The_Cat
Legacy Member
Muscleduck zei:Thief chapter 5 is wa creeeeeeepy!
Vind ik ook! Ik ben helemaal geen persoon voor zo'n spelletjes :") ik heb mezelf al rot geschrokken in dat chapter!
Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muscleduck zei:Thief chapter 5 is wa creeeeeeepy!
EternalSilence zei:Ja, dit gebeurd als google een email kan linken aan je G+ account.
Gelukkig ben ik nooit aan dat falende G+ gedoe begonnen en kwam er dus ook een foutmelding dat hij geen G+ account kon linken aan m'n youtube acc.



The_Cat zei:Vind ik ook! Ik ben helemaal geen persoon voor zo'n spelletjes :") ik heb mezelf al rot geschrokken in dat chapter!
Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

?therapy? zei:


Doen alsof je veel te doen hebt is ook vermoeiend.Telrunya zei:Lol Laurent me ne burn out en oververmoeid?
Van wa?
Muscleduck zei:Ik ben er net voorbij![]()

Swindels zei:Liever over geparfumeerd dan een muffe stinkerd.
glashelder zei:Zit ik nu altijd op verkeerd openbaar vervoer of ben ik nu zélf één van die overgeparfumeerde mensen, want ik ruik zo'n dingen echt nooit. Misschien twee keer per jaar dat er iemand voor mij zit op de bus met sterk parfum. Ik ruik wel fris gewassen mensen (die ruiken een beetje zepig of shampooïg) maar vind ik juist aangenaam.
Dezent1 zei:die 5dagenzonderzagen op qmusic helpt ook niet echt, ze zagen nogaltijd evenveel.
Alteration zei:Voor mij niet. Het liefst van al voor mij een lichaamseigen geur (en dan heb ik niet over "een zweetgeur", maar iemands typische geur die bijvoorbeeld te ruiken is in een achtergebleven kledingstuk van je lief) boven er overgeparfumeerd bijlopen wat vaak dan nog is om stank te verdoezelen en uiteindelijk gewoon een mengeling oplevert waar weer extra parfum voor gebruikt wordt, enz. Dus i.p.v. overgeparfumeerd liever die stank, stink je tenminste (naar alle waarschijnlijkheid) niet met opzet. Da's uiteindelijk toch maar symptoombestrijding en lost nu eens niks op, gelijk naar de wc gaan voor een grote boodschap en dan een bus "luchtverfrisser" gebruiken, serieus? Tenzij je echt verlucht is die meestal kwalijke geur er toch nog...
Gebeurt wel vaak dat ik iets ruik vooraleer een ander dat doet, terwijl er dan nog anderen zijn wie het gewoonweg niet opvalt. Daarstraks nog met (cannabis)rokers of voorbeelden zoals een mestgeur, een brandgeur, uitlaatgassen, parfum,...
Dat je zo'n zaken niet ruikt kan verscheidene oorzaken hebben: roken, zwelling van het neusslijmvlies, mondademhaling (vanzelfsprekend),...
Beter eens mensen opvangen en ondersteunen i.p.v. hun kop in 't zand te steken.
"Zaagt niet, krop het maar op!"
PhoenixEffect zei:Obama! Ik kan het niet meer horen!
Swindels zei:Dus mensen met parfum op zijn eigenlijk vuile stinkerds die hun stank willen verdoezelen.... riiight.
Swindels zei:Enne de geur in de kleren van uw lief is meestal het vervlogen parfum dat hij/zij meestal aan heeft hoor, ge associeert dat gewoon dan met uw geliefde.
The_Cat zei:Ik geraak.niet voorbij die creepers
Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk
Ik heb ze niet gedood daar is toch geen beginnen aan. Ik ben naar boven gesneakt boven de objective, dan spatie om over de rail te springen en dan een dash gedaan met spatie richting de objective om die 2 die tussen de trappen staan te slim af te zijn. Ik had wel geen throwable, daarmee kan je ze gewoon afleiden.Mus86 zei:Ik heb iets stoms gedaan. Alleen begrijp ik niet goed waar ik in de fout ben gegaan... Stom verkeer.
Daarnet na het werk op E40 van Leuven naar Brussel: de vier banden (ik noem dat banden, maar ik bedoel de vier wegstroken) zijn leeg - zo goed als 'leeg', natuurlijk hier en daar een auto. Behalve op de 3de band rijdt een colonne auto's, wel een stuk of 30 (zo ver als ik kan zien gewoon) aan een normaal tempo van 120. Band 1 (waar de camions normaal rijden), 2 en 4 zijn leeg. Dus ik accelereer wat en steek 1 van die colonne auto's vlot voorbij (omdat die spatie had tussen hem en die lange colonne) en sorteer mij meteen in de eerste band. Ik heb niemand in gevaar gebracht, inclusief mijzelf niet want ik stak voorbij aan 130 en vertraagde nadien gewoon terug. Bon, ik zie in mijn achteruitkijkspiegel plots een flikkenwagen accelereren en richting mij rijden.
Ik neem de afrit en thv van die afrit komen die naast mij vuile handgebaren maken dat dit mij een duit gaat kosten. Wtf?!
Ik heb niemand langs rechts voorbij gereden, gewoon vlot van vierde band naar 1e band omdat al die andere clownen gelijk een meute achter elkaar aan 120 op band 3 bleven rijden??
Deed ik daar iets mis mee?