Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DelusioN

Legacy Member
Elke avond oefen ik met de auto (verfijnen) en gewend raken. Letter L staat altijd achter op de auto zodat mensen better uitkijken. Maar vandaag was dit niet het geval omdat ik daarnet ben aangereden door een Land Rover die van links kwam aanrijden. Hij wilde voorsorteren en meneen keek niet in zijn spiegel............ hij gebruikte zelfs geen pinker denk ik. Het deel van de weg (midden met streepjes geschilderd, weet de naam niet waar je altijd staat om de auto's rechts voor je te laten) daar moest ie wel wachten maar hij heeft niet gedaan.
Hij had zelfs mij niet opgemerkt............ Hij had dus mij linkerkant geraakt en er is nu een deukje in de linkse deur(kleine + spiegel is aan flarden.
Ik kon hem ook niet onwtijken want rechts van mij was er een parking vol met autos.
Hij parkeerde achter mij en gelijk iedereen uitgestapt, zijn vrouw (denk ik + hem, mijn pa en ik).
Je kon direct aan zijn gezicht zien dat hij geschokt was :) En gaf meteen toe dat het zijn schuld was en dat hij niet in de spiegel keek :)
2 Papiertjes ingevuld en hij bood meermaals zijn excuses. Vandaag weer iets nieuws geleerd.
Alles rustig afgehandeld ook, zonder enige boze gezichten of geschreeuw :)

Romeo Carpaccio

Legacy Member
1 minuut in de frietketel stond er op het pakje, heeft er misschien 20sec langer ingezeten :(
bazaty8e.jpg


Ohja, geen zin om iets anders te maken en het valt nog wel mee :unsure:

RB26DETT

Legacy Member
Al de hele dag aan het piekeren over het werk. Iets afgewerkt zonder overleg met mijn teamverantwoordelijke tijdens zijn verlof dat nu gaat terugkomen als een boemerang.

Oij

Legacy Member
RB26DETT zei:
Al de hele dag aan het piekeren over het werk. Iets afgewerkt zonder overleg met mijn teamverantwoordelijke tijdens zijn verlof dat nu gaat terugkomen als een boemerang.

Dat is dan ook de eerste boemerang die effectief terugkomt.

Of misschien kan ik gewoon niet gooien. :unsure:

BlazeMusic

Legacy Member
Mensen die op facebook posten hoe "alle buitenlanders buiten moeten en ze een bedreiging zijn voor alles en iedereen".
Neen, smijt degenen buiten die effectief wat verkeerd doen, en misdaden begaan. Ga niet een heel ras/volk viseren, en ook nog eens denken dat je daarmee wegkomt (alsof alle mensen van 1 volk allemaal hetzelfde zijn...), en dat ook nog eens gerechtvaardigd is... En dat ook nog eens heel de dag op facebook posten, in de hoop op wat sympathie te kunnen rekenen. Hoe small minded moet je daarvoor zijn, ik kan er met mijn verstand echt niet bij...

binozoet

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Mensen die op facebook posten hoe "alle buitenlanders buiten moeten en ze een bedreiging zijn voor alles en iedereen".
Neen, smijt degenen buiten die effectief wat verkeerd doen, en misdaden begaan. Ga niet een heel ras/volk viseren, en ook nog eens denken dat je daarmee wegkomt (alsof alle mensen van 1 volk allemaal hetzelfde zijn...), en dat ook nog eens gerechtvaardigd is... En dat ook nog eens heel de dag op facebook posten, in de hoop op wat sympathie te kunnen rekenen. Hoe small minded moet je daarvoor zijn, ik kan er met mijn verstand echt niet bij...

BLAZEKE waar moeten dan volgens jou al die criminelen naartoe :p ik denk dat belgie een land is waar ze naartoe gestuurd worden!! dus gebent te laat met u uitvinding :p

BlazeMusic

Legacy Member
binozoet zei:
BLAZEKE waar moeten dan volgens jou al die criminelen naartoe :p ik denk dat belgie een land is waar ze naartoe gestuurd worden!! dus gebent te laat met u uitvinding :p
Hela, hela... Niks te uitvinding, ik probeerde niks "op te lossen" :unsure:

Waar zware criminelen naartoe moeten gaan... Ik weet het niet. For all I care zoeken ze een eiland zonder voedselbronnen uit voor dat soort mensen, zodat ze elkaar kunnen opeten uit pure miserie (problem solved + milieubewust en goedkoop). Mij ging het er gewoon om dat de meerderheid afgebroken wordt door de daden van de minderheid. En dat sommige mensen (gezien de likes op die facebook post) zo'n uitspraken normaal en goed vinden. "Jaja, ik ken maar een paar marrokanen, maar ik garandeer u dat ze allemaal slecht zijn!". Ik bedoel... Komaan... You shitting me?

In mijn klas zit een lief, buitenlands meisje. Eerstvolgende keer dat ze buist op een examen, zal ik maar eens navragen of ze toevallig geen plannen heeft om de school te bombarderen zeker...? :unsure:

Ik erger me de laatste tijd gewoon erg aan de mentaliteit van zo'n mensen, die dat soort meningen ook nog eens op facebook willen uitwrijven.

curby

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik haat bussen oneindig veel meer dan treinen. Bussen zijn verschrikkelijk.

Ik geef u gelijk. Bussen stinken. En altijd dat accelereren en stoppen en shit. :s:s:s

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

curby

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Hela, hela... Niks te uitvinding, ik probeerde niks "op te lossen" :unsure:

Waar zware criminelen naartoe moeten gaan... Ik weet het niet. For all I care zoeken ze een eiland zonder voedselbronnen uit voor dat soort mensen, zodat ze elkaar kunnen opeten uit pure miserie (problem solved + milieubewust en goedkoop). Mij ging het er gewoon om dat de meerderheid afgebroken wordt door de daden van de minderheid. En dat sommige mensen (gezien de likes op die facebook post) zo'n uitspraken normaal en goed vinden. "Jaja, ik ken maar een paar marrokanen, maar ik garandeer u dat ze allemaal slecht zijn!". Ik bedoel... Komaan... You shitting me?

In mijn klas zit een lief, buitenlands meisje. Eerstvolgende keer dat ze buist op een examen, zal ik maar eens navragen of ze toevallig geen plannen heeft om de school te bombarderen zeker...? :unsure:

Ik erger me de laatste tijd gewoon erg aan de mentaliteit van zo'n mensen, die dat soort meningen ook nog eens op facebook willen uitwrijven.

Ja, er bestaan ook goede Marokkanen. Ze zijn niet allemaal slecht. Marokkanen in België zijn goed voor het milieu. Want hoe minder Marokkanen in de Sahara, hoe sneller het zand afkoelt en hoe minder traag de ijskappen gaan smelten. Bron: de brochure van de PVDA.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan