Muscleduck
Legacy Member
LeXx zei:Juist met de moto tegen 80/u overkop gevlogen op hobbels in het zand -> blijbkaar op schouder terechtgekomen en sleutelbeen serieus gebroken. Net niet doormidden (gelukkig, want dan was het dikke miserie).
Voor de rest genkeusde en paarse schouder en mijn helm in 3 stukken. Dikke chance dat ik een goed harnas aanhad anders had ik mijn schouder in 1000 stukskes kunnen bijeenrapen denk ik![]()
Aiiii veel beterschap. Uw sleutelbeen breken net nu het goed weer wordt
Zelf ook 3x al meegemaakt, ik ken de pijn/irritatie.

Wel in Afrika en de UK maar shipping is afschuwelijk duur.
.