SpArdA
Legacy Member
Die hufters beseffen echt niet wat voor economische schade dat aanricht en hoe onverantwoord dat wel niet is.Remi zei:Die bende foorapen die de singel in Antwerpen bezetten.
Denken ze nu echt iets te winnen met deze actie?
Je vrouw zou maar net moeten bevallen in het GZA ziekenhuis ofzo.
Als ze er morgen weer durven staan hoop ik dat de politie hen uitrookt met traangas.





