Ketelbuik
Legacy Member
EternalSilence zei:
'vrijgelaten onder voorwaarden', zo'n belachelijke maatregel.
Wat is die voorwaarde dan? 'pas op, niet meer doen hé. Voila, vertrek maar, goed weekend'.
Ze zouden dat tuig eens dit weekend in de gevangenis moeten steken, zodat ze eens wat respect leren hebben voor hun medemens. Een echte schande is het.
Toepasselijke video
LiveLeak.com - Assault on bus ends badly for thieves
Wat doet het toch deugd om te zien hoe criminelen een koekje van eigen deeg krijgen!



