Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

curby

Legacy Member
Mus86 zei:
Ik heb iets stoms gedaan. Alleen begrijp ik niet goed waar ik in de fout ben gegaan... Stom verkeer.

Daarnet na het werk op E40 van Leuven naar Brussel: de vier banden (ik noem dat banden, maar ik bedoel de vier wegstroken) zijn leeg - zo goed als 'leeg', natuurlijk hier en daar een auto. Behalve op de 3de band rijdt een colonne auto's, wel een stuk of 30 (zo ver als ik kan zien gewoon) aan een normaal tempo van 120. Band 1 (waar de camions normaal rijden), 2 en 4 zijn leeg. Dus ik accelereer wat en steek 1 van die colonne auto's vlot voorbij (omdat die spatie had tussen hem en die lange colonne) en sorteer mij meteen in de eerste band. Ik heb niemand in gevaar gebracht, inclusief mijzelf niet want ik stak voorbij aan 130 en vertraagde nadien gewoon terug. Bon, ik zie in mijn achteruitkijkspiegel plots een flikkenwagen accelereren en richting mij rijden.
Ik neem de afrit en thv van die afrit komen die naast mij vuile handgebaren maken dat dit mij een duit gaat kosten. Wtf?!
Ik heb niemand langs rechts voorbij gereden, gewoon vlot van vierde band naar 1e band omdat al die andere clownen gelijk een meute achter elkaar aan 120 op band 3 bleven rijden??

Deed ik daar iets mis mee?

Nee

Jepjep

Legacy Member
Een kleine bloemlezing van de reacties op hln op de komst van Obama.



De heer UEFAlona verwoordt het op deze manier
Wa komt die hier toch doen? Anderlecht soeelt pas zaterdag. En olie is hier ook niet!


'Bestolen door Arcopar' heeft zijn bedenkingen bij een foto.
Rare foto. Obama zoals gewoonlijk in extase rondhuppelend, Roi Philippe als een houten klaas, en Di Rupo klaar om beiden te bespringen.


Mijnheer gommetje haalt een terecht punt aan.

Obama,obama,kan die naam niet meer horen!!! . 10miljoen euro kost da ventje,schandalig! . Zouden ze da geld niet beter gebruiken voor . andere goeie dingen,zoals onderzoeken naar kanker...

Thorag123 waarschuwt zijn landgenoten voor een reëel gevaar.

En aan de mensen die zo gelukkig waren dat Obama bijhen in de buurt kwam: ramen en deuren gesloten houden, geen borstelsteel door het raam steken of een sniper legt je neer. Nog prettige dagen.


Free spirit's reactie is de meest aangrijpende. Wie hier geen traantje bij laat, heeft geen ziel.

K wil weer niet de rekening in mijn bus krijgen, want ik kom al niet meer toe tot het einde van de maand met een minimumloon en dat met fulltime werken :(

J.F.

Legacy Member
Jepjep zei:

:rofl:

Je vergeet:

"Illuminatie is in België"

"jonges toch hij land op een vliegveld int buiten land hij moet helicopters hbbn bodyguards enz en als ik op reis bn en land ist van trek je plan ..."

"Weer een moslim geland op Belgisch grongebied"

YaMo

Legacy Member
Jepjep zei:
Mijnheer gommetje haalt een terecht punt aan.

Er kan toch echt geen halve euro worden uitgegeven of er komt wel iemand mekkeren dat ze dat beter aan kankeronderzoek kunnen besteden :')

Rider

Legacy Member
Man we zwijgen beter over die comments op de sites van de gazetten...
Dat dit dé diepste beerput van het internet is staat buiten kijf.

wiseguy444

Legacy Member
spliffrider zei:
Ik val soms gewoonweg achterover als ik zie hoe sommige mensen hun aan-analfabetisme-grenzende interpretatie van de Nederlandse taal, hun gebrek aan logisch denkvermogen, en hun onvermogendheid in de kunst van het begrijpend lezen, met zo veel enthousiasme tentoonstellen op een publiek forum.

:sad:

aXl_

Legacy Member
Mus86 zei:
Die overbodige linksrijders zaten in de derde band, dus ik reed die voorbij langs 4de band, omdat ik er echt van uitging dat dit moest :s. Als langs rechts voorbij rijden geen 'misdrijf' is, ja dan moet ik mijn regels nog eens bekijken en was dat vandaag een serieuze flater.
Godverdomme. Bwaaark, ik ben er mottig van :(

euh nee, zo werkt het ook. Middenvaksrijders steek je langs links voorbij, niet rechts. Langs rechts voorbijsteken is gewoon gevaarlijk. Mensen verwachten geen auto (of motorrijder...) die hun inhaalt aan die kant als ze rechts invoegen. Hij vond misschien dat je te snel reed maar zolang dat niet is vastgesteld met een snelheidscamera kan daar weinig mee gebeuren...

Langs rechts voorbijsteken kan enkel bij voorsorteren en binnen de bebouwde kom.

Sick`

Legacy Member
Mus86 zei:
Deed ik daar iets mis mee?

Hangt er vanaf. Wacht de boete af en kijk waar ze je voor bekeuren. Je hebt te snel gereden, dus daar zal je jezelf bij moete neerleggen. Je mag niet 1x pinken en dan 4 rijvakken veranderen, dat is roekeloos. Maar als jij netjes hebt gepinkt en rijvak per rijvak hebt veranderd en voldoende afstand hebt gehouden, dan zou ik verzet aantekenen. Als jij jezelf voor een andere wagen smijt en afremt breng je echter de achterligger in gevaar indien je niet de nodige afstand hebt gehouden, en zal dat zeker als roekeloos aanzien worden. Indien je verzet aantekent zou ik duidelijk vermelden dat jij op dat ogenblik de enige was dat de regels respecteerde aangezien de rest niet rechts hield. Zeg dat je combi zag rijden en in de war was wat je moest doen en de intentie had volgens het boekje te rijden en niet de intentie had om roekeloos over te komen. Voortaan zou ik gewoon op het rijvak blijven, in principe 'passeer' je dan, wat toch anders oogt en veiliger is dan een inhaalmaneuver.

Lolplayer

Legacy Member
Obama was beter weggebleven, zoveel gezever en zoveel mensen die hun dag moeten aanpassen.

De manier waarop de Belgische politici dan nog eens kruipen en zijn gat likken op de hoop een handje te krijgen en dan zo fier zijn als een gieter zoals een kleuter van 4 die juist een compliment gekregen heeft over zijn tekening van de juffrouw is beschamend en geeft alleen maar hun zwakte weer.

wiseguy444

Legacy Member
spliffrider zei:
Aaauuuhwwww...
Touchée
I stand corrected, en ik kruip onder een steen :(

Ach, zo erg is het niet hoor.
Iedereen sgrijvt vouten, waaronder ikzelf ook meer dan genoeg.
Maar je merkt duidelijk 2 soorten, mensen die een fout schrijven door te snel te zijn of autocorrectie enz...
of mensen die echt niet beter weten.
Maar je hebt wel gelijk, wat je soms ziet tart alle verbeelding.
Nogthans heeft dat niet enkel met school of diploma's te maken,
ik heb ook geen diploma en maar een simpel leercontractje gedaan en dan zie ik er op hln. of andere websites die toch nog vele malen erger zijn.

Swindels

Legacy Member
Een beetje met school en diploma's maar zoveel meer met intelligentie en de wil om te leren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan