Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
Prins Laurent in kunstmatige coma.

De enige waar je nog is met kon lachen zit nu in dezelfde toestand als de rest van de familie :sad:

Tonerider

Legacy Member
Æro zei:
Meer dan 50.000€ op de bankrekening staan hebben, 2 wagens waarvan een nieuwe BMW3 reeks zonder afbetalingsplan staan hebben, 2 pensioenspaarrekeningen hebben en een gezamenlijk inkomen dat mooi boven het gemiddelde in Vlaanderen ligt en dan nog moeten horen dat de banken neit bereid zijn meer dan 205.000€ te lenen. Zaten wij als gezinnetje mooi te zoeken naar woningen van om en bij de 300.000€ en nu lijkt de droom zich te moeten beperken tot 255.000€. Al eens gezien wat er voor dat geld zoal te koop staat?

Ik vraag me hoe langer hoe meer af of het nog realistisch is een toekomst op te bouwen in België als gezonde middenklasser. Misschien moeten we beide onze job opzeggen, een 3e kind kweken en aankloppen bij het OCMW. Die sociale woningen zien er stukken beter uit dan wat er voor 255.000€ te koop staat.
Wat moet dat niet zijn voor pas afgestudeerden die het met veel minder moeten stellen? Een 50m² appartementje langszij 't station?

Zo frustrerend.
:rofl:

vegitto-kun

Legacy Member
Ik snap nooit mensen die zeggen hoe opgefokt die worden van een redbull of twee.

Deze morgen geraakte ik maar niet wakker.

Het is nu bijna 2 uur in de namiddag. heb al 3 monsters, een redbull en 2 kopjes koffie gedronken.

ben nog altijd zo stik op als iets en veel bewegen is er niet.

energie drankjes en koffie werken nooit bij mij. al goed dat ik ze wel lekker vind.

EternalSilence

Legacy Member
Ik wist dat die reply ging komen :p.

Nu, ik denk als ik voor 15u naar de keuring ga, dat er niet teveel volk zal zijn.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Wasda nu weer voor zever, tegenwoordig automatisch ingelogd me men G+ account terwijl dak duidelijk zeg inloggen me YouTube account, vanaf dak youtube sluit en opnieuw open sta men G+ account der weer --'

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
En Albert zit ook al met een depressie, hij maakt zich zorgen over de financiële situatie van zijn vrouw in de toekomst. :eek:

Respect dat hem da nog durft zeggen

vegitto-kun zei:
Ik snap nooit mensen die zeggen hoe opgefokt die worden van een redbull of twee.


Deze morgen geraakte ik maar niet wakker.


Het is nu bijna 2 uur in de namiddag. heb al 3 monsters, een redbull en 2 kopjes koffie gedronken.


ben nog altijd zo stik op als iets en veel bewegen is er niet.


energie drankjes en koffie werken nooit bij mij. al goed dat ik ze wel lekker vind.


Vanaf 3 beginnet toch bij mij :p
Vroeger ook nooit effect van, maar het is next level moeheid tegenwoordig hier, dusja derstraks rap ne fake red bull van 0,50€ gaan halen, zone kleine dan ook nog (:p) en kzen er toch goe wakker van geworden. :p

Ingis

Legacy Member
gvd ambetante reclame op dit forum die zorgt dat je niet eens deftig kunt browsen en nen fricking sneefstorm :(

Katoom

Legacy Member
Æro zei:
Meer dan 50.000€ op de bankrekening staan hebben, 2 wagens waarvan een nieuwe BMW3 reeks zonder afbetalingsplan staan hebben, 2 pensioenspaarrekeningen hebben en een gezamenlijk inkomen dat mooi boven het gemiddelde in Vlaanderen ligt en dan nog moeten horen dat de banken neit bereid zijn meer dan 205.000€ te lenen. Zaten wij als gezinnetje mooi te zoeken naar woningen van om en bij de 300.000€ en nu lijkt de droom zich te moeten beperken tot 255.000€. Al eens gezien wat er voor dat geld zoal te koop staat?

Ik vraag me hoe langer hoe meer af of het nog realistisch is een toekomst op te bouwen in België als gezonde middenklasser. Misschien moeten we beide onze job opzeggen, een 3e kind kweken en aankloppen bij het OCMW. Die sociale woningen zien er stukken beter uit dan wat er voor 255.000€ te koop staat.
Wat moet dat niet zijn voor pas afgestudeerden die het met veel minder moeten stellen? Een 50m² appartementje langszij 't station?

Zo frustrerend.
die nieuwe 3 reeks had ge dus beter laten staan om meer inbreng te hebben.



Verstuurd van mijn XT1032 met Tapatalk

AntiChrist7

Legacy Member
Crevits die in reyers laat zegt "ik denk niet dat wielertoeristen vandaag in vlaanderen een probleem zijn"

Das dus duidelijk een minister die haar kot ni buitenkomt. Vooral wanneer ze zegt hoe ze investeren in fietspaden...die snuggels gebruiken die ni he madammeke, das juist het probleem

EternalSilence

Legacy Member
xTechneut zei:
Wasda nu weer voor zever, tegenwoordig automatisch ingelogd me men G+ account terwijl dak duidelijk zeg inloggen me YouTube account, vanaf dak youtube sluit en opnieuw open sta men G+ account der weer --'

Ja, dit gebeurd als google een email kan linken aan je G+ account.
Gelukkig ben ik nooit aan dat falende G+ gedoe begonnen en kwam er dus ook een foutmelding dat hij geen G+ account kon linken aan m'n youtube acc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan