Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GemaneDude

Legacy Member
Als ge uzelf tagde in een filmke op de facebookpagina van OHL en ge waart bij de eerste 50, dan won ge een gratis ticket. Mooi, ik ben bij de eerste 50 taggers dus ik denk dat ik een gratis ticket heb. Blijkt nu dat de eerste 50 pipos die hun naam hebben gezet in de comments het gratis ticket hebben gekregen. Echt fuck you losers. Kust mijn bokalen.

Rizla+

Legacy Member
curby zei:
Brussel is deprimerend. Ik vind Frans de lelijkste taal ooit (daar zit nix politiek achter). Het is hier vuil en het is hier louche. En da op ne maandag.

En morgen Obama en dan ist hier helemaal om zeep.

Kan Barrack ni gewoon skypen met Elio en nen boek van Waregem kopen?

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

²

GemaneDude zei:
Als ge uzelf tagde in een filmke op de facebookpagina van OHL en ge waart bij de eerste 50, dan won ge een gratis ticket. Mooi, ik ben bij de eerste 50 taggers dus ik denk dat ik een gratis ticket heb. Blijkt nu dat de eerste 50 pipos die hun naam hebben gezet in de comments het gratis ticket hebben gekregen. Echt fuck you losers. Kust mijn bokalen.

Bestuur OHL, neem uw verantwoordelijkheid en trap het af!!! - Petities24.com


OT: Net voor de 3e keer mijn rijexamen gaan doen. En ze hebben mij zeer hard bij mijn kloten gehad.

Alles ging perfect. Tot ik aan een verkeerslicht kwam waar ik naar links moest, en stonden pijlen (dus geen conflict). Nu, het is groen en ik rij door, en plots wordt het rood (het is zelfs geen oranje geweest), en de lichten bovenaan stonden nog op groen (lichten dus zeer duidelijk kapot/ontregeld). Heb het nog kunnen redden door te remmen, stond pakweg halve meter over de streep, en zo achteruit gereden.

Blijkbaar is het normaal dat ze je buizen als het licht niet deftig werkt 'want dit is een verkeerssituatie die je moet kunnen inschatten'. Vuile fucking kutmongolen, ga in het vervolg deftig personeel zoeken i.p.v. ze in BUSO te gaan zoeken.

Zijn daar om 13 uur met 5 man tegelijk begonnen, en toen ik om 13:10 terug binnen kwam, stond er al 3 man die ze ook hadden liggen (waarvan 2 die er zelf niets aan konden doen), ze reden iets voor mij en heb het zien gebeuren. 1Tje moest enorm afwijken op de pechstrook omdat hij ingehaald werd door een camion, de andere reed zo'n 200 meter voor mij, en zie dat er iemand de baan oversteekt met zo'n tussenstuk (eerst zebrapad, klein stoepje en terug zebrapad). Die wandelaar stapt dat eerste stuk over, en de leerling stopt (zoals het hoort), maar wandelaar wacht op dat tussenstuk en haalt zijn gsm boven, waarbij de leerling doorrijdt (hij kan daar moeilijk 5 minuten wachten). Blijkbaar ook een zware fout.


Ze moesten allemaal schaamluizen krijgen en lepra zodat ze niet kunnen krabben.

Borko

Legacy Member
Zo veel rommel in mijn te kleine kasten! Lenteschoonmaak verloopt moeizaam.

Ohm

Legacy Member
Dat ik nen serieuze afkeer van mensen begin te krijgen.

Ik had een klein jobje in een restaurant. Ik werkte wat voort zodat ik klaar ben tegen dat de eerste bezoekers kwamen...
Ik had nog wat opkuiswerk en ga dus effe snel een vod halen achter de hoek.
Dus ik kom terug, zie ik daar 5 man op een tafel zitten vlak achter waar ik bezig was (er lag nog materiaal, ze zagen mij rondlopen en zagen dus ook dat ik daar nog bezig was).
Ze hadden tientallen tafels en stoelen tot hun beschikking en juist daar moesten ze gaan zitten...:s

Dus ik kuis dat rap op zodat mijn werk gedaan is en ze in alle gemak kunnen eten en dan krijg je de volgende reacties:
"Zie je niet dat we aan het eten zijn?" "Is dat nu de moment?" "Nee ik vind dat niet kunnen hoor!", beetje achter de rug wat klagen en zeuren...

FFS bitches!
Gaat dan toch effe ergens anders zitten, tafels en stoelen genoeg. Maar nee hoor...tussen het vuil gaan zitten en dan beginnen klagen...

Wat een onrespectvol volk dat je soms tegen komt.

Alteration

Legacy Member
Die Desiro-treinstellen van de NMBS die nog steeds worden ingezet voor lange ritten. Da's goed voor vijf minuten op te zitten, geen uur.

Cools

Legacy Member
Alteration zei:
Die Desiro-treinstellen van de NMBS die nog steeds worden ingezet voor lange ritten. Da's goed voor vijf minuten op te zitten, geen uur.

Waarom niet eigenlijk? Toen ik nog in België woonde zat ik daar elke dag 30 minuten op. Enige nadeel was geen tafeltje, voor de rest nooit last van gehad...

stormtrooper

Legacy Member
Cools zei:
Waarom niet eigenlijk? Toen ik nog in België woonde zat ik daar elke dag 30 minuten op. Enige nadeel was geen tafeltje, voor de rest nooit last van gehad...

Omdat het precies trams zijn. Geen beetje comfort.

Alteration

Legacy Member
Cools zei:
Waarom niet eigenlijk? Toen ik nog in België woonde zat ik daar elke dag 30 minuten op. Enige nadeel was geen tafeltje, voor de rest nooit last van gehad...

Omdat ik altijd wel vanalles moet schrijven of typen met een hoop dossiers en een tafeltje, al is het "maar" eentje dat je uit de rugleuning klapt, is daarvoor bijzonder handig. Verder zal het me een zorg zijn dat er minder binnendeuren zijn, zogezegd minder beenruimte (lijkt me niet te kloppen), geen armleuningen (zit meer in m'n weg dan wat anders) en de stoelen iets harder zouden zijn. 't Punt is dat er geen tafeltje is omdat het vooral bedoeld is voor korte trajecten rond Brussel en niet als IC-trein, dat ze het daar dan voor gebruiken i.p.v. iemand minstens twee uur per dag te verhinderen zich nuttig bezig te houden.

curby

Legacy Member
Alteration zei:
Die Desiro-treinstellen van de NMBS die nog steeds worden ingezet voor lange ritten. Da's goed voor vijf minuten op te zitten, geen uur.

Ik vind dat ze iets aan de geur van het openbaar vervoer moeten doen.

Ik kan ni tegen muffe ruimtes.

En morgen Obama naar Bxl.

Dat gaat mooi zijn. Vijfduuzend uur vertraging.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Muscleduck

Legacy Member
Bosvos zei:
En ik vul aan met:

Vacatures waar nergens in te vinden is waar of bij welk bedrijf je solliciteert. Voor iemand die geen rijbewijs heeft is zoiets toch best belangrijk :sop:

Dat moet zowat 90% van de vacatures zijn, en het is idd irritant. Een vacature kan u nog aanstaan, maar als je nu niet voor een bepaald bedrijf wilt werken?

Alteration

Legacy Member
curby zei:
Ik vind dat ze iets aan de geur van het openbaar vervoer moeten doen.

Ik kan ni tegen muffe ruimtes.

Geen last van, overgeparfumeerd volk daarentegen.

curby

Legacy Member
Ik kom altijd cassee thuis en ik werk ni eens hard.

-_-

Ik ben zelfs te lui vo film te zien.

Heeft er iemand energietips.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan