Mus
Legacy Member
Jepjep zei:Misschien waren het seksistische agenten die vroegen hoeveel het moet kosten.
Oh hey Jepjep, je was me nog niet opgevallen zo tussen ons plebs nu

Alteration zei:Je reed alleszins meer dan de toegelaten snelheid en waarom reed je eigenlijk al die overbodige linksrijders op de derde rijstrook van rechts niet langs de tweede rijstrook van rechts voorbij? Voorbijrijden is immers geen (inhaal)manoeuvre, daar had je dan ook niets mis mee gedaan. Of men misschien vond dat je nogal "sportief" (in de zin van roekeloos) reed e.d., daar hebben we dus het raden naar. Time will tell...
Die overbodige linksrijders zaten in de derde band, dus ik reed die voorbij langs 4de band, omdat ik er echt van uitging dat dit moest
. Als langs rechts voorbij rijden geen 'misdrijf' is, ja dan moet ik mijn regels nog eens bekijken en was dat vandaag een serieuze flater. Godverdomme. Bwaaark, ik ben er mottig van






Ik dacht serieus dat ze met zagen hun eigen geblaat bedoelden
Azo stinken, zo'n vieze zurige geur.
