Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JorisBlack

Legacy Member
Klojo's die in het midden van de nacht in Leuven uit volle borst aan het schreeuwen waren op straat, waardoor ik terug wakker was, en me heel de dag moe en wazig ga voelen.

Studenten mogen student zijn, maar nachtlawaai is niet ok (er wonen in mijn straat dan ook nog mensen met jonge kinderen, wiens nachtrust en dag erop ook verpest zijn... dat weet ik omdat een van die mensen al eens ferm van zijn tak is gaan maken 's nachts toen er zo een groep schreeuwers voorbij kwam).

Bosvos

Legacy Member
Maat die mij altijd maar blijft pushen om iets te gaan drinken, terwijl ik geen tijd heb én het geld niet kan missen. Maar dan een uur voor normaal afgesproken hebben, belt 'm wel zelf af :sop:

coldplayke

Legacy Member
JorisBlack zei:
Klojo's die in het midden van de nacht in Leuven uit volle borst aan het schreeuwen waren op straat, waardoor ik terug wakker was, en me heel de dag moe en wazig ga voelen.

Studenten mogen student zijn, maar nachtlawaai is niet ok (er wonen in mijn straat dan ook nog mensen met jonge kinderen, wiens nachtrust en dag erop ook verpest zijn... dat weet ik omdat een van die mensen al eens ferm van zijn tak is gaan maken 's nachts toen er zo een groep schreeuwers voorbij kwam).

Ik ben speciaal niet op kot gegaan in het centrum omdat het daar vorig jaar echt verschrikkelijk was s' nachts, in Heverlee is er toch al wat minder straatlawaai precies (toch waar ik zit). Ik zou later echt nooit in Leuven willen wonen :/

Mijn ergernis is mijn promotor die een kalf is.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Binnen 3 kwartier eerste rijles, toch aan het stressen :p Heb nochtans daarjuist nog een uurtje gereden met m'n pa en dat ging vlot.

Rizla+

Legacy Member
Eerste uur les is toch enkel voor gewoon te worden aan die nieuwe wagen.

?therapy?

Legacy Member
Beetje sturen zonder de pedalen te gebruiken. :p
Succes Romeo! Ik keek er ook niet echt naar uit maar toch content dat ik mijn 20u rijles heb gedaan.


Bezig met een maand geen suiker te eten en dan deze .gif zien. :cry: Verleiding...
http://i.imgur.com/pRejNTe.gif :drool:

Prodigy

Legacy Member
Eerste rijles van mij... brrr. In volle spits, putje winter in het donker, aan 1000 dingen tergelijkertijd moeten denken, claxonnerende chauffeurs, versnellingen niet vinden, instructeur die zen geduld verliest ... baaaad memories :')

ProjectW

Legacy Member
Collega zijn broer die deze morgen een moto ongeval heeft gehad, beide armen en benen gebroken en zijn rug gebroken :sad:

Muscleduck

Legacy Member
ProjectW zei:
Collega zijn broer die deze morgen een moto ongeval heeft gehad, beide armen en benen gebroken en zijn rug gebroken :sad:

Damn... da zal gene deugd gedaan hebben, en de komende maanden nog minder. Heeft hij nog gevoel in de benen?

ProjectW

Legacy Member
Muscleduck zei:
Damn... da zal gene deugd gedaan hebben, en de komende maanden nog minder. Heeft hij nog gevoel in de benen?

Geen flauw idee .. :unsure: khoop voor hem van wel allesinds

Romeo Carpaccio

Legacy Member
?therapy? zei:
Beetje sturen zonder de pedalen te gebruiken. :p
Succes Romeo! Ik keek er ook niet echt naar uit maar toch content dat ik mijn 20u rijles heb gedaan.


Bezig met een maand geen suiker te eten en dan deze .gif zien. :cry: Verleiding...
http://i.imgur.com/pRejNTe.gif :drool:

Idd, echt vreemd in het begin maar nadien wel aangenaam, ook een chille kerel dus dat zit ook goed.
Hij was ook heel tevreden met alles wat 'k kon --> goeie puntjes in mijn boekje! :applause:

Schaevertje

Legacy Member
Leerkrachten: "Didi was naïef en goedgelovig" - HLN.be

Het gaat me nu niet om het artikel zelf, maar om het woord "neergekogeld" dat erin staat. Niet de eerste keer dat ik dat tegenkom in een krantenartikel. Ik vind dat zo'n belachelijk woord. Lijkt net alsof iemand dan met een paar kogels in de hand die naar die persoon zijn/haar hoofd gesmeten heeft :unsure: . Wat is er mis met gewoon "neergeschoten"? Of is dat woord soms te kwetsend geworden?

RB26DETT

Legacy Member
Zou normaal morgen thuiswerken, maar ben mijn werklaptop vergeten op het werk. :doh:

Prodigy

Legacy Member
kinxton zei:
Jij bent een vrouw?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Wat heeft geslacht daar nu mee te maken :) zoveel mensen die moeite hebben met leren rijden in auto. Een half jaar later een perfect praktisch rijexamen afgelegd. Maat van mij heeft het pas gehaald na poging nr. 4

Ohm

Legacy Member
Ik eet veel te veel de laatste tijd...

Daarstraks kom ik van tafel, buikje goed vol, ik ga naar de koekenkast voor nog eens 2 koeken en een frangipane.
Daarna ben ik effe weg met de vriendin die nog moest eten en ik bestel mij een dubbele croque madame en eet dat spel zonder problemen op...
Nu heb ik nog zin in nen vettige hamburger en pizza :s

Gamer94

Legacy Member
Ohm zei:
Ik eet veel te veel de laatste tijd...

Daarstraks kom ik van tafel, buikje goed vol, ik ga naar de koekenkast voor nog eens 2 koeken en een frangipane.
Daarna ben ik effe weg met de vriendin die nog moest eten en ik bestel mij een dubbele croque madame en eet dat spel zonder problemen op...
Nu heb ik nog zin in nen vettige hamburger en pizza :s

Ken het :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan