Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mus

Legacy Member
Jepjep zei:
Misschien waren het seksistische agenten die vroegen hoeveel het moet kosten.

Oh hey Jepjep, je was me nog niet opgevallen zo tussen ons plebs nu :s

Alteration zei:
Je reed alleszins meer dan de toegelaten snelheid en waarom reed je eigenlijk al die overbodige linksrijders op de derde rijstrook van rechts niet langs de tweede rijstrook van rechts voorbij? Voorbijrijden is immers geen (inhaal)manoeuvre, daar had je dan ook niets mis mee gedaan. Of men misschien vond dat je nogal "sportief" (in de zin van roekeloos) reed e.d., daar hebben we dus het raden naar. Time will tell...

Die overbodige linksrijders zaten in de derde band, dus ik reed die voorbij langs 4de band, omdat ik er echt van uitging dat dit moest :s. Als langs rechts voorbij rijden geen 'misdrijf' is, ja dan moet ik mijn regels nog eens bekijken en was dat vandaag een serieuze flater.
Godverdomme. Bwaaark, ik ben er mottig van :(

Anoniem06

Legacy Member
Idd, achterlijke zever. En dat dat zo minuut tot minuut moet gevolgd worden op alle krantensite's. Komaan zeg.

Debiel is het.

Alteration

Legacy Member
Muscleduck zei:
@alteration: als ge uw lief niet graag ruikt zou ze uw lief niet zijn, dat is namelijk een zeer belangrijk zintuig bij de keuze van uw partner. Lichaamseigen geur is trouwens echt niet altijd beter. Iedereen heeft een eigen smaak en dus ga je evengoed mensen hebben die een gewone eigen geur hebben maar waarvan jij vindt dat ze stinken omdat je hen niet graag ruikt. Ik heb dan liever een 'fris' geurtje dat ik niet graag ruik. Overdaad is nooit goed natuurlijk.

Je doelt waarschijnlijk op feromonen? Met hormonale anticonceptie en al dat geparfumeer wordt dat al (aanvankelijk) buiten spel gezet en dat zal ook wel meespelen in mijn afkeer. Zoals make-up, nog zoiets. "Wat je ziet/ruikt, is wat je krijgt" is meer mijn ding, maar ieder zijn meug.

Mus86 zei:
Die overbodige linksrijders zaten in de derde band, dus ik reed die voorbij langs 4de band, omdat ik er echt van uitging dat dit moest :s. Als langs rechts voorbij rijden geen 'misdrijf' is, ja dan moet ik mijn regels nog eens bekijken en was dat vandaag een serieuze flater.
Godverdomme. Bwaaark, ik ben er mottig van :(

Heb het uit m'n reactie verwijderd, het klopte niet helemaal. Het hangt er wat vanaf wie de wet toepast en hoe strikt (geïnterpreteerd). Er zijn alleszins politieagenten die langs rechts voorbijrijden zonder van rijstrook te veranderen niet zullen bekeuren en dan wel zij die onnodig linksrijden, wat maakt dat zoiets gebeurt. MAAR, door langs rechts voorbij te rijden belemmer je een (onnodige) linksrijder zich wel meer naar rechts te begeven en creëer je een gevaarlijke situatie. Langs de uiterst linkse rijstrook inhalen was hier veiligheidshalve dus de beste en enigste juiste oplossing wat inhalen betreft.

Wegcode: http://wegcode.be/wetteksten/secties/kb/wegcode/174-art16

Staat hier ook summier beschreven:
THEORIE OEFENVRAGEN RIJBEWIJS AM - LINKS OF RECHTS INHALEN - VOORBIJRIJDEN
- VAB-Rijschool - VAB

De interpretatie van "file" is ook nog zoiets...

Ohm

Legacy Member
Arne zei:
Idd, achterlijke zever. En dat dat zo minuut tot minuut moet gevolgd worden op alle krantensite's. Komaan zeg.

Debiel is het.

Tja kijk.
Obama is de president van de USA dat overigens het machtigste land ter wereld is.
Zo'n man komt nu aan in een boerenland als Belgie. Zoiets is nu ook niet alledaags he...

Als ie enkele keren per jaar naar hier komt dan kraait er geen haan meer naar...

Mij kan het ook maar weinig schelen, en ik vind dat de media weer goed overdrijft (bijna heel het VRT journaal was er aan gewijd), maar het is en blijft een belangrijk bezoek van de machtigste man te wereld.

Ik vind het verder ook belachelijk, maar versta het wel, dat de mensen niet mogen buiten komen, dat de straten worden afgezet, dat leveringen naar bedrijven moeten wachten, geen vuilbakken enz enz...maar als ie morgen een kogel in de kop krijgt, dan staat de wereld in rep en roer en als dan blijkt dat het door de slechte Belgische beveiliging komt dan gaan we internationaal af als een gieter...zoiets komt dan in de geschiedenisboeken.

Het verontrust mij harder dat de NSA heel het Belgisch internet aan het controleren is ;)

Stan_V

Legacy Member
Ik had wel graag Air Force One ne keer zien overvliegen. :( Zit soms op de juiste route, helaas deze keer niet. Voor de rest interesseert dat bezoek mij niet echt, maar die indrukwekkende voertuigen en andere toestellen dat die meesleuren intrigeren mij wel :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
Ohm zei:
Het verontrust mij harder dat de NSA heel het Belgisch internet aan het controleren is ;)

'k hem medelijden met de NSA-medewerker die de commentaren op HLN moet controleren :lol:

J.F.

Legacy Member
Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik die comments lees. Bende verzuurde mensen jong, howla.

Jepjep

Legacy Member
J.F. zei:
Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik die comments lees. Bende verzuurde mensen jong, howla.

Volgens mij zijn het toch allemaal trolls hoor, allez ik hoop het toch. :s

curby

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
'k hem medelijden met de NSA-medewerker die de commentaren op HLN moet controleren :lol:

Ach, er bestaan heus nog grotere vuilbakken op het internet dan hln.be. :)


:unsure:

glashelder

Legacy Member
Dezent1 zei:
die 5dagenzonderzagen op qmusic helpt ook niet echt, ze zagen nogaltijd evenveel.
Ik las vandaag over die vijf dagen zonder zagen. Ik "ha, ze gaan eens zwijgen?" Nee, ze gaan gewoon nog hysterischer doen :crazy: Ik dacht serieus dat ze met zagen hun eigen geblaat bedoelden :lol:

Alteration zei:
Dat je zo'n zaken niet ruikt kan verscheidene oorzaken hebben: roken, zwelling van het neusslijmvlies, mondademhaling (vanzelfsprekend),...
Check en check :unsure: Alhoewel ik viesruikende mensen ook wel ruik hoor. Er zat onlangs een vrouw voor mij in de bus, 'k dacht dat ik slecht kwam :puke: Azo stinken, zo'n vieze zurige geur.

Jepjep

Legacy Member
J.F. zei:
Ik word daar echt letterlijk misselijk van.

Haha, eerlijk ik had dat ook in het begin. Nu zie ik dat gewoon als grappig. Als ik eens een slechte dag heb, ga ik hln comments lezen en is het allemaal weer in orde.

J.F.

Legacy Member
Jepjep zei:
Haha, eerlijk ik had dat ook in het begin. Nu zie ik dat gewoon als grappig. Als ik eens een slechte dag heb, ga ik hln comments lezen en is het allemaal weer in orde.

Bad idea voor mij, ik word daar écht kwaad van :p en als ik het écht erg vind zoals nu, kan ik mij zelfs niet inhouden om niet te reageren :cry:

Ohm

Legacy Member
Dan moet je de commentaren van de FB pagina's eens lezen.
Op zo'n forum ben je nog anoniem, maar zo'n zever op internet smijten onder je echte naam..:naughty:
En het ergste is nog dat sommige mensen met een hoge opleiding en belangrijke functie echt enorm achterlijk kunnen zijn.

J.F.

Legacy Member
En altijd maar "het belastingsgeld", precies alsof elke Belg apart 500.000 euro moet betalen, djeeeeeezes. Voor die ene keer dat hier ook eens iets interessants gebeurt.

WAT LOOPT IEDEREEN HIER ZO TOCH TE KAKKEN MAN!!! Gefrustreerde Belgen allemaal... jeezes nog aan toe! Pak jullie geld en kruip in een kelderke da ge van nix of niemand last hebt! 500.000euro, 5miljoen belgen dat is 1op 2 belgen 10euro. MOETE DAAR NU ZO LELIJK OVER DOEN???? als jullie president waren, zouden jullie gewoon met een openbare vlucht zouden komen zeker? *tzou voor het eerst in de wereldgeschiedenis zijn, maar bon* Tis weer typisch, er gebeurt weer iets in ons onbenullig klein nietig landje, en dan gaat onze triestige bevolking natuuuuurlijk weer lopen klagen en zagen... want dat kunnen ze hoor... *diep triest*

Ketelbuik

Legacy Member
Ohm zei:
Dan moet je de commentaren van de FB pagina's eens lezen.
Op zo'n forum ben je nog anoniem, maar zo'n zever op internet smijten onder je echte naam..:naughty:
En het ergste is nog dat sommige mensen met een hoge opleiding en belangrijke functie echt enorm achterlijk kunnen zijn.


FB-pagina's van De Standaard en De Morgen spannen de kroon. Ik post er nooit maar er is toch één persoon, een fervente anti-NVA'er en socialist die al meer dan een jaar post onder de naam M. Neyt. Grappig is ook dat hij altijd overdag post en meermaals per dag en soms zie ik hem op andere sites of fb-pagina's.

Rider

Legacy Member
Ohm zei:
Dan moet je de commentaren van de FB pagina's eens lezen.
Op zo'n forum ben je nog anoniem, maar zo'n zever op internet smijten onder je echte naam..:naughty:
En het ergste is nog dat sommige mensen met een hoge opleiding en belangrijke functie echt enorm achterlijk kunnen zijn.


Ik val soms gewoonweg achterover als ik zie hoe sommige mensen hun aan-analfabetisme-grenzende interpretatie van de nederlandse taal, hun gebrek aan logisch denkvermogen, en hun onmogendheid in de kunst van het begrijpend lezen, met zo veel enthousiasme tentoonstellen op een publiek forum.

Oij

Legacy Member
Ketelbuik zei:
FB-pagina's van De Standaard en De Morgen spannen de troon. Ik post er nooit maar er is toch één persoon, een fervente anti-NVA'er en socialist die al meer dan een jaar post onder de naam M. Neyt. Grappig is ook dat hij altijd overdag post en meermaals per dag en soms zie ik hem op andere sites of fb-pagina's.

Troon -> kroon

:$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan