Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Æro zei:Meer dan 50.000€ op de bankrekening staan hebben, 2 wagens waarvan een nieuwe BMW3 reeks zonder afbetalingsplan staan hebben, 2 pensioenspaarrekeningen hebben en een gezamenlijk inkomen dat mooi boven het gemiddelde in Vlaanderen ligt en dan nog moeten horen dat de banken neit bereid zijn meer dan 205.000€ te lenen. Zaten wij als gezinnetje mooi te zoeken naar woningen van om en bij de 300.000€ en nu lijkt de droom zich te moeten beperken tot 255.000€. Al eens gezien wat er voor dat geld zoal te koop staat?
Ik vraag me hoe langer hoe meer af of het nog realistisch is een toekomst op te bouwen in België als gezonde middenklasser. Misschien moeten we beide onze job opzeggen, een 3e kind kweken en aankloppen bij het OCMW. Die sociale woningen zien er stukken beter uit dan wat er voor 255.000€ te koop staat.
Wat moet dat niet zijn voor pas afgestudeerden die het met veel minder moeten stellen? Een 50m² appartementje langszij 't station?
Zo frustrerend.

SwagYolo zei:

http://www.afsprakenautokeuring.be/gocaEternalSilence zei:Autokeuring en de lange wachttijden die daarmee gepaard gaan![]()
je steekt sowieso al in een of andere databank.EternalSilence zei:Ik wist dat die reply ging komen.
Romeo Carpaccio zei:En Albert zit ook al met een depressie, hij maakt zich zorgen over de financiële situatie van zijn vrouw in de toekomst.![]()
vegitto-kun zei:Ik snap nooit mensen die zeggen hoe opgefokt die worden van een redbull of twee.
Deze morgen geraakte ik maar niet wakker.
Het is nu bijna 2 uur in de namiddag. heb al 3 monsters, een redbull en 2 kopjes koffie gedronken.
ben nog altijd zo stik op als iets en veel bewegen is er niet.
energie drankjes en koffie werken nooit bij mij. al goed dat ik ze wel lekker vind.

p) en kzen er toch goe wakker van geworden. 
die nieuwe 3 reeks had ge dus beter laten staan om meer inbreng te hebben.Æro zei:Meer dan 50.000€ op de bankrekening staan hebben, 2 wagens waarvan een nieuwe BMW3 reeks zonder afbetalingsplan staan hebben, 2 pensioenspaarrekeningen hebben en een gezamenlijk inkomen dat mooi boven het gemiddelde in Vlaanderen ligt en dan nog moeten horen dat de banken neit bereid zijn meer dan 205.000€ te lenen. Zaten wij als gezinnetje mooi te zoeken naar woningen van om en bij de 300.000€ en nu lijkt de droom zich te moeten beperken tot 255.000€. Al eens gezien wat er voor dat geld zoal te koop staat?
Ik vraag me hoe langer hoe meer af of het nog realistisch is een toekomst op te bouwen in België als gezonde middenklasser. Misschien moeten we beide onze job opzeggen, een 3e kind kweken en aankloppen bij het OCMW. Die sociale woningen zien er stukken beter uit dan wat er voor 255.000€ te koop staat.
Wat moet dat niet zijn voor pas afgestudeerden die het met veel minder moeten stellen? Een 50m² appartementje langszij 't station?
Zo frustrerend.
EternalSilence zei:Ik wist dat die reply ging komen.
Nu, ik denk als ik voor 15u naar de keuring ga, dat er niet teveel volk zal zijn.
Ingis zei:gvd ambetante reclame op dit forum die zorgt dat je niet eens deftig kunt browsen en nen fricking sneefstorm![]()
?therapy? zei:
xTechneut zei:Wasda nu weer voor zever, tegenwoordig automatisch ingelogd me men G+ account terwijl dak duidelijk zeg inloggen me YouTube account, vanaf dak youtube sluit en opnieuw open sta men G+ account der weer --'