Zacharus

Legacy Member
Avondland zei:
Normaal gebeurt dit wel, ik heb dit ook al gedaan voor hen in het verleden. Maar ook al waren de buren vanmorgen thuis, de chauffeur schreef zijn briefje en bolde (pun intended) het af. Hij had gewoon in de namiddag moeten komen, zoals beloofd. Nu raadt bol.com me aan een briefje op de deur te hangen dat ze het bij de buren moeten afzetten, maar die zijn maandagochtend ook uit werken.

Nu, ik wacht af wat er maandag gebeurt. M'n moeder is thuis, maar moet om elf uur weg. Bij een derde vergeefse aanbieding gaat de bestelling terug naar afzender en in dat geval kan ik wél de gegevens aanpassen. Boodschap begrepen: volgende keer gewoon Kiala. Intussen wel een klacht neergelegd bij PostNL voor de miscommunicatie.

PostNL is een ramp om te bereiken ook, enkel via twitter en Facebook en dan zijn ze nog heel selectief op welke posts ze reageren. Als ze dan al reageren is het in de trend van "onze leveringen in belgië worden behandeld door onderaannemer xxx (soms drie verschillende voor 1 pakketje, heel straf) gelieve met hen contact op te nemen"

Karre zei:
Mijn brief met mijn pincode van men Hello bank bankkaart ontvangen tezamen met de kaartlezer maar nog geen bankkaart ontvangen :(

pincode en bankkaart worden altijd apart geleverd zodanig dat een corrupte postbode niet met uw centjes zou gaan lopen...

themummy123

Legacy Member
Karre zei:
Mijn brief met mijn pincode van men Hello bank bankkaart ontvangen tezamen met de kaartlezer maar nog geen bankkaart ontvangen :(

Wees blij anders ging de postbode weg met uw geld.

Karre

Legacy Member
Ik weet maar al te gerust dat die dingen apart verzonden worden (en al een geluk ook). Maar ik had alles wel liefst al voor het weekend ontvangen.

Lexx

Legacy Member
Juist met de moto tegen 80/u overkop gevlogen op hobbels in het zand -> blijbkaar op schouder terechtgekomen en sleutelbeen serieus gebroken. Net niet doormidden (gelukkig, want dan was het dikke miserie).

Voor de rest genkeusde en paarse schouder en mijn helm in 3 stukken. Dikke chance dat ik een goed harnas aanhad anders had ik mijn schouder in 1000 stukskes kunnen bijeenrapen denk ik :(

MrDoreth

Legacy Member
LeXx zei:
Juist met de moto tegen 80/u overkop gevlogen op hobbels in het zand -> blijbkaar op schouder terechtgekomen en sleutelbeen serieus gebroken. Net niet doormidden (gelukkig, want dan was het dikke miserie).

Voor de rest genkeusde en paarse schouder en mijn helm in 3 stukken. Dikke chance dat ik een goed harnas aanhad anders had ik mijn schouder in 1000 stukskes kunnen bijeenrapen denk ik :(

Beterschap man

Vizionary

Legacy Member
Pfff ben deze nacht uit bed gevallen recht op men bakkes. Ferm veel pijn aan men kaak, zelfs eten lukt niemeer normaal.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan