Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prodigy

Legacy Member
Mij toch maar eens aan een smartphone gewaagd. Plezante mogelijkheden, maar het typen bolt voor geen beter meer. Ik mis het blindelings kunnen typen nu al. Hopelijk is dit gewoon een kwestie van gewenning :)

Oij

Legacy Member
Prodigy zei:
Mij toch maar eens aan een smartphone gewaagd. Plezante mogelijkheden, maar het typen bolt voor geen beter meer. Ik mis het blindelings kunnen typen nu al. Hopelijk is dit gewoon een kwestie van gewenning :)

Al meer dan 2 jaar een smartphone met touchscreen...kan nog altijd niet deftig typen. :p
Ik ben wel geen fervent sms'er dus echt heel veel typen doe ik niet, maar toch.
Nu, ik zie dat andere mensen er wel vlot mee kunnen typen dus het zal wel aan mijn dikke vingers liggen. :unsure:

YaMo

Legacy Member
Oij zei:
Al meer dan 2 jaar een smartphone met touchscreen...kan nog altijd niet deftig typen. :p
Ik ben wel geen fervent sms'er dus echt heel veel typen doe ik niet, maar toch.
Nu, ik zie dat andere mensen er wel vlot mee kunnen typen dus het zal wel aan mijn dikke vingers liggen. :unsure:

Ik heb geen dikke vingers en ik kan het ook niet deftig...

Gamer94

Legacy Member
Als mijne samsung het begeeft, gaank nen basic halen! Low-profile tegen de overheid, illuminati en aliens :unsure:

bellen, smsen en boksbeugel, meer moet dat niet zijn :)

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Kheb nen basic smarthphone ma kdoen daar nooit iet mee buiten smse :p

Wel van plan om nen deftige te gaan kope :p

Gamer94

Legacy Member
Ikke samsung galaxi mini en nen iPod 4 touch xD irritant om me die 2 te rondlopen --

Racing_Genk

Legacy Member
Oij zei:
Al meer dan 2 jaar een smartphone met touchscreen...kan nog altijd niet deftig typen. :p
Ik ben wel geen fervent sms'er dus echt heel veel typen doe ik niet, maar toch.
Nu, ik zie dat andere mensen er wel vlot mee kunnen typen dus het zal wel aan mijn dikke vingers liggen. :unsure:
Heb hetzelfde probleem. heb al een 5,2 inch scherm en nog tik ik soms de knop erlangs aan, gelukkig is er zo'n autocorrect systeem dat doorheeft wat ik wilde typen :p

GETHEZ

Legacy Member
Tedju zeg: nuakan ik maar mijn Hotmail 1 keer per 15 minuten synchroniseren op m'n Samsung s3...

Wat een klucht is me dat toch... kunnen ze er weer ni met hun fikken vanaf blijven?.?

vegitto-kun

Legacy Member
kruip half 1 in mijn bed. om 3:30 zit ik nog altijd wakker. bluh. ik denk dat ik uiteindelijk rond 4 ben gaan slapen.

well rare flashy dromen jesus christ. gigantisch verhaal. maar afhankelijk van hoe ik lag op mijn bed veranderte hoe de droom ging. blablabla groep en ik moeten ergens geraken. ik lig om mijn rechterkant. alles loopt mis. ik schiet wakker. ik rol naar mijn linkerkant. alles loopt goed en dan schiet ik weer wakker en rol naar recht. rinse and repeat.

:lol: had beter alles opgeschreven want eerlijk gezegd was het wel een interessant verhaal in die droom jammer dat ik nu al 90% ben vergeten.

bluh
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan