Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
EternalSilence zei:
Die "zuipmarathon" op facebook, omfg.
:sop:

Zo speciaal is da toch ni? Allé als ge nu gewoon nen hele dag niets drinkt behalve 1 pintje hebt ge er ook al aan meegedaan. Als ge dan toch vanaf smorgens pinten begint te drinken en ge ligt tegen 1800h in slaap das tzelfde als op café gaan snachts maar gewoon overdag ... Ik vind da toch zo speciaal niet zenne, het is opvoedkundig misschien niet ideaal maar iedereen is ruim meerderjarig en kiest er zelf voor.

Ingis

Legacy Member
36°, veel vochtigheid en smog in de lucht... slechte combinatie om te werken pffff

Sick`

Legacy Member
blackman zei:
Hoe kan iemand die geen zinnig woord kan uitbrengen mensen afwimpelen? Die Hodei is naar die mensen afgekomen en die zijn vrijwel onmiddellijk doorgewandeld zonder om te kijken.

Dus je stapt af op mensen als je niet geholpen wil worden? Ik vind het tevens vreemd dat die mensen pas x maand na deze ontmoeting de ballen hebben gehad om naar de Politie te stappen. En nu niet beginnen zeveren dat ze "niet zeker" waren hé, heel het fucking stad hangt nog steeds vol met die jongen zijn poster en dit is misschien wel een van de bekendste verdwijningen van de voorbije 5 jaar.

En sorry, maar helpen staat voor u gelijk aan een taxi bellen en het daarna aftrappen? Ja? Stop met uzelf blaaskes wijs te maken, serieus man.
Als die chauffeur die Hodei had gezien en die kerel kon écht geen zinnig woord uitbrengen, dan weet gij goed genoeg dat die Taxichauffeur het nog sneller afbolt als dat groepje die de taxi belde.

Mensen geven vandaag de dag geen kak meer om hun medemens, in Leuven deze zaterdag heb ik daar nog een sterk staaltje van gezien. In de Bondgenotenlaan zag ik omstreeks 3-4u 's nachts een oude man van rond de 50 à 60 al vanop 100m afstand deels op straat liggen. Iedereen negeerde die man compleet, toen ik bij hem kwam bleek hij overvallen geweest toen hij in zijn zatte naar huis wandelde. Hij was alles kwijt; GSM, Portefeuille, papieren,... Ik heb die kerel efkes mee op café genomen, hem zichzelf laten verfrissen en hem een water betaald. Zo kon die kerel tenminste niet compleet uitgedroogd aan zijn tocht naar huis beginnen. Sorry gasten, maar ik moet echt kotsen van die "I don't give a fuck" mentaliteit.

Ze zouden zelf is een baksteen tegen hun freiter moeten krijgen, dan beroofd worden en dan nog is 2 uur lang straal genegeerd worden door de tientallen mensen die voorbij wandelen. Dan zullen ze beseffen dat je geen held bent door te helpen maar een klootzak door alleen maar aan u eigen te denken.

Dit.

In Antwerpen bel je in zo'n gevallen (of in geval van twijfel) gewoon de blauwe lijn: 0800 123 12 ..

En die verhaaltjes dat die er pas 2 uur later staan is bullshit. De keren ik gebeld heb stonden ze er binne de 15 minuten.

Ch3ckmate

Legacy Member
Dat borstkankerspel. Dat heeft geen hol te maken met borstkanker en misbruikt dat gewoon om mensen wat onzinnige shit te laten posten.

The_Cat

Legacy Member
Ch3ckmate zei:
Dat borstkankerspel. Dat heeft geen hol te maken met borstkanker en misbruikt dat gewoon om mensen wat onzinnige shit te laten posten.

Idd… misschien zouden ze beter zeggen iedereen die zo een status zet om een Euro te doneren, is zien hoeveel er het dan nog doen …

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Schaevertje

Legacy Member
Kan niet slapen. Gebeurt niet dikwijls maar zit nu met vanalles in mijn kop, vandaar :(

glashelder

Legacy Member
Jump cuts in Youtube vlogs. Holy fuck, ik word daar zenuwachtig van. Respecteer eens natuurlijke rustpauzes in een betoog, ik kan helemaal niet volgen omdat zelfs pauzes tussen twee zinnen worden weggeknipt en dat luistert echt niet aangenaam. Ik krijg helemaal geen tijd om rustig te luisteren maar heb constant het gevoel dat ze al iets nieuws aan het zeggen zijn terwijl ik nog met mijn gedachten ben bij wat ze net gezegd hebben en na 10 seconden zet ik het af want wtf, doe eens kalm zeg.

coldplayke

Legacy Member
Ik zit op de bureau te werken terwijl mijn broer op zijn kamer zit (= de kamer erboven). Telkens als hij rondstapt is het hier precies een aardbeving.

Noscoped420

Legacy Member
Al dat feestdag gezeik en bijgevolg gesloten winkels,
leuk dat je nergens iets kan doen of shoppen vandaag omdat Jezus het nodig vond richting hemel op te stijgen, of wij dat nodig vonden om uitgebreid bij stil te staan... ( zelfde met Pinksteren binnenkort en onze glorieuze Nationale Feestdag *insert drumroll* )

Toch weer 1 ding wat ze beter doen in Nederland, geen nutteloze zondagen dumpen in het midden van uw week 101x per jaar.

Muscleduck

Legacy Member
Darmen nog altijd niet in orde. Pfffff ik zou in mijn huis willen werken maar ik durf nie want ik heb daar geen wc :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan