Avondland
Legacy Member
Bestelling bij bol.com. Gisterennamiddag zou het geleverd worden, maar ik was niet aanwezig. Een briefje van de chauffeur zegt me dat hij vandaag in de namiddag terugkwam, dus ik 's ochtends mijn zaken doen en de namiddag vrijhouden. Vind ik een half uur geleden opnieuw een briefje dat die man al was langsgeweest. Ik stel dan voor dat het pakket dan maar op een kialapunt afgeleverd moet worden, want ik ga maandagvoormiddag geen verlof nemen om er dan achter te komen dat die chauffeur pas in de namiddag kan langskomen. Zeggen ze bij bol.com dat ze het leveradres niet kunnen veranderen:
Wat een gedoe.
Uw bestelling is momenteel bij PostNL en wij kunnen geen ander adres opgeven. PostNL zal uw bestelling later nogmaals aanbieden. In sommige gevallen zullen zij het alsnog op een afhaalpunt leveren, indien u niet aanwezig bent. Zij zullen dan een briefje achterlaten om u hierover te informeren.
Wat een gedoe.



Wel in Afrika en de UK maar shipping is afschuwelijk duur.