kil911ler
Legacy Member
Ohm zei:Ik eet veel te veel de laatste tijd...
Daarstraks kom ik van tafel, buikje goed vol, ik ga naar de koekenkast voor nog eens 2 koeken en een frangipane.
Daarna ben ik effe weg met de vriendin die nog moest eten en ik bestel mij een dubbele croque madame en eet dat spel zonder problemen op...
Nu heb ik nog zin in nen vettige hamburger en pizza![]()
Mss een rare kronkel in je?




)