Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mus86 zei:ludnak werkt voor het CLB? Dat zou dan toch al 21+ zijn..
Ik zou graag bij een CLB werkenPreske zei:Dat verklaard waarom hij zo'n doodse instelling heeft. Het clb is gekend voor zijn zielenzuigerij, zowel van die dat er werken als van de kinderen.

glashelder zei:Zit ik nu altijd op verkeerd openbaar vervoer of ben ik nu zélf één van die overgeparfumeerde mensen, want ik ruik zo'n dingen echt nooit. Misschien twee keer per jaar dat er iemand voor mij zit op de bus met sterk parfum. Ik ruik wel fris gewassen mensen (die ruiken een beetje zepig of shampooïg) maar vind ik juist aangenaam.
Ik zou graag bij een CLB werken![]()
ludnak zei:Wat heb je gestudeerd en wat dacht je te doen?
Hey, wees vrij om mij fout te bewijzen binnen een paar maand als je afgestudeerd bent.Oij zei:Realistisch zijn, tot daar aan toe, maar 'laag mikken'...
Dat is toch ook niet de beste raad dat je iemand wil of kan meegeven.![]()

Nickjeuh zei:Professionele bachelor chemie, dacht laborant te kunnen worden maar het aanbod is niet supergroot en er is veel competitie.
Heb van het bedrijf waar ik mijn stage gedaan heb te horen gekregen dat ze iedereen zonder ervaring meteen afgeschreven hebben voor de positie ervan, ze hadden toch keuze genoeg. Ben ook gisteren bij iemand in een interimbureau op gesprek geweest en hij zei mij dat in de 2.5 jaar dat hij die job deed, hij nog maar 1 bedrijf had die ook voor een laborant vroeg. Van de plaatsen waar ik tot nu gesolliciteerd heb, heb ik ook hetzelfde gehoren gekregen dat ze iemand zochten met meer ervaring.
Ik mag tergelijkertijd ook niet te hard klagen hoor, er is werk genoeg in de chemische sector, gewoon niet hetgene wat ik verwacht had.
Hey, wees vrij om mij fout te bewijzen binnen een paar maand als je afgestudeerd bent.![]()
dacuba zei:Deze post verklaardt misschien ook dat gij géén hogere opleiding genoten hebt.
![]()
curby zei:Ik vind dat ze iets aan de geur van het openbaar vervoer moeten doen.
Ik kan ni tegen muffe ruimtes.
Een doodse instelling?Preske zei:Dat verklaard waarom hij zo'n doodse instelling heeft. Het clb is gekend voor zijn zielenzuigerij, zowel van die dat er werken als van de kinderen.
dacuba zei:Deze post verklaardt misschien ook dat gij géén hogere opleiding genoten hebt.
![]()
dacuba zei:Vuur met vuur bestreiden.![]()
Jip! Al genoot ik hier eerder van het "koekje van eigen deeg"-principe. Jij die iemand op zijn postgedrag als "doods" afschildert, gaf mij eigenlijk een geweldige kans om hetzelfde op jou toe te passen. Niet persoonlijk, gewoon een buitenkansje wat ik niet kón laten liggen.
Preske zei:Ja, zo kennen we je wel.
dacuba zei:Deze post verklaardt misschien ook dat gij géén hogere opleiding genoten hebt.
![]()