Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muscleduck

Legacy Member
Ik doelde vooral op de 101 die je postte.


OT: 'k Wil mij registreren op twitch.tv, blijkt mijne nick al genomen te zijn. Wijs, overal dezelfde nick hebben, en nu iemand anders die er mee weg is...

Crosserke

Legacy Member
Twitch heeft waarschijnlijk een miljoen accounts ofzo ( om even een nummer uit mn achterste te trekken ), ik heb daar ook een naam moeten op nemen die actueel funny is maar binnen 5 maand als de meme sterft weer niet want alles van mijn Steam name tot mijn WoW names was in gebruik.

Om een ergernis van Twitch verder te zetten : van die truttenbellen die streamen en tegelijk een relatie hebben met zo een pro speler, die verdiend al een goei 10.000 Dollar per toernooi na de pot te splitten, en wonen in een huis gesponsord door de manager en sponsors en dan gaat zijn tuttebel nog wat streamen voor donations.

Verder lees je dan '' I go to school and streaming is my only source of income '' dus dan denk je '' die zal wel blij zijn met donations die ze krijgt '' en dan lees je verder en dan wilt dat mens 8000 Dollar in donations hebben ''for my dreamcar''

Doe uw school af en get a job als ge uwe otto wilt, of vraagt ene aan uwe loverboy en zijn 10.000 dollar paycheck.

Muscleduck

Legacy Member
Mijn ergernis is gewijzigd. BLijkbaar is mijn nick vrij, maar denkt het registreerform van niet. Joy! Customer support, her I come.

Swindels

Legacy Member
Per ongeluk seizoen 3 en 4 van Game of Thrones verwijderd van mijn digibox! :sad:

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Muscleduck zei:
Darmen nog altijd niet in orde. Pfffff ik zou in mijn huis willen werken maar ik durf nie want ik heb daar geen wc :crazy:

Kak in den betonmolen, Muscleduck.

Ecologisch bindmiddel. Als ge druiven of kersen hebt gegeten, extra textuur.

Geen grind nodig.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Katoom

Legacy Member
Muscleduck zei:
Darmen nog altijd niet in orde. Pfffff ik zou in mijn huis willen werken maar ik durf nie want ik heb daar geen wc :crazy:
echte bouwvakkers schijten in nen emmer

glashelder

Legacy Member
creepy japanese urban legends lezen om 3u 's nachts. geweldig idee, was dat.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
glashelder zei:
creepy japanese urban legends lezen om 3u 's nachts. geweldig idee, was dat.

Ik ben klaarwakker geworden om 4u snachts. Vertel is een creepy urban legend.

In geesten geloof ik niet. Tenzij het klopgeesten zijn. Die zijn elektromagnetisch actief naar het schijnt.

glashelder

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Ik ben klaarwakker geworden om 4u snachts. Vertel is een creepy urban legend.

In geesten geloof ik niet. Tenzij het klopgeesten zijn. Die zijn elektromagnetisch actief naar het schijnt.

Alle creepye japanse urban legends gaan over geesten :p

Karre

Legacy Member
Swindels zei:
Per ongeluk seizoen 3 en 4 van Game of Thrones verwijderd van mijn digibox! :sad:

Heeft een echte fan zoals jij ze dan niet op DVD/blu-ray? :p Op seizoen 4 voorlopig na dan.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Tonerider zei:
was ook mijn ergernis.

Ja, kon die link niet deftig posten via m'n ipod. Klote idd. Kende hem zelf wel niet maar zie wel veel berichten op FB. -.-

Tonerider

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Ja, kon die link niet deftig posten via m'n ipod. Klote idd. Kende hem zelf wel niet maar zie wel veel berichten op FB. -.-
nou, ik zie ze niet enkel op facebook. Maar ze duiken gewoon overal op. Facebook, 9lives, gva, etc. Zelfs IRL zie ik ze in tijdschriften en zo staan. En laatst zelfs mondeling. Daar ben ik toch even niet goed van geweest. Collega zei op het einde van de shift tegen mij: 'ik zet er een punt achter'. Ik dacht dat ik hem achter het behang ging plakken.
Echt waar, ik krijg er een punthoofd van.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Tonerider zei:
nou, ik zie ze niet enkel op facebook. Maar ze duiken gewoon overal op. Facebook, 9lives, gva, etc. Zelfs IRL zie ik ze in tijdschriften en zo staan. En laatst zelfs mondeling. Daar ben ik toch even niet goed van geweest. Collega zei op het einde van de shift tegen mij: 'ik zet er een punt achter'. Ik dacht dat ik hem achter het behang ging plakken.
Echt waar, ik krijg er een punthoofd van.

Jij snapt het tenminste, bedankt :hug:


Maar 't ging eigenlijk over die gast die gestorven is in Brugge.

coldplayke

Legacy Member
Iemand verderop in de straat heeft een klachtenbrief ingezonden om te zeggen dat het plein van onze buurt er erbarmelijk bij ligt, er wordt niet meer gesnoeid, het gras wordt niet meer afgereden (dat plein is eigendom van de stad) etc. Hij heeft volledig gelijk, maar de klootzak is wel degene die dat plein jaren gebruikt heeft (en waarschijnlijk nog steeds gebruikt) om zijn olie en hondendrollen en afval te dumpen, ik zou mij maar koest houden als ik hem was :') Ik weet nog vroeger, hun tuin lag vol hondendrollen (allé, die paar vierkante meter waar hun hond op mocht zitten), dus van tijd tot tijd namen ze de schop en smeten die kak gewoon over hun poort het plein op, of gingen ze die op het plein begraven.
Wat een hypocriete idioten wonen er hier toch, man man man.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan