curby
Legacy Member
Mus86 zei:Ik heb iets stoms gedaan. Alleen begrijp ik niet goed waar ik in de fout ben gegaan... Stom verkeer.
Daarnet na het werk op E40 van Leuven naar Brussel: de vier banden (ik noem dat banden, maar ik bedoel de vier wegstroken) zijn leeg - zo goed als 'leeg', natuurlijk hier en daar een auto. Behalve op de 3de band rijdt een colonne auto's, wel een stuk of 30 (zo ver als ik kan zien gewoon) aan een normaal tempo van 120. Band 1 (waar de camions normaal rijden), 2 en 4 zijn leeg. Dus ik accelereer wat en steek 1 van die colonne auto's vlot voorbij (omdat die spatie had tussen hem en die lange colonne) en sorteer mij meteen in de eerste band. Ik heb niemand in gevaar gebracht, inclusief mijzelf niet want ik stak voorbij aan 130 en vertraagde nadien gewoon terug. Bon, ik zie in mijn achteruitkijkspiegel plots een flikkenwagen accelereren en richting mij rijden.
Ik neem de afrit en thv van die afrit komen die naast mij vuile handgebaren maken dat dit mij een duit gaat kosten. Wtf?!
Ik heb niemand langs rechts voorbij gereden, gewoon vlot van vierde band naar 1e band omdat al die andere clownen gelijk een meute achter elkaar aan 120 op band 3 bleven rijden??
Deed ik daar iets mis mee?
Nee


ad: