Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joramovic

Legacy Member
Treinen die nie door Waregem rijden, nu mag ik straks een uur omrijden om in Kortrijk te geraken. Thanks Obama!

curby

Legacy Member
Joramovic zei:
Treinen die nie door Waregem rijden, nu mag ik straks een uur omrijden om in Kortrijk te geraken. Thanks Obama!

Shit. Ik moe naar Brussel. Hoe ga da marcheren? Rijden de treinen en bussen?

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Karre

Legacy Member
Joramovic zei:
Treinen die nie door Waregem rijden, nu mag ik straks een uur omrijden om in Kortrijk te geraken. Thanks Obama!

Komt niet door Obama maar door werken aan de spoorwegen. Tot voor zover ik op de radio gisteren gehoord heb toch. En dat was toch ook maar enkel voor dit weekend?

coldplayke

Legacy Member
Ik haat bussen oneindig veel meer dan treinen. Bussen zijn verschrikkelijk.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Dark Vampire zei:
Gister Iphone 4S gepikt van goeie vriendin op restaurant door 2 roma zigeunerinnen die kwamen bedelen.
Gsm lag op tafel en heel subtiel hadden ze een blad met tekst op erover gelegd en zo meegepakt. Pas 5 min later gemerkt dat ie weg was. Zijn die wijven nog gaan zoeken in Antwerpen ma niks meer te vinden.

Find my iphone nog proberen te gebruiken ma gsm stond al af toen.

Komen ze nu ook al de restaurants binnen ofw?
Ist nog ni erg genoeg da ze opt openbaar vervoer u al komen ambeteren, nu tijdens u eten ook al. :angry:

Spijtig da ge ze ni gevonden hebt, een goei pak rammel was deserved.

Blijft toch is me u vuil poten van een ander zen gerief af gvd.

Dark Vampire

Legacy Member
xTechneut zei:
Komen ze nu ook al de restaurants binnen ofw?
Ist nog ni erg genoeg da ze opt openbaar vervoer u al komen ambeteren, nu tijdens u eten ook al. :angry:

Spijtig da ge ze ni gevonden hebt, een goei pak rammel was deserved.

Blijft toch is me u vuil poten van een ander zen gerief af gvd.


Idd echt triestig. Achteraf wisten we dan ook meteen waarom die andere zo opdringerig bleef doen voor geld.
Zodat die haar vriendin tijd had voor die gsm te pakken terwijl wij afgeleid waren.
Jammer ook dat die niet die zaak werden uitgejaagd door die bazin.

Idd as we ze gevonden zouden hebben konden ze zien dat ze die gsm terug geven, anders pak rammel gegeven.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Dark Vampire zei:
Idd echt triestig. Achteraf wisten we dan ook meteen waarom die andere zo opdringerig bleef doen voor geld.
Zodat die haar vriendin tijd had voor die gsm te pakken terwijl wij afgeleid waren.
Jammer ook dat die niet die zaak werden uitgejaagd door die bazin.

Idd as we ze gevonden zouden hebben konden ze zien dat ze die gsm terug geven, anders pak rammel gegeven.

Op de bus kijgk het der ook van, kzat vanachter as usual (:p), gaat daar zonen bedelaar rond, tot hem bij mij kwam, kzeg "nee" gaat die daar naast mij zitten begint die daar aan men lijf te hangen van "astublieft" en al, zagk hem me zen ander hand richting menne rugzak scharen met laptop en al in. Toen hem zag dak het gezien had, liep hem weg de deur uit.

Ge moet maar durven.

Snap ik toch ook ni da die daar binnenmogen ze. Ook gene goeie reclam.
Easy money wa tafels afgaan en gsm's pikken.

Gamer94

Legacy Member
xTechneut zei:
Op de bus kijgk het der ook van, kzat vanachter as usual (:p), gaat daar zonen bedelaar rond, tot hem bij mij kwam, kzeg "nee" gaat die daar naast mij zitten begint die daar aan men lijf te hangen van "astublieft" en al, zagk hem me zen ander hand richting menne rugzak scharen met laptop en al in. Toen hem zag dak het gezien had, liep hem weg de deur uit.

Ge moet maar durven.

Snap ik toch ook ni da die daar binnenmogen ze. Ook gene goeie reclam.
Easy money wa tafels afgaan en gsm's pikken.

Rugzak vol messen steken datm zich goe bezeert

Jepjep

Legacy Member
Ik ben mijn titel kwijt, ik voel me zo naakt :(
Terug onder het plebs van 9lives.

Oldskooler

Legacy Member
Joramovic zei:
Treinen die nie door Waregem rijden, nu mag ik straks een uur omrijden om in Kortrijk te geraken. Thanks Obama!

Niet alles is de schuld van zwarten.

ProjectW

Legacy Member
lelijk gevallen tijdens het snowboarden op mijn staartbeen en doet pijn als ik zit/stap. :doh: hopelijk niks erg want binnen 2 weken vertrek ik op skireis ..

Zacharus

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik haat bussen oneindig veel meer dan treinen. Bussen zijn verschrikkelijk.

Openbaar vervoer is gewoon verschrikkelijk, als wij met ons 3 de bus naar ergens zouden nemen ben ik zowiezo meer tijd en geld kwijt dan ik met de auto zou gaan...

Dark Vampire zei:
Idd echt triestig. Achteraf wisten we dan ook meteen waarom die andere zo opdringerig bleef doen voor geld.
Zodat die haar vriendin tijd had voor die gsm te pakken terwijl wij afgeleid waren.
Jammer ook dat die niet die zaak werden uitgejaagd door die bazin.

Idd as we ze gevonden zouden hebben konden ze zien dat ze die gsm terug geven, anders pak rammel gegeven.

Als je een beetje zaakvoerder zijt sjot ge zo'n volk buiten nog voor die over den drempel komen toch?

Jepjep zei:
Ik ben mijn titel kwijt, ik voel me zo naakt :(
Terug onder het plebs van 9lives.

Wa titel had gij dan wel niet? ben curieus :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan