Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Ohm zei:
Ik eet veel te veel de laatste tijd...

Daarstraks kom ik van tafel, buikje goed vol, ik ga naar de koekenkast voor nog eens 2 koeken en een frangipane.
Daarna ben ik effe weg met de vriendin die nog moest eten en ik bestel mij een dubbele croque madame en eet dat spel zonder problemen op...
Nu heb ik nog zin in nen vettige hamburger en pizza :s

Mss een rare kronkel in je? :unsure:

kay-gell

Legacy Member
RB26DETT zei:
Zou normaal morgen thuiswerken, maar ben mijn werklaptop vergeten op het werk. :doh:


Haha, ken dat gevoel. Ik moet een keer per week ipv in Hasselt naar het kantoor in Diest.
En quasi iedere week vergeet ik mijn laptop de dag ervoor mee te nemen vanuit Hasselt, ofwel de muis of de oplader ofzo.
Elke fucking keer gewoon :lol:

Muscleduck

Legacy Member
Schoon uur om te beginnen met de straat open te gooien of wa ze ook aant doen zijn -_-

Gamer94

Legacy Member
Ik draai me om en voel iets vallen, ik tast onder mijn dons en voel een gesmolten paaseike :(

De verspilling :sad:

coldplayke

Legacy Member
Volgende week wordt niet zo leuk. Maandag is nog chill want dan heb ik geen les, maar vanaf dinsdag wordt het nogal rottig voor mij :(
Op dinsdag een hele dag les, daartussen proberen een laatste keer voor groepswerk samen te komen en een afspraak met een prof erin te proppen. Na mijn les snel iets eten, dan vertrekken naar een verplichte avondactiviteit die van 20 uur tot 24 uur duurt. Woensdag om 9 uur alweer les, daarna studentensymposium waar we een presentatie moeten geven (ik haat dat), daarna workshops waarvoor we de opdracht hebben gekregen een creatieve tekst over een bepaald onderwerp te schrijven, die we dan daar moeten voorlezen. Donderdag naar Brussel, waar we pas om 23 uur ten vroegste zullen kunnen weggeraken en dan moeten we nog veilig naar het station zien te raken om daar de trein te pakken. Eigenlijk moeten we ook de afterparty van het evenement meedoen (want er zijn alweer treinen om 6 uur en het feestje komt toch pas goed op gang vanaf 4 uur!), maar daar gaan ze mij toch niet zien.

Gelukkig is het dan paasvakantie want ik haat dit echt :sop:

Bosvos

Legacy Member
De USB kabel van mijn externe HDD werkt blijkbaar niet meer, hetzelfde met elke andere kabel die ik probeer. Gelukkig heb is er wel één die wel werkt. Maar die is natuurlijk veel te kort :sop:

ironhorn

Legacy Member
deze morgen was er een overvloedige stankgeur op de trein, waardoor ik koppijn heb :( (noot: neen, die geur kwam niet van mij :tongue:)

Ketelbuik

Legacy Member
Tram overvol maar niemand dat doorschuift in de gang. En die Spaanse toeristen MOGEN NU WEL EENS HUN BAKKES HOUDEN!!!

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Tramchauffeur die 100x door de micro heeft liggen roepen dat een bepaald groepke hun schoenen van de stoelen moesten doen (4zit). Zeker 5x gestopt voor dees.

Dan om hun eigen wa interessant te voelen nog is 2x op de alambel drukken, weer 2x 2minuten stil gestaan.

En dan op ieder kruispunt claxonneren omda der paljassen da tramspoor blokkeren of omda er rap ene voor den tramneus oversteekt

Ik krijg hier ook geen quote notifications meer, af en toe nog is ene, PM box zit nog ni vol. :s

Ketelbuik

Legacy Member
Deckard zei:
Maar als de tram overvol is, kan men toch niet meer doorschuiven? :p

Overvol behalve de gangen. Da's precies verboden gebied. Ondertussen trein gemist en nog een kwartier wachten. Wel mooi druifje naast mij dus dat compenseert. Welke openingszin zou ik gebruiken?

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Allez, zijn ophanging of onthoofding zien we binnenkort op Liveleak. ALLAH SNACKBAR!

oeioei den Allah quote me snackbar vervangen.... :s
Ziet dat ze u internet ni aftappen en u koppeke komen halen. :p

cram

Legacy Member
Tijd dat ik terug uit het hoofd leer rekenen,want door altijd het rekenmachine te gebruiken is dat hard achteruit gegaan.
Zelfs bij simpele reken sommetjes moet ik te lang nadenken. :(

EternalSilence

Legacy Member
Volgens het parket maakten de vier jongeren al enige tijd het leven van de buschauffeurs op de betrokken lijn zuur door op de bel te duwen, te spuwen op de bus en zich verbaal agressief op te stellen. "Toen een buschauffeur hen maandagnamiddag op hun gedrag aansprak, werd het viertal ook fysiek agressief", zegt parketwoordvoerster Rym Kechiche. "Ze sleurden de chauffeur uit zijn bus en dienden hem verschillende klappen toe. De man moest nadien naar het ziekenhuis voor verzorging."De kerels takelden de man zwaar toe: twee gebroken ribben, een losse tand en een gezwollen vinger.


De recherche van de politie Pajottenland stelde een onderzoek in en kon de vier jongeren identificeren. Die werden donderdag opgepakt op de school waar ze samen les volgden. "Het gaat om één jongen van 14, twee van 15 en één van 16 jaar oud", gaat de parketwoordvoerster verder. "Eén jongen die enkel zijn middenvinger had opgestoken, is door het parket vrijgelaten. Voor de andere drie had het parket een plaatsing in een open instelling gevraagd maar de jeugdrechter heeft beslist hen onder voorwaarden vrij te laten."
:sop:
'vrijgelaten onder voorwaarden', zo'n belachelijke maatregel.
Wat is die voorwaarde dan? 'pas op, niet meer doen hé. Voila, vertrek maar, goed weekend'.
Ze zouden dat tuig eens dit weekend in de gevangenis moeten steken, zodat ze eens wat respect leren hebben voor hun medemens. Een echte schande is het.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan