Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tonerider zei:naar de showcase van Hooverphonic aan het luisteren. Alhoewel dat ze een mooie stem heeft, zou ze toch die oudere liekes zoals Jackie Cane beter naast zich laten liggen. Ze heeft helemaal niet het bereik dat de vorige zangeres heeft en dat doet toch wel wat afbreuk aan de songs.

Sheldon Cooper zei:Noemie is imo wel een veel betere zangeres dan Geike![]()


een betere zangeres kan wel zijn, maar niet voor sommige van de oude liedjes. Bij Jackie Cane viel het echt goed op.Sheldon Cooper zei:Noemie is imo wel een veel betere zangeres dan Geike![]()
Ik wil nu veel meningen tolereren, maar dit is echt wel op het randjeSheldon Cooper zei:Noemie is imo wel een veel betere zangeres dan Geike![]()

Ruben666 zei:Dat het gebruik van 'super' alleen maar lijkt uit te breiden, een mens zou er nog horendol van worden :doh:.

Dennoman zei:Ik wil nu veel meningen tolereren, maar dit is echt wel op het randje
Vandaag de recentste aflevering van Alloo in de Vrouwengevangenis opgevraagd. Na een paar sterke hoogtepunten toch weer flink de dieperik in. Als journalist kan ik alleen maar bewondering hebben voor hoe die kerel voor toppolitici (Vandeurzen, Turtelboom) gaat zitten en het drugsbeleid in de Belgische gevangenissen hen eventjes haarfijn voorlegt, terwijl zij daar enkel met de mond vol tanden zitten.
Maar vandaag, sorry hoor, dit ging me toch even te ver. Hoewel ik absoluut WALG van mensen die zitten te zeiken dat een gevangenis geen hotel mag zijn, zijn sommige van de "aanklachten" tegen het systeem wel totaal van de pot gerukt.
An zit vast omdat ze een kerel heeft doodgeslagen in een dronken razernij. Ze ontmoet Kimberley in de gevangenis, die vastzit voor herhaaldelijke feiten van oplichting. Ze worden verliefd, maar Kimberley komt uiteraard veel vroeger vrij. Na een drietal jaar te hebben uitgezeten, komt An in halve vrijheid terecht. Ze moet dus overdag gaan werken en 's avonds terug naar de gevangenis. Die levensstijl vindt ze moeilijker dan gewoon haar celstraf uitzitten, omdat ze na haar werk geen sociaal contact meer heeft met andere gedetineerden. Ze besluit op een dag niet terug te komen van haar halve vrijheid, BLIJFT VIJF MAANDEN ONDERGEDOKEN samen met Kimberley en gaat zich terug aanmelden. Tussendoor laat haar advocaat Walter Damen weten dat men in België zeker geen extra straf mag geven wanneer iemand geweldloos de vlucht neemt, omdat je eigenlijk volgens onze grondwet het recht hebt om te ontsnappen. Tot dusver kan ik ermee leven.
Waar ik niet mee om kan, is het geweeklaag bij het vonnis dat ze gisteren toonden. Met nog een dik jaar straf in het vooruitzicht nadat An zich terug had aangemeld bij de gevangenis, kwam de hoorzitting over haar elektronisch toezicht. Formeel was ze volledig in orde, maar ze ontzegden haar de enkelband vanwege die vluchtperiode en de grote angst op recidive. En dan janken over het feit dat ze voor die vijf maanden zogezegd niet gestraft mag worden. Sorry, maar geen EXTRA straf geven is niet hetzelfde als niets mogen bestraffen, toch? Voor zover ik weet, kom je niet standaard vrij vóór einde straf. De vervroegde vrijlating is een VOORrecht, geen recht (cfr. George Carlin, "rights and privileges"). En dan ook nog eens het lef hebben om de voorzitter te vragen waarom haar alcoholprobleem nog een rol speelt in het vonnis. Sorry, ik ben al een aantal keer behoorlijk beschonken geweest, maar het is nog een heel andere zaak als je dan iemand doodslaat.
Ik heb zelf al comedy mogen doen binnen de gevangenismuren en het is enorm leerrijk om te zien dat gevangenen ook maar mensen zijn, maar godverdomme: ze zijn niet allemaal zonder te betalen naar de coiffeur geweest. Oh ja, Kimberley wel, maar als je haar dan hoort zeggen "de mensen wilden niet met mij praten over het feit dat ik dat alleen maar deed omdat ik er goed wilde uitzien" of "ik deed het toen omdat het gemakkelijk was voor mij"... sorry, maar dan verdien je toch een fameuze bolwassing.
SwagYolo zei:Da's super irritant![]()
Bwah, seizoen 25 is vrij goed. ep 14 was inderdaad wel slecht maar de rest van het seizoen was goed.Tonerider zei:Net nog eens naar de Simpsons gekeken. (seizoen 25 ep.14). Het wordt tijd dat ze stekker uit het contact trekken. Precies of het verhaal en de grappen een wedstrijdje 'om ter flauwst' hielden.![]()
)