Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer94

Legacy Member
Indd :p nooit op tijd of net veeeeel te vroeg enz :angry:

Yup chocoladebroodje, ma dan de vieze versie :s

curby

Legacy Member
Pitasla gegeten zondag. En nu de schijterij en binne 3 uur opstaan. Race tegen de klok.

"Garbage in, garbage out"

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

cram

Legacy Member
Ben je een paar uur je video frame per frame aan het bewerken,en net op het punt dat je wil saven.Valt de pc toch uit zeker,
En als je wil opstarten doet die het niet.Alleen een systeemherstel kon redding brengen.MAAR BEN WEL MIJN UREN AAN VIDEOBEWERKING KWIJT GODVERDOMME !!! :angry:

h0us3cat

Legacy Member
cram zei:
Ben je een paar uur je video frame per frame aan het bewerken,en net op het punt dat je wil saven.Valt de pc toch uit zeker,
En als je wil opstarten doet die het niet.Alleen een systeemherstel kon redding brengen.MAAR BEN WEL MIJN UREN AAN VIDEOBEWERKING KWIJT GODVERDOMME !!! :angry:

Meer saven...

curby

Legacy Member
Brussel is deprimerend. Ik vind Frans de lelijkste taal ooit (daar zit nix politiek achter). Het is hier vuil en het is hier louche. En da op ne maandag.

En morgen Obama en dan ist hier helemaal om zeep.

Kan Barrack ni gewoon skypen met Elio en nen boek van Waregem kopen?

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Runkle

Legacy Member
Mijn ma die mij 's morgens niet met rust kan laten. Mens, zwijg en laat mij eten gvd.

JorisBlack

Legacy Member
curby zei:
Brussel is deprimerend. Ik vind Frans de lelijkste taal ooit (daar zit nix politiek achter). Het is hier vuil en het is hier louche. En da op ne maandag.

Ik ben ook geen fan van Brussel, bah, veel te druk en vuil.
Frans heeft wel iets als taal, vind ik, klinkt aangenamer in de oren dan Nederlands.

Ricky

Legacy Member
- werkgevers (zelfs interims) die hun vacatures wijzigen na mijn sollicitatie en niet reageren. Al een paar keer meegemaakt.
- Interimbureau's die een job publiceren op de vdab site die niet op hun eigen site staan

Bosvos

Legacy Member
Ricky zei:
- werkgevers (zelfs interims) die hun vacatures wijzigen na mijn sollicitatie en niet reageren. Al een paar keer meegemaakt.
- Interimbureau's die een job publiceren op de vdab site die niet op hun eigen site staan

En ik vul aan met:

Vacatures waar nergens in te vinden is waar of bij welk bedrijf je solliciteert. Voor iemand die geen rijbewijs heeft is zoiets toch best belangrijk :sop:

Jack The Ripper

Legacy Member
Itunes. Zit nu al bijna een uur bezig om een album er op te krijgen voor ik naar mijn werk ga vertrekken. Ben de muren aan het oplopen uit frustratie.
Dat blijft maar duren dat synchroniseren en je weet niet hoe lang nog. Aaargh!!!!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan