Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpArdA

Legacy Member
Remi zei:
Die bende foorapen die de singel in Antwerpen bezetten.
Denken ze nu echt iets te winnen met deze actie?
Die hufters beseffen echt niet wat voor economische schade dat aanricht en hoe onverantwoord dat wel niet is.
Je vrouw zou maar net moeten bevallen in het GZA ziekenhuis ofzo.
Als ze er morgen weer durven staan hoop ik dat de politie hen uitrookt met traangas.

Albireo

Legacy Member
De camera in Fable: The Lost Chapter is nogal "wibbly wobbly" :s



Rizla+ zei:
Nu al meer dan 20 minuten over dienen aap op het nieuws. Kan me niet schelen of het nu Obama, Merkel of Poetin is, ze willen allemaal hetzelfde hoor. Enkel dat Obama's manier in onze opvoeding als normaal bekeken wordt. In principe zijn ze geen haar beter dan hun Russische vriend.

But he was supposed to bring balance to the Force :sad:

J.F.

Legacy Member
Maakt iemand in Leuven zich eens nuttig en breng mij een hamburger. :$

Ik heb honger en zin in hamburger en heb mijn pyjama al aan #firstworldproblems

Zubrowka

Legacy Member
J.F. zei:
Maakt iemand in Leuven zich eens nuttig en breng mij een hamburger. :$

Ik heb honger en zin in hamburger en heb mijn pyjama al aan #firstworldproblems

pm kinxton even!

Swindels

Legacy Member
J.F. zei:
Maakt iemand in Leuven zich eens nuttig en breng mij een hamburger. :$

Ik heb honger en zin in hamburger en heb mijn pyjama al aan #firstworldproblems

I was about to volunteer, maar toen herrinerde ik me dat je een meisje bent :sad: no need to see you in your babydoll :p

J.F.

Legacy Member
Swindels zei:
I was about to volunteer, maar toen herrinerde ik me dat je een meisje bent :sad: no need to see you in your babydoll :p

Babydoll?

Mijn "pyjama" is een oversized t-shirt van Hard Rock Café Las Vegas :unsure:

Inb4: "lololololol oversized is zeker gewoon maat S". AWEL JA, ma het is wel een mannenmodel :$

dweil

Legacy Member
J.F. zei:
Babydoll?

Mijn "pyjama" is een oversized t-shirt van Hard Rock Café Las Vegas :unsure:

Inb4: "lololololol oversized is zeker gewoon maat S". AWEL JA, ma het is wel een mannenmodel :$

elaba!

5.jpg

YaMo

Legacy Member
J.F. zei:
Babydoll?

Mijn "pyjama" is een oversized t-shirt van Hard Rock Café Las Vegas :unsure:

Inb4: "lololololol oversized is zeker gewoon maat S". AWEL JA, ma het is wel een mannenmodel :$

Misschien kan je wat meer enthousiasme genereren als je zegt dat je geen pyjama aan hebt.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Gamer94 zei:
Te lui om bed op te dekken :s

Over bed gesproken, vandenacht nog opgestaan men donsdeken terug tot vanvoor in men laken te steken.
Khaat da echt als dien dons ni tot vanvoor steekt en ge me zone losse flap van 10cm tegen u gezicht ligt. :p

Rizla+

Legacy Member
J.F. zei:
Maakt iemand in Leuven zich eens nuttig en breng mij een hamburger. :$

Ik heb honger en zin in hamburger en heb mijn pyjama al aan #firstworldproblems

Als gij pistolets hebt heb ik hamburgers en nog nen ajuin! Beke mayo of ketchup in huis zou ook wel fijn zijn.
Mcdo of Quick moet ik helemaal niet hebben, geeft mij maar nen echte :cool:

Gamer94

Legacy Member
Losse flap: fffffuuuuuuuu

Échte hamburger met pistolet en ajuin en alles, hmmmmmmm ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan