Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
naar de showcase van Hooverphonic aan het luisteren. Alhoewel dat ze een mooie stem heeft, zou ze toch die oudere liekes zoals Jackie Cane beter naast zich laten liggen. Ze heeft helemaal niet het bereik dat de vorige zangeres heeft en dat doet toch wel wat afbreuk aan de songs.

Muscleduck

Legacy Member
Mijn ma die blijft vasthouden aan haar ouderwetse typregels. Spaties voor dubbele leesteekens :angry:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Tonerider zei:
naar de showcase van Hooverphonic aan het luisteren. Alhoewel dat ze een mooie stem heeft, zou ze toch die oudere liekes zoals Jackie Cane beter naast zich laten liggen. Ze heeft helemaal niet het bereik dat de vorige zangeres heeft en dat doet toch wel wat afbreuk aan de songs.

Noemie is imo wel een veel betere zangeres dan Geike :p

Borko

Legacy Member
Spontane combustie van mijn GTX760 die net 10 dagen oud was geworden.
Morgen toch eens langsgaan bij Tones

Tonerider

Legacy Member
Net nog eens naar de Simpsons gekeken. (seizoen 25 ep.14). Het wordt tijd dat ze stekker uit het contact trekken. Precies of het verhaal en de grappen een wedstrijdje 'om ter flauwst' hielden. :sleep:
Sheldon Cooper zei:
Noemie is imo wel een veel betere zangeres dan Geike :p
een betere zangeres kan wel zijn, maar niet voor sommige van de oude liedjes. Bij Jackie Cane viel het echt goed op.

OT: kben hier aan het sukkelen met blindelings typen en met quoten en bewerken.

Ruben666

Legacy Member
Dat het gebruik van 'super' alleen maar lijkt uit te breiden, een mens zou er nog horendol van worden :doh:.

Dennoman

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Noemie is imo wel een veel betere zangeres dan Geike :p
Ik wil nu veel meningen tolereren, maar dit is echt wel op het randje :p

Vandaag de recentste aflevering van Alloo in de Vrouwengevangenis opgevraagd. Na een paar sterke hoogtepunten toch weer flink de dieperik in. Als journalist kan ik alleen maar bewondering hebben voor hoe die kerel voor toppolitici (Vandeurzen, Turtelboom) gaat zitten en het drugsbeleid in de Belgische gevangenissen hen eventjes haarfijn voorlegt, terwijl zij daar enkel met de mond vol tanden zitten.

Maar vandaag, sorry hoor, dit ging me toch even te ver. Hoewel ik absoluut WALG van mensen die zitten te zeiken dat een gevangenis geen hotel mag zijn, zijn sommige van de "aanklachten" tegen het systeem wel totaal van de pot gerukt.

An zit vast omdat ze een kerel heeft doodgeslagen in een dronken razernij. Ze ontmoet Kimberley in de gevangenis, die vastzit voor herhaaldelijke feiten van oplichting. Ze worden verliefd, maar Kimberley komt uiteraard veel vroeger vrij. Na een drietal jaar te hebben uitgezeten, komt An in halve vrijheid terecht. Ze moet dus overdag gaan werken en 's avonds terug naar de gevangenis. Die levensstijl vindt ze moeilijker dan gewoon haar celstraf uitzitten, omdat ze na haar werk geen sociaal contact meer heeft met andere gedetineerden. Ze besluit op een dag niet terug te komen van haar halve vrijheid, BLIJFT VIJF MAANDEN ONDERGEDOKEN samen met Kimberley en gaat zich terug aanmelden. Tussendoor laat haar advocaat Walter Damen weten dat men in België zeker geen extra straf mag geven wanneer iemand geweldloos de vlucht neemt, omdat je eigenlijk volgens onze grondwet het recht hebt om te ontsnappen. Tot dusver kan ik ermee leven.

Waar ik niet mee om kan, is het geweeklaag bij het vonnis dat ze gisteren toonden. Met nog een dik jaar straf in het vooruitzicht nadat An zich terug had aangemeld bij de gevangenis, kwam de hoorzitting over haar elektronisch toezicht. Formeel was ze volledig in orde, maar ze ontzegden haar de enkelband vanwege die vluchtperiode en de grote angst op recidive. En dan janken over het feit dat ze voor die vijf maanden zogezegd niet gestraft mag worden. Sorry, maar geen EXTRA straf geven is niet hetzelfde als niets mogen bestraffen, toch? Voor zover ik weet, kom je niet standaard vrij vóór einde straf. De vervroegde vrijlating is een VOORrecht, geen recht (cfr. George Carlin, "rights and privileges"). En dan ook nog eens het lef hebben om de voorzitter te vragen waarom haar alcoholprobleem nog een rol speelt in het vonnis. Sorry, ik ben al een aantal keer behoorlijk beschonken geweest, maar het is nog een heel andere zaak als je dan iemand doodslaat.

Ik heb zelf al comedy mogen doen binnen de gevangenismuren en het is enorm leerrijk om te zien dat gevangenen ook maar mensen zijn, maar godverdomme: ze zijn niet allemaal zonder te betalen naar de coiffeur geweest. Oh ja, Kimberley wel, maar als je haar dan hoort zeggen "de mensen wilden niet met mij praten over het feit dat ik dat alleen maar deed omdat ik er goed wilde uitzien" of "ik deed het toen omdat het gemakkelijk was voor mij"... sorry, maar dan verdien je toch een fameuze bolwassing.

Flunitrazepam

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik wil nu veel meningen tolereren, maar dit is echt wel op het randje :p

Vandaag de recentste aflevering van Alloo in de Vrouwengevangenis opgevraagd. Na een paar sterke hoogtepunten toch weer flink de dieperik in. Als journalist kan ik alleen maar bewondering hebben voor hoe die kerel voor toppolitici (Vandeurzen, Turtelboom) gaat zitten en het drugsbeleid in de Belgische gevangenissen hen eventjes haarfijn voorlegt, terwijl zij daar enkel met de mond vol tanden zitten.

Maar vandaag, sorry hoor, dit ging me toch even te ver. Hoewel ik absoluut WALG van mensen die zitten te zeiken dat een gevangenis geen hotel mag zijn, zijn sommige van de "aanklachten" tegen het systeem wel totaal van de pot gerukt.

An zit vast omdat ze een kerel heeft doodgeslagen in een dronken razernij. Ze ontmoet Kimberley in de gevangenis, die vastzit voor herhaaldelijke feiten van oplichting. Ze worden verliefd, maar Kimberley komt uiteraard veel vroeger vrij. Na een drietal jaar te hebben uitgezeten, komt An in halve vrijheid terecht. Ze moet dus overdag gaan werken en 's avonds terug naar de gevangenis. Die levensstijl vindt ze moeilijker dan gewoon haar celstraf uitzitten, omdat ze na haar werk geen sociaal contact meer heeft met andere gedetineerden. Ze besluit op een dag niet terug te komen van haar halve vrijheid, BLIJFT VIJF MAANDEN ONDERGEDOKEN samen met Kimberley en gaat zich terug aanmelden. Tussendoor laat haar advocaat Walter Damen weten dat men in België zeker geen extra straf mag geven wanneer iemand geweldloos de vlucht neemt, omdat je eigenlijk volgens onze grondwet het recht hebt om te ontsnappen. Tot dusver kan ik ermee leven.

Waar ik niet mee om kan, is het geweeklaag bij het vonnis dat ze gisteren toonden. Met nog een dik jaar straf in het vooruitzicht nadat An zich terug had aangemeld bij de gevangenis, kwam de hoorzitting over haar elektronisch toezicht. Formeel was ze volledig in orde, maar ze ontzegden haar de enkelband vanwege die vluchtperiode en de grote angst op recidive. En dan janken over het feit dat ze voor die vijf maanden zogezegd niet gestraft mag worden. Sorry, maar geen EXTRA straf geven is niet hetzelfde als niets mogen bestraffen, toch? Voor zover ik weet, kom je niet standaard vrij vóór einde straf. De vervroegde vrijlating is een VOORrecht, geen recht (cfr. George Carlin, "rights and privileges"). En dan ook nog eens het lef hebben om de voorzitter te vragen waarom haar alcoholprobleem nog een rol speelt in het vonnis. Sorry, ik ben al een aantal keer behoorlijk beschonken geweest, maar het is nog een heel andere zaak als je dan iemand doodslaat.

Ik heb zelf al comedy mogen doen binnen de gevangenismuren en het is enorm leerrijk om te zien dat gevangenen ook maar mensen zijn, maar godverdomme: ze zijn niet allemaal zonder te betalen naar de coiffeur geweest. Oh ja, Kimberley wel, maar als je haar dan hoort zeggen "de mensen wilden niet met mij praten over het feit dat ik dat alleen maar deed omdat ik er goed wilde uitzien" of "ik deed het toen omdat het gemakkelijk was voor mij"... sorry, maar dan verdien je toch een fameuze bolwassing.

ok

Poekie95

Legacy Member
Een of andere reclamespot voor autoverzekeringen op FNC met een liedje van The Human League in die ze om de 10 minuten uitzenden. Nu krijg ik dat liedje niet meer uit m'n hoofd natuurlijk.

Tbh, die track is op zich wel een goede keuze voor een reclamespot voor verzekeringen.

Matador

Legacy Member
de agenda van MS. ik krijg constant emails met reminders van verjaardagen, en als ik dat wil uitzetten blokkeert de site :angry:

?therapy?

Legacy Member
Tonerider zei:
Net nog eens naar de Simpsons gekeken. (seizoen 25 ep.14). Het wordt tijd dat ze stekker uit het contact trekken. Precies of het verhaal en de grappen een wedstrijdje 'om ter flauwst' hielden. :sleep:
Bwah, seizoen 25 is vrij goed. ep 14 was inderdaad wel slecht maar de rest van het seizoen was goed.

sink

Legacy Member
Merci aan de buren om mij ffkes te verwittigen! (not :sop: )
ze zijn blijkbaar op champagne weekendje en ondertussen zijn er hier een paar werkmannen bezig om hun oprit aan te leggen/repareren.
Merci voor alle stank en het vele lawaai waardoor ik al van 's ochtends vroeg wakker werd op een zaterdagmorgen! :angry:

Bosvos

Legacy Member
of ffs, in de laatste dagen gemerkt dat mijn savegame van RDR kapot is en nieuwe savegames werken ook niet als ik ze terug wil laden. Maar nu blijkt dat zowat elk savegame op mijn PS3 naar de knoppen is. Daar gaat mijn plan om op mijn gemak de laatste missie van GTA 5 te spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan