Zacharus
Legacy Member
Jepjep zei:Uiterst ambitieuze titel, één waar ieder lid van dit forum van droomt, 'Pope of fifa'.
lol, zijde pope af ja?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jepjep zei:Uiterst ambitieuze titel, één waar ieder lid van dit forum van droomt, 'Pope of fifa'.
En gaf meteen toe dat het zijn schuld was en dat hij niet in de spiegel keek 

DelusioN zei:Verhaal
Het kan wel eens anders lopen, en ik had ook eerder zo'n verhaal verwacht 
de boom zei:Er sterft iemand in de video dus misschien niet voor iedereen.
LiveLeak.com - Police helmet camera captures fatal shooting of James Boyd armed with a knife as he's turning away.
Murica! Wat een dwaas land toch. Alsof ze die mens niet gewoon konden neer tazeren of de hond er op los laten?
de boom zei:Er sterft iemand in de video dus misschien niet voor iedereen.
LiveLeak.com - Police helmet camera captures fatal shooting of James Boyd armed with a knife as he's turning away.
Murica! Wat een dwaas land toch. Alsof ze die mens niet gewoon konden neer tazeren of de hond er op los laten?

SwagYolo zei:#foto's#van#mijn#eten#en#daarna#van#mijn#hond#omdat#het#kan
#hashtag
Preske zei:Maar het is de mode van alles op obama te steken

RB26DETT zei:Al de hele dag aan het piekeren over het werk. Iets afgewerkt zonder overleg met mijn teamverantwoordelijke tijdens zijn verlof dat nu gaat terugkomen als een boemerang.

BlazeMusic zei:Mensen die op facebook posten hoe "alle buitenlanders buiten moeten en ze een bedreiging zijn voor alles en iedereen".
Neen, smijt degenen buiten die effectief wat verkeerd doen, en misdaden begaan. Ga niet een heel ras/volk viseren, en ook nog eens denken dat je daarmee wegkomt (alsof alle mensen van 1 volk allemaal hetzelfde zijn...), en dat ook nog eens gerechtvaardigd is... En dat ook nog eens heel de dag op facebook posten, in de hoop op wat sympathie te kunnen rekenen. Hoe small minded moet je daarvoor zijn, ik kan er met mijn verstand echt niet bij...
ik denk dat belgie een land is waar ze naartoe gestuurd worden!! dus gebent te laat met u uitvinding 
Hela, hela... Niks te uitvinding, ik probeerde niks "op te lossen"binozoet zei:BLAZEKE waar moeten dan volgens jou al die criminelen naartoeik denk dat belgie een land is waar ze naartoe gestuurd worden!! dus gebent te laat met u uitvinding
![]()


coldplayke zei:Ik haat bussen oneindig veel meer dan treinen. Bussen zijn verschrikkelijk.



BlazeMusic zei:Hela, hela... Niks te uitvinding, ik probeerde niks "op te lossen"
Waar zware criminelen naartoe moeten gaan... Ik weet het niet. For all I care zoeken ze een eiland zonder voedselbronnen uit voor dat soort mensen, zodat ze elkaar kunnen opeten uit pure miserie (problem solved + milieubewust en goedkoop). Mij ging het er gewoon om dat de meerderheid afgebroken wordt door de daden van de minderheid. En dat sommige mensen (gezien de likes op die facebook post) zo'n uitspraken normaal en goed vinden. "Jaja, ik ken maar een paar marrokanen, maar ik garandeer u dat ze allemaal slecht zijn!". Ik bedoel... Komaan... You shitting me?
In mijn klas zit een lief, buitenlands meisje. Eerstvolgende keer dat ze buist op een examen, zal ik maar eens navragen of ze toevallig geen plannen heeft om de school te bombarderen zeker...?
Ik erger me de laatste tijd gewoon erg aan de mentaliteit van zo'n mensen, die dat soort meningen ook nog eens op facebook willen uitwrijven.